Ez nem jótékonyság, ez üzlet
Az üzleti megoldások forgalmazói számára fontos, hogy a gazdaságba kikerülő hallgatók ismerjék nevüket, s termékeik alkalmazhatóságának széles körét. Mások szoftvertechnológiájuk hazai népszerűsítése, az ahhoz értő minőségi szakemberek utánpótlásának érdekében ápolnak az informatikai, a mérnök- és tanárképzésben részt vevő egyetemekkel, főiskolákkal kapcsolatot, nyújtanak számukra különböző formájú támogatást. Nem társadalmi szerepvállalásról van szó, sokkal inkább jól felfogott üzleti érdekről.
A Business Online cikke az informatikai cégek és a felsőoktatási intézmények együttműködéséről szóló sorozat következő része.
Kapcsolódó cikkek
- Felsőoktatási dialógus a Magyar Telekom kezdeményezésére
- A diákok több mint egyharmada e-felvételizett az idén
- Új informatikai képzési program a Debreceni Egyetemen
- Megállapodtak az Elektronikus Információ Szolgáltatás program finanszírozásáról
- Modern infokommunikációs termek a BGF Zalaegerszegi Intézetében
- Online fogadóórákat szervez a Kodolányi
- Új portfólióval vág neki a tanévnek a KPMG-BME Akadémia
- Skype-ra cserélték a tantermet a szegedi egyetemisták
- ELTE-IBM: összefogás a fogyatékossággal élő hallgatókért
- Oracle Academy program magyarországi egyetemi oktatóknak
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.