Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
A vezérigazgató kiemelte: decemberben 10 új telephelyen indul meg a sugárzás, amely révén a szolgáltatás minden magyar megyébe eljut majd, míg 2010-2011-től várhatóan 92-94 százalékos lehet a digitális műsorszórás országos lefedettsége. Hozzátette: a cég a rendszer teljes kiépítésére összesen 25 milliárd forintot fordít.
Rámutatott: a GfK Hungária felmérése szerint október végéig már 86 ezer darab - a szolgáltatás vételéhez szükséges - DVB-T-képes eszközt értékesítettek, vagyis a magyar háztartások 2,3 százaléka rendelkezett ilyen eszközzel.
Jean-Francois Fenech aláhúzta: a földfelszíni platformot használó háztartásoknál a felmérés szerint 10,2 százalékos az Antenna Hungária MinDig TV szolgáltatását használók aránya.
A sajtótájékoztatón hangsúlyozta: jelenleg 7 csatorna érhető el ingyenesen az ország szinte bármely pontján a település méretétől függetlenül, amelyből 3 csatorna adását HD minőségben nézhetik a fogyasztók. Emellett két hírcsatornára elő is fizethetnek a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges eszközökkel rendelkezők.
Kárpáti Rudolf, az Antenna Hungária igazgatója kiemelte: a rendszert elsősorban tetőantennás vételre tervezték, azonban az adótornyokhoz közel akár beltéri antennával is fogható az adás. A szolgáltatás vételéhez DVB-T MPEG-4 dekóderrel, vagy ilyen tunerrel felszerelt integrált televíziókészülékkel kell rendelkezni. Ezeket már az ország 520 üzletében lehet kapni.
Kárpáti Rudolf elmondta: egyik fő céljuk a szabadon fogható és a fizetős csatornakínálat bővítése.
Kapcsolódó cikkek
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Elindult a digitális földfelszíni televíziós szolgáltatás Győrnél
- Bővül a digitális tv-hálózat lefedettsége
- Nem fogadja el az NHH büntetését az AH és bírósághoz fordul
- Az NHH megbírságolta az Antenna Hungáriát
- A Danubius Rádió kísérleti jelleggel csatlakozott a digitális platformhoz
- Élő Bajnokok Ligája-mérkőzések a DVB-H mobiltelevíziós kínálatban
- Huszonötmilliárdot költ az AH a digitális sugárzásra
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?