Update: CRM Revolution a biztosítók számára

Kovács Attila, 2009. december 8. 16:15

"Gondolkodni az ügyfelekről - élni a kapcsolatokat" mottóval üzleti reggelit rendezett december 8-án Budapesten a CRM rendszeréről ismert osztrák Update Software cég magyarországi leányvállalata.

György István, az Update hazai kereskedelmi igazgatója nyitotta meg a beszélgetést, amelyen Pacziga István a Money and More Zrt. nemrég alakult független értékesítési cég ügyvezető igazgatója és Salamon Károly, a MIS Kft. ügyvezetője banki és biztosítási szektorban érdekelt, meghívott tanácsadó vendégek az alábbi kérdéseket vitatták meg: A közvetlen vagy a közvetett értékesítési csatorna kecsegtet nagyobb üzleti eredménnyel? Hogyan lehet összehangolni a bankok/biztosítók, a független értékesítő cégek és az ügyfelek érdekeit? Hogyan tudja egy független értékesítő cég az ügyfél érdekeit képviselni a bankokkal és biztosítókkal szemben? Kié is igazából az ügyfél? Hogyan lehet win-win helyzetet kialakítani? Hogyan segít a CRM rendszer abban, hogy az ügyfelet és elvárásait jobban megértsük, és teljes körű tanácsot adjunk a számára?

A beszélgetés során elhangzott következő néhány fontosabb megállapítást idézünk:

- a nemzetközi átlagnál jobbak a magyar pénzintézeti szektor mutatói;
- a biztosítási értékesítési szervezetek, ma már nem biztos, hogy (mint korábban), a nagy bankokhoz kapcsolódnak;
- új értékesítési szervezetek szólnak bele a piac alakulásába;
- a kockázatvállalási és az értékesítési iparág bizonyos mértékben függetlenedett egymástól;
- a siker fő eleme: ki uralja az értékesítési csatornát;
- csakis a teljesen független (tanácsadó) cég képes csak optimális terméket a bank és biztosító szektorban kínálni;
- előtérbe került az ügyfélportfolió-menedzselés.

Bár a szakmai délelőttnek nem volt célja bemutatni az Update Seven CRM rendszer újdonságait, kérdésemre György István a következőkkel szolgált:
- 2010 január 1-jétől új értékesítési modellt vezet be a cég (Revolution);
- ez egy "Sotware as a Service " típusú szolgáltatás bevezetését jelenti, ami szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében;
- a Revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a bevezetési idő és csökkennek az ügyfél költségei.
 

Kulcsszavak: CRM update software-hu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14