CRM kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: CRM

Az EiSYS sikeres svájci CRM-pilotja a Vifor Pharmánál

2018-ban felkérést kapott az EiSYS Kft. a svájci Vifor Pharma Groupól, hogy a CRM rendszerére épülő riportolási rendszerét váltsa ki MS SQL-ben kialakítandó adatpiaccal és ráépülő Microsoft Power BI riportokkal. A július közepével záródó, sikeres pilotot a Vifor Pharma felsővezetésének bemutatták és az éles bevezetést a gyógyszergyár számára legfontosabb európai országokban jóváhagyták.

2018. november 5. 15:06

A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét

Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.

2017. február 18. 11:03

Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja

A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. BizXpert programja (www.bizxpert.com) november végén elérte a 70.000 letöltést. Ebből a 2016-os évben közel 40.000 letöltés történt. Ezzel egyidőben befejeződött egy 3 éves fejlesztői munka is. A szoftver mára teljes körű készletkezelő, megrendeléskezelő, CRM és számlázó programmá fejlődött.

2016. december 7. 10:46

LLP Hungary: továbbra is vezető szerep a cégcsoporton belül

Továbbra is őrzi vezető szerepét az LLP Csoporton belül az LLP Hungary, derül ki a tíz országban jelen lévő üzleti tanácsadási és szoftvermegoldásokat nyújtó vállalat évértékelő jelentéséből.

2016. június 8. 15:37

Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója

A mai digitális világban a pozitív ügyfélélmény minden eddiginél fontosabb egy üzlet növekedéséhez és a versenytársainál jobb teljesítmény eléréséhez. Ahhoz, hogy egy vállalat kitűnhessen versenytársai közül, erősítenie kell vásárlói hűségét, és meg kell őriznie jó hírnevét. Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) - éppen ezt a célt szolgálják, és ma már a Microsoft megoldásával bevezetésük is könnyen megvalósítható.

2016. június 1. 15:29

Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k

Sokkal derűlátóbbak saját kilátásaik kapcsán azok a kis- és középvállalkozások, amelyek kihasználják a technológia adta előnyöket, illetve megfelelő adatelemző képességekkel rendelkeznek – derül ki a Microsoft felméréséből. A kisvállalatok szerint az IT-eszközök hatékony használata hozzájárul az ügyfélkapcsolatok elmélyítéséhez, és javít az eredményességen is.

Kulcsszavak: CRM felmérés kkv IT Microsoft
2016. május 18. 09:42

Magyar CRM-rendszerrel jár élen az Opel

Másodszor is meghosszabbította az együttműködését az Opel a CRANE-nel, aki négy éve menedzseli az autómárka számára fejlesztett CRM-rendszert, valamint több európai országban az arra épülő kommunikációs (adatbázis-elemzés, call center, eladásösztönzés és e-mail marketing) feladatokat is ellátja. A CRANE a szerződést a General Motors európai központjával kötötte.

2015. február 5. 14:23

Hatékonyabb e-mail lead generálás az Opelnél

Az Opel e-mail alapú lead generálásának hatékonyabbá tételére kapott megbízást a CRANE a márka szlovén piacán. Az ügynökség feladata a kreatív, azon belül is elsősorban a vizuális megjelenítés áthangolása az eredményesség növelése érdekében.

Kulcsszavak: ügyvitel CRM Opel
2014. október 11. 14:39

5 dolog, amire az email-nél van jobb eszköz is

Elgondolkodott már azon valaha, hogy hetente mennyi időt szentel email-ek olvasásával, rendszerezésével, törlésével és megválaszolásával? Amennyiben Ön egy átlagos üzleti felhasználó, ez 16 óra hetente. Az Atos Origin kutatásának eredményei alapján „egy átlagos alkalmazott heti munkaidejének 40%-át tölti olyan belső levelezéssel, amelynek semmilyen hozzáadott értéke nincs”.

2014. április 8. 08:50

A Rex Kutyaotthon Alapítvány a Microsoft megoldását használja

A Microsoft Dynamics CRM rendszer segítségével modernizálta nyilvántartását a Rex Kutyaottthon Alapítvány. Az eszköz az alapítvány igényeihez szabva javítja a szervezet hatékonyságát, csökkenti a költségeket és szavatolja, hogy minden állatról naprakész, pontos információ álljon rendelkezésre. Ez nem csak a gondozásukat, örökbeadásukat és nyomonkövetésüket könnyíti meg, hanem a működés átláthatóságát is elősegíti.

 

2014. január 10. 13:34

SAP bevezetés a Hungaropharmánál

Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Hungaropharma Zrt. Magyarország legnagyobb gyógyszer-nagykereskedője azért vezeti be az SAP CRM megoldását, hogy magasabb színvonalon tudja kiszolgálni ügyfeleit, és hatékonyabbá tegye telefonos rendelésfelvételét.

Kulcsszavak: SAP CRM ügyvitel
2013. november 22. 12:33

Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa

A Microsoft Dynamics CRM online és telepített verzióban egyaránt elérhető rendszer teljesen új élményt nyújt az értékesítés, marketing és ügyfélkapcsolati oldalon dolgozóknak is. Az új verzió számos különböző eszközön elérhető lesz, a felhasználók pedig gyorsabb és folyékonyabb munkafolyamatot fognak látni, amelyben minden, a munkához fontos információt megtalálnak, így könnyebben beleláthatnak az ügyfelek igényeibe. A Microsoft Dyanimcs CRM következő verziójának megjelenése 2013 őszére várható.

2013. július 17. 11:32

Korszerű informatikai megoldások a magyar labdarúgásnak

Öt vidéki és fővárosi labdarúgó klub, a Lombard Pápa, a Paksi FC, a Pécsi MFC, a Szombathelyi Haladás és az MTK jut korszerű informatikai megoldásokhoz mától a Microsoft segítségével. A csapatok nemcsak egy több platformon elérhető, letölthető alkalmazást kapnak, amelynek segítségével számos hasznos információt  juttathatnak el rajongóikhoz, hanem adminisztratív, irodai rendszereik is megújulhatnak az Office 365-nek és a Dynamics CRM ügyfélkezelő rendszernek köszönhetően.

2013. április 25. 13:15

Tehetséggondozást is várnak a cégek a HRM szoftverektől

A kutatás, amelyben üzleti döntéshozók fogalmazhatták meg igényeiket egy HRM szoftverrel szemben, rávilágítva az elvárt komponensekre és szolgáltatásokra, a bevezetésre szánt összegre, valamint, hogy milyen környezetben kívánják használni a rendszert. Az XAPT ezekre a felmerült igényekre alapozva kínálja Microsoft Dynamics CRM alapokon működő megoldását.

2013. január 31. 08:30

A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával

A ma jellemzően korlátozott erőforrásokkal rendelkező vállalatok számára kulcsfontosságú a „nagy adat” elemzése és a benne rejlő összefüggések feltárása az értékesítési és marketingtevékenység hatékonyságának növelése szempontjából - derül ki a Harvard Business Review Insight Center októberben publikált riportjából , amely azt mutatja be, hogy a szervezetek hogyan nyerhetnek mélyebb betekintést és nagyobb értéket a Big Datából ügyfélintelligencia-megoldások segítségével.

2012. november 19. 13:04

Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei

Microsoft Dynamics CRM rendszert vezetett be az XAPT a NETvisor Zrt-nél a már évek óta megelégedéssel használt Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer mellé. A mindennapi üzleti folyamatok támogatására használt integrált rendszer mellé most bevezetett CRM megoldás célja a sales és marketing folyamatok minél magasabb szintű elősegítése, és a már meglévő ERP rendszerrel való hatékony együttműködés megteremtése.

2012. november 12. 14:55

Hazai fejlesztésű online ügyfélkezelési rendszert a MiniCRM-től

A pár perc alatt elindítható megoldás bevezetésének nincs külön költsége, így a beruházási kockázat kiküszöbölhető. A rendszer az értékesítés teljes folyamatát lefedi, az érdeklődők gyűjtésétől és minősítésétől kezdve a testreszabott ajánlat elkészítésén, és a termék vagy szolgáltatás megrendelésének kezelésén keresztül a vevőmegtartás folyamatainak támogatásáig, illetve az ügyfelek visszajelzéseinek kiértékeléséig. Specializált informatikai tudás nem kell hozzá, így minden vállalatvezető azonnal tudja értékesítési folyamatait optimalizálni vele.

2012. november 12. 14:47

A Gartner szerint a SAS élenjár a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacán

A Gartner egyik legújabb jelentésében a CRM többcsatornás kampánymenedzsment megoldások piacát vizsgálta, s az üzleti analitikai szoftverek és szolgáltatások vezető szállítójának számító SAS-t vezetők síknegyedébe sorolta a piacot grafikusan ábrázoló ún. Magic Quadrant-ben (mágikus négyszögben). Ezt a SAS többek között fejlett analitikai képességeivel érdemelte ki, valamint azzal, hogy a vállalat az aiMatch idei felvásárlásával bővítette kínálatát a digitális marketing területén.

Kulcsszavak: SAS Gartner Group CRM
2012. június 21. 18:59

Megnyitott a HR és CRM EXPO

Ma reggel 9 órától, az interneten keresztül látogatható a II. Virtuális HR EXPO, mely középpontjába a CRM rendszereket állította.

Kulcsszavak: kiállítás CRM HR
2011. március 8. 09:39

Virtuális HR és CRM kiállítás

Ismét megnyitja kapuit a Virtuális HR EXPO. Tavaly több mint háromezren látogattak el az interneten megrendezett kiállításra, melyen két tucat humánügyviteli szolgáltató mutatta be termékeit és szolgáltatásait. A szervezők idén jóval nagyobb látogatói részvételre számítanak.

Kulcsszavak: CRM kiállítás HR
2011. február 22. 09:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mit mér és mire panaszkodik a magyar netező?

Négyéves a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) szélessávú szolgáltatásokat összehasonlító portálja, a Szélessáv.net, amely az elmúlt egy évben 211 kihelyezett mérőeszközzel több mint 1,3 millió mérést végzett el. Ezzel kapcsolatban a hatóság egy reprezentatív felméréséből az is kiderült, hogy 2018-ban az internetezők – 58 százaléka – leginkább az otthoni internetes telefonálásra panaszkodott, amit a videotelefonálásra (56%) és az online filmnézésre (52%) vonatkozó elégedetlenség követett.

2019. augusztus 19. 09:35

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32
online sportfogadás