Mobilozz okosan - Hatóság a fogyasztókért
A tájékoztatón Márton György, az NHH szóvivője, Takács Péter, a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (HFJK) és Tóth Krisztián, a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE) titkára adott információt a megjelenteknek. Ezek szerint:
1. a Pannon és Vodafone keresetének bírósági elbírálásáig a két szolgáltatónál a hatóság most elrendelt gyakorlatát nem kötelező követni, illetve végrehajtani; a bírósági keresetek pontos elbírálási határidejéről az NHH-nak nincs tudomása;
2. a MobilozzOkosan portál tartalmához mindhárom mobil operátor adatbázist fog szolgáltatni;
3. tavaly az emelt díjas SMS-ekkel kapcsolatosan mintegy 250 panasz érkezett a hírközlési hatósághoz; a panaszok átlagos értéke 10 ezer forint;
4. a MobilozzOkosan portál 3 témában nyújt információt az érdeklődők számára: mobilinternet -- emelt díjas szolgáltatások köre -- fontos elérhetőségek;
5. az emelt díjas kereső adatbázis még nem teljes, de folyamatosan frissül és pontosabbá, teljesebbé válik;
6. az NHH (illetve a Tartalomipari Szövetség) megkeresésre egyedileg is segít annak az új portálhoz fordulónak, aki pillanatnyilag nem talál megoldást kérdésére az illető oldalon;
7. a tudatosabb mobilhasználat elősegítésére a Facebookon és a Twitteren is próbálnak hasonló közösségi portált építeni.
Kapcsolódó cikkek
- Az NHH felméri a műsorszórók digitális átállási igényét
- A kábelmodemes előfizetések húzzák a szélessávú piacot
- Nyolcszázezer háztartást érint a digitális átállás
- Hasznos tudnivalók a digitális korszak tévénézői számára
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- NHH: Kétszeresére nőtt a mobilinternetezők száma
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
- Tovább hódított februárban a szélessávú internet
- Februárban kismértékben nőtt a mobilinternetes előfizetések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.