Ashton Kutcher a Twitteren segít felépíteni az orosz Szilícium-völgyet
Ashton Kutcher hollywoodi színész hivatalos látogatáson Moszkvában tartózkodik több jelentős személyiség társaságában, és felajánlotta, hogy a Twitteren olvasható blogjában igyekszik majd segíteni a tervezett orosz Szilícium-völgy felépítésében.
A küldöttség - amelynek tagjai között van John Donahoe, az eBay internetes aukciósház vezérigazgatója, továbbá a Twitter, a Mozilla, és a Cisco több vezető személyisége, továbbá számos információs technológiával foglalkozó kormányzati tisztségviselő – találkozik többek között az orosz távközlési, egészségügyi, oktatási és tudományügyi miniszterrel, számos egyetem rektorával és Dmitrij Medvegyev elnök több tanácsadójával. A megbeszélések témája első sorban az, hogyan lehet az internetet felhasználni az orosz vezetés kezdeményezéseinek előmozdítására, a kulturális csere, a távoktatás céljaira és az emberkereskedelem elleni fellépésre.
Kutcher már az indulás előtt bejelentette: rendkívül népszerű blogjában kikéri majd az amerikai felhasználók ötleteit ahhoz, hogyan lehet felépíteni az orosz Szilícium-völgyet, s felteszi majd nekik azokat a kérdéseket, amelyeket az orosz vendéglátók tettek fel a küldöttség tagjainak.
Kutcher a küldöttség moszkvai sajtóértekezletén bejelentette: blogja hamarosan orosz nyelven is olvasható lesz. Az ifjú színész igen jelentős mértékben hozzájárult a Twitter felfutásához, nem utolsó sorban azzal, hogy kitette lapjára szépséges és láthatólag örökifjú feleségének, Demi Moore-nak a képeit, amelyeken a művésznő bájait nem túl sok textil takarta. Kutcher amellett kampányol - s ezt Moszkvában is többször hangsúlyozta -, hogy az internet adta lehetőségeket használják fel az emberkereskedelem elleni harcra.
Kapcsolódó cikkek
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Az emberek négyötöde alapvető jognak tartja az internetet
- 5 milliárd mobil 2010-ben
- Napi 50 millió üzenetet küldenek a twitterezők
- Végéhez közeledik a "digitális évtized"
- Negyven milliárd euró szélessávú internethálózat kiépítésére
- Egyre több kínai vásárol az interneten
- A közösségi oldalak 1,38 milliárd fonttal rövidítik meg a brit gazdaságot
- Átvették az uralmat a nők az interneten
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.