Ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket

MTI Sajtóadatbank, 2010. március 10. 09:12

A brit vásárlók ritkábban küldik vissza az interneten vásárolt termékeket, mint azokat, amelyeket személyesen az üzletekben választottak ki - derül ki egy friss felmérésből.

Az adatok szerint az online vásárlók több mint 60 százalékánál kevésbé valószínű, hogy az interneten keresztül vásárolt terméket, visszaküldené a webes áruháznak, jóllehet erre a hagyományostól eltérően hét napig van lehetőség. Az internetes vállalkozásokért is felelős brit szaktárca felmérésében résztvevők 13 százaléka ismerte el, hogy nincs tisztában a fogyatókat internetes vásárláskor megillető jogokkal.

 "Az európai országok közül Nagy-Britanniában van a legtöbb online vásárló, ezért mindannyiunk számára fontos lenne tudni, hogy a neten beszerzett termékek többségét hét napon belül kifogások nélkül lehet visszaküldeni" - mondta Kevin Brennan fogyasztóvédelmi miniszter, hozzátéve, hogy szeretnék, ha a vásárlók magabiztosak lennének és kiállnának az őket megillető jogokért.
 

Kulcsszavak: e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14