Elérte az 1 milliót a mobilinternet-előfizetések száma
Májusban 16 ezerrel 1 millióra nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma. A teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma 773 ezerről 786 ezerre emelkedett, közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).
A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az áprilisi 1 millió 131 ezer után májusban 1 millió 148 ezer GB adatot töltöttek le és -fel, így a felhasználók átlagos adatforgalma nem változott, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom májusban maradt 1,46 GB.
A gyorsjelentés alapján az összes előfizetőt tekintve a T-Mobile piaci részesedése az áprilisi 48,38 százalékról 48,90 százalékra emelkedett, míg a Vodafoné 24,24 százalékról 23,90 százalékra, a Telenoré pedig 27,38 százalékról 27,20 százalékra csökkent.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Vodafone részesedése 25,06 százalékról 24,75 százalékra, a Telenor részesedése 25,43 százalékról 25,20 százalékra csökkent, míg a T-Mobile részesedése 49,51 százalékról 50,05 százalékra nőtt.
Májusban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 28,68 százalékról 27,58 százalékra csökkent, a Vodafoné 28,27 százalékról 29,17 százalékra, a T-Mobile-é pedig 43,05 százalékról 43,25 százalékra emelkedett.
Az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,65 GB-ról 1,60 GB-ra, a T-Mobile-nál pedig 1,27 GB-ról 1,26 GB-ra csökkent, míg a Vodafonnál 1,65 GB-ról 1,72 GB-ra nőtt.
Májusban a T-Mobile ügyfelei az áprilisi 487 ezer GB után 496 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 324 ezer GB-ról 317 ezerre csökkent, míg a Vodafone ügyfelek az áprilisi 320 ezer GB után májusban 335 ezer GB adatot töltöttek le- és fel.
Az NHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, mind százalékosan, mind pedig térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő, eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NHH honlapján (www.nhh.hu) érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- 1 millió 307 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma
- A Telenor nyerte a GYSEV vonatain az internet-szolgáltatást
- Negyedik generációs mobilhálózatra vált Amerika
- Wi-Fi Direc: vezeték nélküli adatátvitel Hotspot nélkül is
- A legtöbben internetszolgáltatót keresnek
- Novemberben nőtt a mobil-előfizetők és mobil-internetezők száma
- Leállt a T-Mobile hálózata, máshol nincs fennakadás a szolgáltatásban
- Új mobilinternet-csomagok az EnterNettől
- Átalakítja mobilinternet-csomagjait a Telenor
- Sajátmárkás Vodafone mobilnet az Externettől
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.