Jól sikerült Facebook-nap az Aréna Plázában
Egy sor hazai és külföldi előadó részvételével rendezték meg tegnap az első magyarországi Facebook-napot az Aréna Plázában. Odysseas Ntotsikas, az eseményt szervező Thinkdigital nemzetközi ügyvezetője prezentációjában kiemelte a Facebook prime time televízióhoz hasonlítható elérését és fontosságát; Suzannah Baker, az iPlatform vezetője a Facebook applikációk fejlesztésének kreatív lehetőségeit és hatékonyságát mutatta be; Jiri Voves, a CandyTech SocialBakers igazgatója a Facebook aktivitásokból kinyerhető statisztikákkal illusztrálta néhány nemzetközi brand online eredményességét.
A Facebook 3,3 millió hazai regisztrálttal és napi több, mint 2,1 millió látogatóval a legnagyobb napi elérésű internetes médium ma Magyarországon. A Facebook több, mint weboldal: egy platform, ahol az átlagos felhasználó minden internetes tevékenységét elvégezheti. Megváltoztatja a médiafogyasztást és a közönség megszólítását, a hirdetést is.
A magyar előadók mindezt különféle esettanulmányokkal igyekeztek illusztrálni az első magyarországi Facebook-napon: Szénássy Alex és Muka Péter a Laboratory Ideastől a Budapest Bank “Dalbir kérdez” kampányának komplex szakmai hátterét és a kampány sokrétű hatását mutatták be; Falvay László prezentálta a Young & Rubicam által készített Bátor Tábor Facebook kampány elemeit és eredményességét; Karányi Dani a Friendly Advertisingtól a UPC Akcióhős kampány Facebook-szeletét és a Honda Jazz Mugen applikációt elemezte; míg Szigetvári József, a Sanoma Budapest igazgatója a Profession.hu Csokigyár applikáció B2B sikereivel foglalkozott.
Kapcsolódó cikkek
- A "Humanoid" követi nyomon a hangos reklámokat
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- 17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
- Reklámmal olcsóbb a Kindle
- Egy délután alatt 7 millióan követték Messit a Facebookon
- Új korszak az álláskeresésben: egyre többen találnak munkát a közösségi oldalakon
- Eltávolították a Harmadik Palesztin Intifada Facebook oldalt
- Túlbecsülik a szociális oldalak értékét
- Napi húszezer kiskamasz veszti el Facebook-profilját
- Mobil alkalmazás fejlesztő céget vásárolt a Facebook
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.