Rengeteget költünk mobiljátékokra
Az eladott számítógépes játékok több mint a fele mobil eszközökre történő letöltés, állapította meg az NPD Group felmérése. Az NPD 8214 2 évnél idősebb személyt kérdezett meg február 15. és március 14. között. A 16 évnél fiatalabbak esetén szüleiket kérdezték.
A mobiltelefonra tölthető játékok az egyik leggyorsabban fejlődő szegmense a digitális játékok piacának, és ez a növekedés várhatóan továbbra is megmarad, mivel egyre több ember használja az okostelefont játékra – mondta az NPD elemzője, Anita Frazier.
Természetesen a mobil eszközök játékaira költött pénz növekedése némileg visszaesést okoz az egyéb digitális játékok bevételeinél, de ez a visszaesés nem jelentős. Azoknak, akik mobil eszközre vásárolnak játékokat a 60%-a azt állította, hogy továbbra sem költ kevesebb pénzt konzolokra és egyéb fizikális hordozón megjelenő játékokra.
Abban az esetben, ha a játékosok választhatnak, hogy ugyanazt a játékot letöltik vagy megvásárolják valamilyen adathordozón ugyanazon az áron, a megkérdezettek 75%-a választaná a játék megvásárolható formáját, azon egyszerű élményért, hogy így valamit ténylegesen birtokolhat. A maradék 25% kényelmi okokból választotta a letölthető verziót, hiszen ezzel otthonról is megszerezheti a játékot, nem kell elmennie a boltba.
Ennek ellenére, mivel a valóságban alacsonyabb az áruk, mint a fizikai hordozón megjelenő játékoknak, népszerűségük egyre nő.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországról is elérhető a Samsung okostelefonok szoftverboltja
- Jövőre érkezik a Nintendo Wii játékkonzoljának utóda
- Valóságos biciklivel virtuális tájakon
- Ork-illatú és Elf-szagú parfümök
- 3D Nintendo Wii 2 júniusban?
- Samsung Restore: Okos és környezetbarát
- Mától vásárolható a T-Mobile G2X
- Samsung Galaxy Prevail: Meglepően elegáns
- Április 16. a Foursquare világnapja
- Dell Venue Pro Windows Phone 7 mobil Magyarországon is
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?