Musicmask: a sötétség hangjai
Sötétben hallgatni zenét egészen más élmény, mint fényben. Ha kizárjuk a vizuális hatásokat, teljesen másképp halljuk a hangokat. Ezért fejlesztette ki Corly Bedacht, az amsterdami Acoustiy Projects kutatója a Musicmask szemüveget.
Az ötlet egy meditációs tréning során jutott Bedacht eszébe, amikor elsőtétített szobában hallgattak zenét. A zene a sötétben teljesen térhatású volt, ez a hatás azonnal elmúlt, mikor felkapcsolták a villanyt.
Természetesen mi magunk is elérhetjük a teljes sötétséget, eltakarva minden fényforrást, beleértve az elektronikus eszközök működését jelző apró fényeit is (ugyanis a legapróbb fényforrás is elvonja a figyelmet a zenétől), de a Musicmask használata egyszerűbbé teszi az elsötétítést. Viselése több órán keresztül is kényelmes, és ha mások is vannak a helységben, anélkül részesülhetünk a tökéletes zenei élményben, hogy őket is vakságra kényszerítsük.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenesen a világhálón Lomax amerikai folklórgyűjteménye
- Szintén zenész? Bárkiből az lehet! - Muzikálissá tesz egy gép (2. rész)
- Szintén zenész? Bárkiből az lehet! - Muzikálissá tesz egy gép (1. rész)
- Ingyenesen letölthető Heaven Street Seven-dalok Mikulásra
- Debütált a Google Music
- GarageBand: már iPhone és iPod Touch készülékekre is
- Alkalmazás: az is lehet zeneszerző, aki még nem játszott hangszeren
- Mától interaktív zeneszolgáltatás weben és telefonon: indul a ZeneCenter
- Félezer reklámfilmzenéből kiválasztották a legjobbakat
- Stúdióba invitálja a fiatalabb zenészeket is a djuice!
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.