Alacsony költség, magas minőség
A BJC-3000 alapkiépítésben kiemelkedő minőségű színes nyomtatásra képes, de még továbbfejleszthető az opcionális, négy színt használó fotófejjel. Az ebben a speciális fejben is alkalmazott cseppmodulációs (Drop Modulation) technológia biztosítja, hogy a hordozóra különböző méretű tintacseppek kerülhessenek, így a BJC-3000 éles kontúrokkal rendelkező fotók létrehozására válik képessé. A nyomtató különálló tintatartályai biztosítják, hogy a BJC-3000 költségtakarékos színes nyomtatási megoldást kínáljon, ugyanis ha valamelyik tinta kifogy, akkor az azt tartalmazó patront a többitől függetlenül lehet kicserélni.
Különösen az otthoni és a kisebb irodai felhasználók élvezhetik majd a készülék azon tulajdonságát, hogy a nyomtatókazettát az IS-32 jelzésű szkennerkazettára cserélve egy külső lapadagolású, 720 dpi-s felbontású szkennerré alakítható át; a szkennerfejhez egy szoftvercsomag is tartozik.
Kapcsolódó cikkek
- A Canon megveszi a Hitachi LCD-részlegének negyedét
- Új elnök-vezérigazgató a Canon Europe élén
- Canon PIXMA iP2600 fotónyomtató
- Canon i-SENSYS printerek: Stílusos ráncfelvarrás után
- Nagyformátumú nyomtató fejlesztések a Canontól a grafikai piacnak
- Környezetvédelmi stratégia a Canonnál
- Új 12 színes nyomtatási megoldások a grafikai piacnak a Canon-tól
- Canon Selphy ES2 fotónyomtató
- Canon újdonságok az októberi PrintExpón
- HP: Új nyomtatási technológia és globális marketing kampány
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.