SeUGI, a SAS európai felhasználóinak nemzetközi konferenciája
A továbbiakban a konferencián bejelentett három újdonságról:
1. Az új SAS business-to-business e-intelligence megoldása növeli az internet alapú vevő-beszállító kapcsolatok minőségét és profitabilitását. Az e-ValueTM lehetővé teszi, hogy a szervezetek ellenőrzésük alatt tartsák vevői és beszállítói kapcsolataikat, és a kapcsolatokból származó hatalmas mennyiségű tranzakciós adatokat információvá alakítsák. Ezen információk segítségével azon beszállítókra koncentrálhatnak, akik a legmagasabb értéket - nem pedig a legalacsonyabb árat - kínálják, valamint meghatározhatják azokat a vásárlókat, akik hosszú távú jövedelmezőséget biztosítanak számukra.
2. Az új SAS Business Intelligence Portal és a SAS Portal Architecture csökkenti az információ kezelésének és megosztásának költségeit. A SAS Business Intelligence Portal elérhetővé teszi a SAS business intelligence funkcióit a testre szabott webkörnyezetben. Az új SAS Portal Architecture pedig biztosítja, hogy a SAS Business Intelligence Portaljának tartalma eljuthasson harmadik fél portáljára és az együttműködő platformokra.
3. A SAS és az Intrinsic együttműködése a célzott marketingkampányok hatékonyabbá tételére. A SAS Institute, az analitikus CRM-megoldások piacvezető szállítója és az Intrinsic, a vállalati marketingautomatizálás piacvezetője globális együttműködési szerződést írt alá, mely szerint a SAS 4 millió dolláros részesedést szerzett az Intrinsicben, és világszerte a SAS fogja értékesíteni az Intrinsic márkanévvel ellátott termékeket.
Kapcsolódó cikkek
- Életvitelt segítő infokommunikációs technológiák
- microCAD'2008 a Miskolci Egyetemen
- Az előrejelzés új generációja a SAS-tól
- Konferencia a mobilfizetésről áprilisban
- Mobilinternet: a lakosság 54 százaléka elérheti a széles sávot
- ETAPS: magyar jelentkezőket várnak
- IMA Konferencia a hálózati kommunikáció lehetőségeiről
- Összefoglaló az első Adobe webtechnológiai konferenciáról
- A mobilfizetés jelene és jövője a III. magyarországi mobilkonferencián
- Web 2.0 Symposium a Millenárison
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az akkumulátor a telefon lelke
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
1 év alatt közel 12 évet parkoltak az autósok a Yettel mobilparkolással
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR uralta 2024 elején a kínai okostelefonos piacot
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.