APC: négynapos roadshow Magyarországon, új Silcon UPS-szel
A június 4-én tartott sajtótájékoztatón Bíró Viktor, az APC magyarországi közvetlen kereskedelmi képviseletének vezetője ismertette a hazai forgalmazással kapcsolatos piaci felállást, amely szerint az OEM-partnerek (IBM stb.) mellett három nagyvállalati értékesítő (ún. High Power Partner) áll a végfelhasználókkal kapcsolatban (DST, Minor, Synergon), illetve a négy disztribútor (CHS, Computer 2000, EMJ, Smart Elektronik) a több mint 400 aktív viszonteladó révén forgalmaz APC-termékeket. A szervizért és termékeladásért Magyarországon is az APC Global Services (AGS) a felelős.
Kapcsolódó cikkek
- A Blade.org igazgatótanácsának tagjává választották az APC-t
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- APC Blade Ready program: Két új partner
- 33%-kal nőtt az APC adatközpontokat kiszolgáló üzletága
- Magyar vezető az APC regionális menedzseri pozíciójában
- Globális értékesítésért felelős új alelnököt nevezett ki az APC
- 16 százalékos növekedés az American Power Conversionnél
- Az APC felvásárolta a NetBotz vállalatot
- Az APC lett 2005 adatközponti megoldásokat szállító vállalata
- Rekordbevétel 2004-ben az American Power Conversionnél
A világ top 50 EdTech vállalata között a Xeropan
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
A Xiaomi megerősítette a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.