A Hyundai luxusmárkája, a Genesis modelljeiben debütál az LG autós tartalomplatformja
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy a vállalat saját autós tartalomplatformjára, a webOS for Automotive-re épülő járműipari infotainment-rendszerét alkalmazzák majd a Hyundai Motor Group luxusmárkája, a Genesis új modelljeiben. Mindezt ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra a társaság Los Angelesben: az eseményen, amelyen a Hyundai mellett a YouTube képviselői is részt vettek, megvitatták az utastéri szórakozási élmény fejlesztésében rejlő együttműködési lehetőségeket is.
Az új Genesis modelleket olyan infotainment-rendszerrel látják el, amelyek teljes mértékben kihasználják a webOS for Automotive előnyeit. Az első és hátsó üléseken helyet foglaló utasok immár úgy tudják kényelmesen élvezni azokat a HD-tartalmakat, amelyeket tipikusan tévén, vagy okostelefonon szoktak nézni, hogy az mindeközben megfelel a járművezetési és biztonsági előírásoknak is. A rendszer képernyői emellett úgy képesek streamelni a tartalmakat, hogy a Genesis által kifejlesztett, magával ragadó hangminőséget nyújtják.
Az együttműködés azért is figyelemre méltó, mert ezzel debütál az LG autóipari tartalomplatformja. Az LG azért vezette be a webOS for Automotive-t, hogy a vállalattól megszokott egyedülálló ügyfélélmény és szolgáltatások az utakon is elérhetővé váljanak. Az okostévék piacán már 200 milliós eladásnál tartó webOS platform népszerűségére és kényelmes használhatóságára építve a vállalat kifejlesztett egy kifejezetten járművekbe szánt verziót, hogy az utasok és a járművezetők is egy optimalizált utastéri környezetben élvezhessék az interneten streamelt videó- és audiótartalmak, vagyis az over-the-top (OTT) szolgáltatások széles skáláját, köztük akár a YouTube-ot is.
Az LG, a Hyundai és a YouTube szoros együttműködésben dolgozott azon, hogy a YouTube natív televíziós alkalmazását a WebOS for Automotive rendszerre is átültessék, így érve el az optimalizált utastéri nézői élményt. Mindemellett a YouTube alkalmazása a WebOS for Automotive újonnan kifejlesztett natív érintési megoldásait használja.
„A szoftver alapú gépjármű (Software-Defined Vehicle, SDV) koncepcióra épülő technológiai fejlesztésnek köszönhetően az emberek a videós tartalmak széles skáláját élvezhetik a járműveikben” – mondta Kwon Hae-young, a Hyundai Motor Group infotainment-fejlesztési központjának alelnöke. „Tovább bővítjük együttműködésünket a legnagyobb globális tartalomszolgáltató cégekkel azért, hogy még változatosabb és értékesebb utastéri élményeket nyújtsunk ügyfeleinknek."
„A YouTube a járművön belüli szórakoztatásra optimalizált audio- és videótartalmak széles és mély választékát kínálja. Büszkék vagyunk arra, hogy részesei lehetünk ennek az együttműködésnek, amely új szintre emeli az utastéri szórakoztatást” – mondta Tony Archibong, a YouTube globális termékpartnerségekért felelős ügyvezető igazgatója.
„Az LG továbbra is elkötelezett a legfejlettebb járműipari megoldások, köztük a webOS for Automotive bevezetése mellett, mivel arra törekszünk, hogy a járművezetők és az utasok számára javítsuk a vásárlói élményt, egyúttal pedig megfeleljünk az autógyártók szerteágazó igényeinek is” – mondta Eun Seok-hyun, az LG járműalkatrész-üzletágának elnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG egyedi mobilitási élményeket mutatott be az idei Müncheni Autószalonon
- Az LG a 2023-as IFA-n mutatja be legújabb energiahatékonysági innovációit
- Jelentősen nőtt az LG árbevétele és üzemi nyeresége is
- Új rekordot állított az LG a 6G technológia fejlesztésében
- Az LG ThinQ okosotthon-platformról hamarosan több márka termékeit is irányíthatjuk
- Már Magyarországon is kapható a világ első vezeték nélküli LG OLED tévéje
- Kiemelkedő energiahatékonyságú háztartási gépeket mutatott be az LG az IFA kiállításon
- Egy fenntartható faluban környezettudatos, energiahatékony háztartási gépeit és megoldásait mutatja be az LG
- Az LG egy sokoldalú, útközben használható kijelzőmegoldást mutatott be
- Dinamikusabb és fiatalosabb márkaidentitásra vált az LG
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Stratégiai partnerséget kötött a Continental a DeepDrive-val
A Continental technológiai vállalat stratégiai partnerséget kötött a müncheni székhelyű DeepDrive-val az elektromos járművekhez szükséges alapvető technológiák továbbfejlesztése érdekében.
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.