Közel 22 méter magas LED-kijelzőt állított fel Szöulban az LG
A nagyméretű kijelzők mindig vonzzák a tekintetünket – legyen szó otthoni környezetről, utcai képernyőkről vagy az üzletközpontokban kihelyezett digitális reklámokról. Szemléletes példa erre az LG Electronics (LG) üzleti megoldások divíziójának legújabb projektje: a vállalat nemrégiben egy hatalmas méretű, nagyfelbontású digitális LED-kijelzőt helyezett ki Szöül egyik legfrekventáltabb utcáján, Gangnam városrészben.
Az ikonikus Teheran-ro (a “ro” a koreai nyelvben utcát jelent) körzet központjára gyakran úgy utalnak, mint a Times Square koreai változatára, hiszen a teret rengeteg elképesztő méretű kijelző öleli körbe, melyeken a legkülönfélébb márkák reklámjai futnak. A kormány által szabad kültéri hirdetési területnek nyilvánított övezetben az utcakép egy olyan nyitott arénára hasonlít, amelyben a nagy szórakoztatóközpontok, ruházati márkák és vállalatok mind a kijelzők mellett naponta elhaladó, nagyságrendileg 100 000 városlakó figyelméért küzdenek.
Az LG szemkápráztató digitális LED-kijelzőmegoldását nehéz nem észrevenni. A két feltűnően élénk, 10 000 nit-es fényerősségű kijelzőt – 21,8 méteres magasságukkal és 12 méteres szélességükkel – egy impozáns, 26 méter magas szerkezetre szerelték fel. Az egyedi felépítésű, 8,3 mm nagyságú pixelekből álló kétoldalú kijelző a Teheran-ro egyik legismertebb pontja, a Grand InterContinental Seoul Parnas Hotel előtt áll.
Az LG egyedi kijelzőmegoldása egy szabadon álló, kétoldalú hirdetőtábla, amely még egy olyan, a technológiai újdonságokat gyorsan adaptáló városban is újdonságnak számít, mint Szöul. Az LG a teljes projektet a kezdetektől a végéig felügyelte, beleértve a tartószerkezet megtervezését és kivitelezését is. Az LG sok más kijelzőtermékéhez – a televíziókhoz, monitorokhoz és laptopokhoz – hasonlóan a gangnami digitális LED-kijelzőt is rendkívül keskeny kávákkal alkotta meg, hogy a kijelzőn megjelenő gyönyörű képek mellett semmi ne vonja el a járókelők figyelmét.
A Gangnam városrész szívében felállított, az LG kiemelkedő kijelzőtechnológiájával megalkotott hatalmas képernyőt rögtön felismerik majd az arra járók, akik garantáltan nem fogják tudni levenni a szemüket a tábláról.
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Baktériumölő hatású töltőtokkal érkezik az LG legújabb vezeték nélküli fülhallgatója
- Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
- Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
- Licencszerződést kötött az LG és a Miele
- A járvány miatt lehet magasabb a villanyszámla
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.