Mozikba szánt, nagyméretű LED-képernyőcsaládot jelentett be az LG
Az LG Electronics (LG) bejelentette új, mozikba szánt LED-képernyőmárkája, az LG Miraclass piaci bevezetését. Az LG legújabb LED-képernyőcsaládja ideális azon moziüzemeltetők számára, akik újszerű, prémium minőségű szolgáltatást és magával ragadó élményt szeretnének nyújtani a mozilátogatóknak. A vállalat új kijelzői valósághű képmegjelenítéssel, természetes színekkel és mély feketékkel kápráztatják el a nézőket.
A „Miraclass” név – a Miracle és Class szavak kombinációja – az elképesztő képminőségre utal, amelynek révén a közönség teljesen elmerülhet a moziélményben. Fejlett LED-technológiájuknak köszönhetően az LG Miraclass kijelzői valósággal életre keltik a filmjeleneteket, és a hagyományosnál látványosabb nézői élményt, ezáltal pedig új értéket kínálnak a moziüzemeltetőknek és a látogatóknak.
Az LG Miraclass márkához jelenleg négy termékcsalád tartozik: az üzemeltetők különböző méretű (14 és 101 négyzetméter közötti), illetve felbontású (4K/2K) kijelzők közül választhatnak. Az öt méter széles LDAA025-1 és LDAA012 modellek az utóbbi években egyre népszerűbb, kis befogadóképességű mozik számára jelentenek ideális választást. Minden Miraclass kijelző kompatibilis a Dolby integrált médiaszerverével, az IMS3000-rel, ami azt jelenti, hogy a moziüzemeltetők prémium kategóriás kép- és hangminőséggel fokozhatják a nézői élményt.
Az önálló fénykibocsátású, háttérvilágítást nem igénylő LED-pixeleket alkalmazó LG Miraclass modellek mindegyike 24 bites színfeldolgozással és kiemelkedő kontraszttal garantálja a képernyőn megjelenő képek mélységét és élénkségét. A kijelzők erőteljes, egyenletes fényerőt biztosítanak anélkül, hogy a képfelület sarkai sötétebbek lennének – a teljes „mozivásznon” így tiszta, torzításmentes képeket jelenítenek meg. Az LG Miraclass mozikijelzői 68,7 milliárd szín megjelenítésére képesek, így a nézők pontosan olyan árnyalatokban láthatják majd a filmeket, ahogyan azokat alkotóik a stúdióban megálmodták.
Az LG Miraclass intuitív szoftvere könnyű kezelhetőséget kínál az üzemeltetők számára, ráadásul – mivel használatukkal nincs szükség a vetítőgépnek helyet adó külön helyiségre – a hagyományos mozis megoldásokhoz képest jóval helytakarékosabb és hatékonyabb is. Az LG Miraclass képernyők fényereje öt fokozatban, 48 és 300 nit között állítható, így a 2D/3D filmek lejátszásától kezdve a vállalati prezentációkon át a különféle ünnepségek során levetített tartalmak lejátszásáig számos különféle felhasználási módhoz ideálisak.
„Az LG-nél meggyőződésünk, hogy a Miraclass kijelzők a moziüzemeltetők minden igényét kielégítik majd, miközben emlékezetes élményt kínálnak a magas elvárásokkal érkező nézőknek is” – mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti megoldások divíziójának alelnöke és üzleti kijelzőkért felelős vezetője. „A hasonló kijelzők iránti növekvő keresletet, valamint a mozitársaságok változatos igényeit látva tervünk, hogy a jövőben további termékcsaládokat és modelleket vezessünk be ebben a piaci szegmensben.”
Annak ellenére, hogy a mozikba szánt LED-es megjelenítők viszonylag új megoldásnak számítanak, az LG LED alapú kijelzői már számos nagy moziláncban megtalálhatók világszerte, amelyek köre folyamatosan bővül Ázsiában, Európában és Észak-Amerikában. Nemrégiben Spanyolországban, a vilanovai Odeon Multicines moziban kapott helyet az LG egyik Miraclass kijelzője, amit hamarosan további LED-megjelenítők telepítése követ majd a madridi és barcelonai Odeon Multicines mozikban.
Kapcsolódó cikkek
- Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
- Történetének legnagyobb árbevételét érte el az LG Electronics 2022-ben
- Rangos elismerést nyert el az LG ultramodern amerikai háztartásigép-gyára
- Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját
- Az LG legújabb gaming monitora lett a 2023-as LEC hivatalos kijelzője
- Több mint 220 elismerést kaptak az LG innovációi
- Mostantól egy helyről érhetők el a gaming alkalmazások az LG tévéken
- Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.