Reklámfilmet készített a Huawei
„A világ tökéletlen – de már dolgozunk rajta” – ezzel az üzenettel készített reklámfilmet a Huawei legújabb csúcstelefonjához, a P10-hez.
A Huawei #Perfect10 (tökéletes tízes) egy tökéletlen világban című látványos videó arról szól, hogy a hibákban is megtalálhatjuk az ihletet, amiből aztán valami jót, tökéleteset alkothatunk. Vannak nagyon különleges – de tökéletlen – emberek, akik azon dolgoznak, hogy tökéletesebbé tegyék a világot, amelyben élünk.
A videó az alábbi oldalon megtekinthető: https://www.youtube.com/watch?v=PD7A7NRmQH8
A P10 okostelefon magyarországi kampányarca nem más, mint a háromszoros olimpiai, ötszörös világ- és tizenháromszoros Európa-bajnok úszónő Hosszú Katinka, aki szintén szerepel a Huawei egy másik reklámfilmjében. Ez a videó az emberi arcra és egyedi történetekre fókuszál, sokféle karakteres arc mesél benne a portré alanyának vágyairól, küzdelmeiről és sikereiről – köztük felbukkan az úszónő is. A videó az alábbi linken megtekinthető: https://youtu.be/wULQHEKFMvE az alábbin pedig letölthető: https://app.box.com/s/fn1qiym5c4vbsm1vl8cgxk7aewlfnyr8
Kapcsolódó cikkek
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- Már áprilisban elérhető lesz a Huawei P10 okostelefon család
- A Vodafone-nál már előrendelhető a vadonatúj Huawei P10
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
- A Huawei fogyasztói üzletága 178 milliárd jüan éves bevételre számít 2016-ra
- Huawei: a jövő telefonja mesterséges intelligenciával fog működni, önmagunk kiterjesztése lesz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.