A Xerox a bevételek növelésére összpontosít

forrás: Prím Online, 2013. november 29. 15:51

A napokban tartotta a Xerox befektetői konferenciáját, ahol bejelentették, hogy a cél 2017-re, hogy 56 százalékról 66 százalékra növeljék a szolgáltatásokból befolyó bevételeket. Rövidtávú cél, hogy a vállalat működési cash flowja - a pénz, amely finanszírozza a beruházásokat, a termelést és a pénzügyi befektetéseket – 2014-ben elérje a 2 milliárd dollárt, ami 200 millió dolláros többletet jelent az idén várt eredményhez képest.

A Xerox befektetői konferenciáján a vállalat elnök-vezérigazgatója, Ursula Burns beszélt arról, hogyan tervezik a bevételek növelését az elkövetkezendő években. Szerinte három fő területre kell összpontosítaniuk.

 

Egyrészt szélesíteniük kell a szolgáltatási palettájukat és üzleti szolgáltatásokká kell formálniuk minél több fejlesztésüket az oktatás, a közlekedés, a szállítás és az egészségügy terén. Ez utóbbi kapcsán mutatták be a napokban Amerikában a Medicaid Management Information System szoftveres megoldást, amely segít az egészségügyi dolgozóknak abban, hogy kiszűrjék többek közt a gazdasági visszaélésekre utaló próbálkozásokat.

 

Másrészt Burns szerint folytatni kell az innovációs beruházásokat a dokumentumkezelési megoldásokat érintően. Ezen a területen az outsourcingra, a munkafolyamatok automatizálására és a mobilizáció iránti igény erősítésére fókuszálnak.

 

Harmadrészt a technológiai elsőség megőrzését jelölte meg célként a Xerox elnök-vezérigazgatója, aki úgy látja, hogy a nyomdaiparban a jövőben is a személyre szabott nyomtatás lesz a meghatározó. Ennek ismeretében a Xerox víznélküli és tintasugaras nyomtatás lehető legszélesebb portfoliójával igyekszik a kiszolgálni a nyomdaipari vállalkozások igényeit.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás