Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
Okostelefonra költözik a BKK Info. A legfrissebb járatinformációkat mostantól percre készen megkaphatják okostelefonra vagy táblagépre azok, akik letöltik az alkalmazást Android vagy iOS készülékükre.
A legfrissebb járatinformációkról tájékoztat a BKK új, ingyenes BKK Info alkalmazása, mely a hivatalos oldalról letölthető Android vagy iOS operációs rendszerre.
Az alkalmazás telepítése után bármikor kéznél lesznek a legfrissebb közlekedési információk: a telefonon automatikusan megjelenő értesítésből azonnal meg lehet tudni, ha a használni kívánt járat forgalmában változás vagy zavar történik, ezért az módosított útvonalon közlekedik vagy például pótlóbusz jár helyette. Az applikáció regisztráció és beállítás után a kiválasztott járatok zavarairól, változásairól értesítést is megjelenít a telefonon.
A BKK honlapján az alábbiakat olvashatjuk az alkalmazással kapcsolatban: a fejlesztés a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) tavaly május óta működő népszerű, naprakész közösségi közlekedési információkat nyújtó szolgáltatásának egyik legfontosabb mérföldköve, hiszen segítségével valóban azonnal értesülhetnek ügyfeleink az általuk használt kedvenc járatok esetleges forgalmi változásáról, zavaráról, útvonal-módosulásáról vagy – hévek, metrók és villamosok esetén – autóbuszos pótlásáról. A szolgáltatás eddig mobilkészülékeken csak az internetes böngészőből volt elérhető, azonban az applikáció használatával most már gyorsabban, kényelmesebben értesülhetnek ügyfeleink az aktuális tömegközlekedési hírekről.
Jó hír, hogy a BKK Info alkalmazás webes felületén elérhető funkciók a mobilváltozatban is megtalálhatók. A tervek között szerepel az is, hogy a jövőben a közúti információkat is megjelenítik, és az alternatív, terelőutakat is feltüntetik, valamint az útvonaltervezés is szerepel majd.
A BBK tájékoztatása szerint Windows platformra is elérhetővé szeretnék tenni az appot: már folynak a munkálatok ezen a téren.
Forrás: BKK
Kapcsolódó cikkek
- D-Link Wi-Fi Smart Plug: elektromos eszközeink távoli kezelésére
- Megjelent az első hazai védőoltásokat naplózó alkalmazás
- Futótárs: a világ első magyar nyelvű futóalkalmazása a Telekomtól
- Közel 1 milliárd okostelefont adtak el tavaly
- Magyarul is elérhető a Duolingo
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
- Újabb nyelvekkel bővült a Vine támogatottsága
- Coin – egy kártya mind helyett
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Amerikában az Apple lekörözte a Samsungot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
Még szélesebb körben elérhetők a Galaxy AI funkciók a One UI 6.1 frissítéssel
Még több Galaxy felhasználó léphet be a mobil AI új korszakába: a One UI 6.1 frissítéssel korábbi készülékeken is elérhetővé válnak a Galaxy AI funkciók március 28-tól. A Galaxy S23 széria, az S23 FE, a Z Fold5 és a Z Flip5 készülékek, valamint a Tab S9 termékcsalád tagjain is elérhetők lesznek azok a lehetőségek, melyeket az idén bemutatott Galaxy S24 széria felhasználói már kipróbálhattak.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.