Megérkezett az LG G3
Az LG tegnap hivatalosan bejelentette G2-es okostelefonjának utódját, a G3-at, melyről számos pletyka keringett az utóbbi időben. A készülék belseje a legújabb technológiákat rejti.
Az LG világszerte hat nagyvárosban tartott sajtóeseményt a G3 bemutatója kapcsán: Londonban, New Yorkban, San Franciscóban, Szöulban és Isztambulban.
Dr. Jong-seok Park, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója kifejtette, hogy „a villámgyorsan fejlődő okostelefonok piacán az innováció csúcsteljesítményét az jelenti, ha sikerül harmóniát teremteni a magasan fejlett technológia és az egyszerűsített felhasználói élmény között. Az LG G3 az abbéli erőfeszítéseinknek eredménye, hogy ezt a gondolatot átültessük egy kézzelfogható termékbe. És meglehetősen elégedettek vagyunk ezzel az eredménnyel.”
Az LG-nek sikerült elsőként előrukkolni QHD kijelzős mobillal a G3 személyében, ugyanis az 5,5 hüvelykes, 558 ppi felbontású telefon Quad HD megjelenítővel rendelkezik, amelynek felbontása négyszerese a HD-nak (és csaknem kétszerese a Full HD-nak). Mivel a kijelzőt csupán egy nagyon vékony keret fogja körül, a kijelző nagyobb mérete ellenére is kényelmesen fogható a kézben.
A masina kategóriájához hűen szálcsiszolt fém burkolatot kapott, amely szépsége mellett még praktikus is, mert ellenáll az ujjlenyomatoknak. Ez azért sem utolsó szempont, mert a hátoldalon található fizikai gombok miatt a felhasználók többet tapogatják majd a telefon hátoldalát.
Jó hír, hogy az akkumulátort a kijelző kapacitásához igazodva alkották meg. A G3-ban egy 3000 mAh-es kivehető aksit találunk, amelynek üzemidejét a mérnökök képesek voltak növelni azáltal, hogy a katód fémjét grafitra cserélték.
A telefon hátoldalán egy 13 megapixeles OIS+ (optikai képstabilizátor plusz) kamera csücsül. Ez a technológia áttörést jelent a lézeres automatikusfókuszálás terén. Ennek segítségével rossz fényviszonyokban is jó képeket lő a telefon, ugyanis a kamera és a tárgy közötti távolságot lézersugárral méri fel.
Szintén jelentős fejlődés, hogy a fókuszhoz és az exponáláshoz csak koppintani kell a kijelző egy adott pontján, tehát nem kell külön fókuszálni, majd megnyomni az exponáló gombot. A szelfikészítésnél pedig egy egészen egyedi megoldással találkozhatunk. Az időzítés úgy valósul meg, hogy ha az illető ökölbe szorítja kezét, a telefon érzékeli azt, és onnan kezdi a hárommásodperces visszaszámlálást.
Főbb termékjellemzők:
- Chipkészlet: Qualcomm Snapdragon 801 (négymagos, 2,5 GHz max. frekvencia)
- Kijelző: 5,5 hüvelykes Quad HD IPS (2560 x 1440, 538 ppi)
- Memória: 16/32 GB eMMC ROM / 2/3GB DDR3 RAM / microSD-kártyahely (max. 128 GB)
- Kamera: Hátlapi 13,0 MP OIS+ lézeres autofókusz technológiával / előlapi 2,1 MP
- Akkumulátor: 3000 mAh (kivehető)
- Operációs rendszer: Android 4.4.2 KitKat
- Méret: 146,3 x 74,6 x 8,9 mm
- Súly: 149g
- Hálózat: 4G / LTE / HSPA+ 21 Mb/s (3G)
- Csatlakoztatási lehetőségek: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Bluetooth Smart-kompatibilitás (Apt-X), NFC, SlimPort, A-GPS/Glonass, USB 2.0
- Szín: metálfekete, selyemfehér, fénylő arany, holdlila, burgundi vörös
- Egyéb: intelligens billentyűzet, intelligens értesítés (javaslatok a felhasználó szokásai laapján), Knock Code (intelligens billentyűzár), Content Lock (fájlvédelem), Kill Switch (távoli letiltás), vendégmód stb.
A készülék május 28-tól érhető el Dél-Koreában, és a későbbiek során világszerte több mint 170 szolgáltató kínálatában lesz kapható.
Kapcsolódó cikkek
- A légkondi mint a lakás dísze
- Akár 86 367 lehetséges telefonzár az LG Knock Code-dal
- Az LG L Seriesv II készülékei is megkapják a KNOCKon funkciót
- Márciusban érkezik a KitKat frissítés az LG G2-re
- G2 mini: az LG első kompakt okostelefonja
- A legújabb LG L Series termékcsalád az MWC-n
- Hazánkban az LG hajlított okostelefonja
- Az okostelefon-gyártók nagy teljesítményű modellekkel készülnek az MWC-re
- Rekordot döntött az LG az okostelefon eladásokban
- Amerikában az Apple uralja az okostelefon piacot
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Biztonságukat túl-, az adathalászat veszélyeit alábecsülik a hazai kisvállalkozások
Az adathalászok nem válogatnak, így célkeresztjükbe egyre inkább olyan mikro-, kis- és közepes vállalkozások is kerülnek, amelyek nagy többsége továbbra sincs tisztában azzal, hogy mennyire sérülékenyek saját informatikai megoldásaik, és hogy egy-egy incidens mekkora kárt okozhat. A Telekom és a BellResearch legfrissebb kutatása szerint a vállalkozások túlnyomó többsége nem fordít kellő figyelmet az adathalászat elleni védelemre, a veszélyekkel pedig a legtöbb esetben még maguk a cégvezetők sincsenek tisztában.
Ezek érdekelték leginkább a háború kitörése óta a magyar internetezőket
A legtöbben az orosz-ukrán háború percről-percre történő tudósítására, a gáz árára és árfolyamára, valamint a csernobili atomerőmű felrobbanásának több mint 30 évvel ezelőtti részleteire voltak kíváncsiak az utóbbi hetekben az interneten. A top 25 magyarországi keresésben a február 25. és március 5-e közötti időszakban 6 kulcsszó is az orosz-ukrán háborúra, illetve annak következményként az euró árfolyamára irányult – derült ki az Avantgarde Group kommunikációs tanácsadó cég internethasználati szokásokról készült elemzéséből. A kereséseket jelentősen befolyásolták a napi hírek, események, például a csernobili vagy éppen zaporizzsjai erőművek elfoglalása és visszafoglalása.
Mesterséges intelligencia jogszerűtlen alkalmazását büntette a NAIH
Rekordbüntetést szabott ki a NAIH, melyet a március végén megjelent előző évi beszámolójában hozott nyilvánosságra. Amellett, hogy ez az eddigi legmagasabb adatvédelmi büntetés, egyben az első is, mely mesterséges intelligencia jogszerűtlen felhasználásából adódik.
76 százalékkal nőtt tavaly a Huawei profitja
Változatlanul stabil a Huawei Technologies – derül ki a technológiai vállalat most közzétett éves pénzügyi jelentéséből. A Huawei 2021-ben 636,8 milliárd kínai jüan (99,88 milliárd USD) bevételt ért el, nettó nyeresége pedig 113,7 milliárd kínai jüan (17,834 milliárd USD) volt, ez éves szinten 75,9 százalékos növekedést jelent. A vállalat K+F-kiadásai 2021-ben elérték a 142,7 milliárd kínai jüant (22,383 milliárd USD), amely teljes bevételének 22,4 százalékát teszi ki: ezzel az elmúlt 10 év összes K+F-kiadása meghaladta a 845 milliárd kínai jüant (132,54 milliárd USD). A vállalat a továbbiakban is növeli kutatás-fejlesztési beruházásait.
A papíralapú névjegykártya már a múlté
Az első találkozás sorsdöntő lehet. Ez igaz a magánéletünkre is, de az üzleti világban sokkalta erőteljesebben érezteti a hatását. Míg egy papíralapú névjegykártya az átnyújtása után jó eséllyel a szemetesben vagy egy fiók mélyén landol, egy új megoldással, a digitális névjegykártyákkal az ismerkedés gyerekjáték, hiszen elég hozzáérinteni a másik telefonjához, és minden megosztani kívánt névjegyadatunk partnerünk telefonjára érkezik.