Több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben
A Xiaomi elképesztő ütemben fejlődik, s ezt remekül tükrözik a számok. A vállalat már most sokkal több készüléket értékesített 2014-ben, mint 2013-ban összesen.
A kínai gyártó figyelemre méltó fejlődést mutat az eladott okostelefonok számát illetően. 2013-ban összesen 18, 7 millió készüléket értékesített, ami nem elhanyagolható mennyiség, de 2014 első felében valami egészen elképesztő növekedést produkált: az utóbbi 6 hónapban nem kevesebb, mint 26,1 millió eszközt adott el. Az eredmények magát a Xiaomit is meglepték, és figyelembe véve őket a vállalat módosított az idei évre vonatkozó tervein; 40 millió helyett 60 millió készüléket szeretne eladni. A cég derűlátása a 2015-ös évre is kiterjed, legalábbis a 100 millió okostelefon és tablet értékesítését célzó tervek tömény optimizmusra utalnak.

A gyártó joggal tekint pozitívan a jövőbe, hiszen a számok egyértelműen jelzik, hogy a felhasználók imádják a jól felszerelt, minőségi készülékeit, melyekhez nagyon jó áron juthatnak hozzá. Ha a Xiaomi ilyen ütemben fejlődik tovább, értékesítési területe is még jobban kiszélesedhet, s egyszer talán Európában is hivatalosan elérhetők lesznek készülékei, melyeket jelenleg csak körülményesen, komoly kompromisszumokkal (pl. helyi szervizelés nincs, a garanciát csak Kínában érvényesíthetjük) szerezhetünk be.
[Forrás: IntoMobile]
Kapcsolódó cikkek
- Kínai okostelefonnal beépített kémprogramot is kapunk
- Huawei: 80 millió okostelefon értékesítése a cél
- Az Intel veszteséges az okostelefon- és tabletpiacon
- A Lenovo az LG fölé kerekedett az okostelefon-piacon
- Rekord a Xiaominál a „szinglik napján”
- Jól muzsikál mobilfronton az LG
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Borzalmas negyedévet zárt a Nokia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
A Philips TV, Philips Sound és AOC Audio termékeket tervező, gyártó és értékesítő TP Vision bejelentette, hogy új partneri megállapodást köt az FC Barcelonával, melynek értelmében a vállalat lesz a legendás futballcsapat televíziókért, kijelzőkért és audio eszközökért felelős kiemelt partnere. Az FC Barcelona vállalja a világvezető TP Vision TV- és audiotermék-kínálatának népszerűsítését, kiemelt figyelmet fordítva a vállalat saját fejlesztésű Ambilight TV technológiájára, mely a hagyományos tévénézést semmi máshoz nem fogható élménnyé varázsolja. Az Ambilight TV-vel minden más lesz!
Éles részletek és tiszta, gyors tempójú mozgás az AGON by AOC új gaming monitorával
Az AGON by AOC – a világ vezető gamer monitor* és IT-kiegészítő márkája büszkén mutatja be a kompakt Q24G2A/BK modellt az AOC GAMING termékpalettájáról. Ez a gaming monitor egy 23,8″-es (60,4 cm) IPS panellel rendelkezik, amely figyelemre méltó QHD felbontást (2560x1440) biztosít 165 Hz frissítési rátával és 1 ms MPRT válaszidővel. Az 1000:1 kontrasztarányt és 108,7% -os sRGB színskála-lefedettséget kínáló AOC GAMING Q24G2A/BK lenyűgöző látványt és reszponzív teljesítményt nyújt helytakarékos formában.
Így kíméli szemünket a HONOR Magic5 Pro
Napjainkban a technológia kikerülhetetlen eleme a hétköznapoknak, így létfontosságú, hogy azzal is foglalkozzunk, hogy a digitalis eszközök milyen hatással vannak szemeinkre. A HONOR Magic5 Pro, a vállalat legújabb csúcskategóriás készüléke számos szemkímélő funkcióval óvja a felhasználók látását.
Többmilliárdos beruházást hajt végre, erősíti jelenlétét a Schneider Electric Zalaegerszegen
Összesen több mint 5 milliárd forintnyi beruházási program tervezése zajlik a Schneider Electric zalaegerszegi MG Zala üzemében. Az elképzelések eredményeként jelentős mértékben bővülhet az idén 30. születésnapját ünneplő gyár termelési kapacitása, illetve még inkább fenntartható és energiahatékony lehet a működése.