Távolságokat is mérhetünk a Google Térképpel
A Google frissített térképszolgáltatását, melynek révén az egyes pontok közötti távolságot is lemérhetjük. A vállalat a Google+-on jelentette be az újdonságot.
A Google Mapsszel eddig is láthattuk az egyes helyek közti távolságokat, ám csupán a tervezett út hosszát mutatta a térkép az elejétől a végéig. A Google új frissítésének köszönhetően azonban nem csupán a kezdő és a végpont közti távolságot láthatják a felhasználók, hanem kisebb szakaszok között is megnézhetik, mennyit kell menetelni.
A frissítés egyelőre még csak asztali verzióban érhető el. A térképen az egérrel jobb gombjával kattintva hívható elő a „Távolságmérés” opció, ahol kiválaszthatjuk a két pontot, melyek között mérni szeretnénk az utat. Ezt tovább lehet szűkíteni, és kitérőket is megadhatunk. Ez különösen hasznos, ha már előre tudjuk, hogy közbejön valami, és kíváncsiak vagyunk, nagyjából mennyi lesz a plusz út.
A Távolságmérés opció megadása után szabadon adhatunk „pöttyöket” utunkhoz. Minden adott pont közti távolságot méri a rendszer, így a kisebb szakaszokat is láthatjuk, mennyit kell mennünk. Ez például akkor is jól jöhet, ha az út egyik felét gyalog, a másikat pedig tömegközlekedéssel szeretnénk megtenni. Ilyenkor kiszámíthatjuk, pontosan mennyit kell gyalog megtennünk.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Műholdcéget vett a Google
- Később kap új nyelveket a Google Now
- Az Intel a Core i3 és Pentium sorozatokat a harmadik negyedévében frissíti
- Ingyenes a SwiftKey Android billentyűzet
- Internetkapcsolat nélkül is használhatók a Google Now kártyák
- Újra járja az országot a Street View
- Biztonsági hiba az Internet Explorerben
- A Google és a Jandex egyes régiókban már Oroszország részeként tünteti fel a Krímet [Frissítve]
- Hogyan védjük XP rendszerünket frissítések nélkül?
- Többféle eszközre optimalizálták a megújult IE 11-et
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Apple TV+ tartalmait vizsgálta a Médiatanács
A helytelen korhatár-besoroláson túl a korhatár-minősítés sem volt jól látható helyen feltüntetve az Apple TV+ műsorkínálatot tartalmazó felületén – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület bejelentés nyomán egy sorozatepizódot is vizsgált, illetve bírságot szabott ki a Körmend FM szolgáltatójára a szerződéses vállalások nem megfelelő teljesítése miatt.
Új switchekkel pörög fel a megfigyelési piac
A biztonsági kamera technológiák fejlődését követően a PoE switchek is fontos szerepet játszanak a megfigyelő rendszerek telepítésében. A switch kialakítás területén piacvezető Zyxel kifejezetten erre az igényre válaszolva alkotta meg a GS1350 PoW switch sorozatát. A portok változatos számának és a magas teljesítmény tartaléknak köszönhetően eszközeikkel akár úgy is könnyedén működtethetők a biztonsági kamera hálózatok, hogy egyszerre minden port csatlakoztatva van.
Sikeresen átköltöztek a DIGIMobil ügyfelei a Vodafone hálózatára
2023. június 1-től a DIGIMobil és a DIGINet Aktív 50 ügyfelei a Vodafone Magyarország belföldi mobilhálózatát használják, így az előfizetők jelentősen nagyobb, csaknem országos lefedettséget élvezhetnek – mindehhez a DIGI 2023. december 31-ig garantálja a korábbi előfizetésekben szereplő kedvező, 4 forint/perces tarifát. Az érintett ügyfeleknek nem kell kicserélniük SIM-kártyájukat az új hálózatra való átálláshoz, azonban az adatroaming bekapcsolására, illetve egyes készülékeken a manuális hálózatválasztásra is szükség lehet.
Gazdaságos megoldás egyszerűsíti az áruszállítást
Ahhoz, hogy egy termék eljusson A-ból B pontba, az esetek nagyon nagy százalékában egy dologra biztosan szükség van: ez az úgynevezett sztreccsfólia. A raklapcsomagolás gazdaságosabb és kedveltebb fóliatípusát lehetővé tette egy magyar cég úgy, hogy az nemcsak gazdaságosabb lett a piacon kapható termékeknél, de környezetbarát is, hiszen a vékonyabb fólia használatával kevesebb hulladék keletkezik. Az AMCO Csomagolástechnikai és Konzultációs Kft. innovációja az áruszállítást nagyságrendekkel könnyítheti meg a közeljövőben.
Értékké válik a személyes adat a vásárlók számára
Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe – derül ki az EY 21.000 fogyasztó körében végzett nemzetközi felméréséből.