Nagy az érdeklődés az Apple Pay iránt
1 millióan aktiválták kártyájukat az első három napban
Tim Cook, az Apple feje számolt be arról, hogy az Apple Pay indulása után három nappal 1 millió hitel- és bankkártyát aktiváltak a rendszerben. Úgy tűnik, nagy érdeklődés mutatkozik az Apple fizetési megoldása iránt.
A WSJ.D konferencián lehetett először hivatalos adatokat hallani az Apple Pay október 22-ei indulása után. A kezdet nagyon pozitív, hiszen 1 millió hitel- és bankkártyát aktiváltak a rendszerben az első három nap alatt.
Tim Cook, aki a számokról beszélt, a megoldás kapcsán elmondta, hogy bár még csak most indultak el, de már most e-mailekkel árasztják el a felhasználók. Szerinte ez az első olyan mobilfizetési rendszer, amelyet nem csupán egyszerű használni, de emellett teljesen privát és biztonságos is. Az is kiderült, hogy az Apple Pay jelenleg több mobilpénztárcát számlál az USA-ban, mint a többi mobilfizetési megoldás együttvéve.
A biztonság és a privátszféra kapcsán fontos kiemelni, hogy az Apple vezér arról is beszélt, hogy nem gyűjtik senkinek az adatait. Ahogy fogalmazott: „Mi nem a Nagy Testvér vagyunk”. Úgy véli, hogy nincs még egy olyan mobilfizetási rendszer, melyet könnyebb használni, mint magát a bankkártyát, ráadásul a biztonság terén is jóval túlmutat rajta. Az előadásában saját példával élt: elmondta, hogy tavaly különböző biztonsági okok miatt kétszer is le kellett cserélnie bankkártyáját.
A vezető bízik a mobilpénztárca sikerében, és hisz abban, hogy a kiskereskedők is felismerik majd, milyen egyszerű rendszerről van szó. Ezzel a kijelentésével feltehetően utalt az olyan kiskereskedőkre, mint a CVS és a Ride Aid, akik megerősítették, hogy nem támogatják az Apple megoldását. Állítólag ők, a Walmarttal és a best Buyjal együtt saját mobilfizetési rendszert terveznek, amely az Apple Pay vetélytársa lehet.
Forrás: Mashable.com, Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkoztak az új iPadek – fejlődés és ráncfelvarrás?!
- Katasztrófa esetén a Facebook értesíti a barátokat, rokonokat
- Új adatvédelmi megoldás az Inteltől
- Megkezdődött az Alba Volán elektronikus utastájékoztatási rendszerének tesztüzeme
- Az IFS útjára indította az IFS-in-a-Box terméket
- A Cellum fejlesztette Thaiföld első többfunkciós mobiltárcáját
- Ember alapú marketinggel újít a Facebook
- A jövő autói a levegőben róhatják útjukat
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást
- Chipetnyi erő a GE mérnökeitől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.