Obama 5 óra alatt megdöntötte a Twitter rekordot
Az amerikai elnök alighogy elindította Twitter fiókját, máris rekordot döntött. Mindehhez pedig csak néhány órára volt szüksége.
Barack Obama hétfő óta érhető el a Twitteren, President Obama, @POTUS néven. Az elnök népszerűségét pedig mi sem mutatja jobban, mint hogy néhány óra leforgása alatt 1 millió követőre tett szert. Ezzel pedig sikerült rekordot döntenie.
Obamának mindössze 5 órára volt szüksége ahhoz, hogy 1 millió követőre tegyen szert. A korábbi rekordernek, Robert Downey Jr.-nak ehhez a számhoz kerek egy nap kellett.
Azonban azt érdemes megjegyezni, hogy nem ez volt az első alkalom, hogy Obama használta a Twittert. Már korábban is tweetelgetett, ám akkor a Fehér Ház fiókján keresztül (@WhiteHouse) tette ezt, habár ezt is, mint ahogy saját ivatalos profilját is (@BarackObama), külön személyzet kezeli.
A @POTUS névre hallgató felhasználó alá tartozó tweeteket azonban valóban az elnök irányítja, ezt a Fehér Ház is megerősítette.
Az elnök twitteres jelenléte óta már képet is töltött fel a mikroblogra lásd alább). Sőt, az elnök már viccelődött is egy, Bill Clintonnak adott válaszában, amelyben az egykori elnök köszöntötte a Twtteren Obamát.
Hello, Twitter! It's Barack. Really! Six years in, they're finally giving me my own account.
— President Obama (@POTUS) 2015. Május 18.
Good question, @billclinton. The handle comes with the house. Know anyone interested in @FLOTUS?
— President Obama (@POTUS) 2015. Május 18.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai elnök is csatlakozott a Twitterhez
- Tim Cook is csatlakozott a Weibo közösséghez
- A Periscope nyerte a Mayweather-Pacquiao döntőt
- Kellemetlen következményei lehetnek a Fehér Ház hackertámadásának
- Miért tesz lehangolttá a Twitter?
- Videóval készült a kilenc éves Twitter
- Rekordszámú előrendelés érkezett a Galaxy S6 és S6 edge modellekre
- Kínai piacra kacsint a Facebook és a Twitter
- 200 gigabájtos microSD kártya a SanDisktől
- Iszlamisták feltörték a Newsweek magazin Twitter oldalát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nagy teljesítményű memória munkaállomásokhoz és felső kategóriás asztali számítógépekhez
A memóriatermékek és technológiai megoldások terén globális piacvezető Kingston Technology Company, Inc. nagy teljesítményű memóriatermékeket gyártó részlege, a Kingston FURY a Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM memóriával bővítette DDR5 memóriacsaládját. Az új, túlhúzható szerverosztályú memóriamodult a következő generációs munkaállomások és felső kategóriás asztali gépek számítástechnikai igényeinek kielégítésére tervezték.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
Itthon is nagy változást hoz az elektronikus számlázásban az új EU-sztenderd
A számlaforgalom valós idejű ellenőrzése nem idegen a magyar vállalkozásoknak, de nem is ez lesz a legnagyobb kihívás abban az uniós jogszabálycsomagban, melynek bevezetésére több lépésben a következő években kerül sor, 2028-ig. Az elvárások teljesítéséhez nem elég a jó szándék, rengeteg cég lesz, ahol a működést is jelentősen át kell majd alakítani ‒ hívta fel a figyelmet Nyári Zsolt, a BDO Magyarország K-X Tanácsadó Kft. partnere és okleveles adószakértője.
Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
Már Magyarországon is elérhetőek az LG legújabb top kategóriás gaming OLED monitorjai. A 45 colos képátlójú 45GR95QE-B és a 27 colos 27GR95QE-B UltraGear OLED kijelzők az élénk színek és a mélyfekete árnyalatok megjelenítése mellett maximálisan gördülékeny játékmenetet garantálnak: másodpercenként akár 240 képkocka megjelenítésére képesek, mindezt ultraalacsony válaszidő mellett. A 45 colos modell hajlított képernyője extra nagy görbületű, így a teljes képernyőfelületen tisztán, torzulás nélkül láthatóvá válik minden részlet, ezzel kielégítve a haladó és profi játékosok minden igényét.
GLAMI: a 12-26 éves korosztály diktál az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.