Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 22. 11:54

Teljes pályás letámadással érkezik a digitális forradalom: szakemberek azt jósolják, három-négy év múlva megrengető erejű változásokra kerül sor az élet minden területén. A szeptember végén megrendezendő Internet Hungary konferencia nemzetközi és hazai szakértők segítségével, összesen 10 téma köré fókuszálva járja körbe a digitális gazdaság legégetőbb kérdéseit.

Milyen szakmák forognak veszélyben a terjedő automatizáció miatt? Számítógéppel, telefonnal vagy tablettel vásárlunk-e gyakrabban az online boltokból? Tényleg eltörli-e a hagyományos televíziózást a netes tartalomfogyasztás? Hogyan használja virtuóz módon a közösségi médiát az Iszlám Állam háborús célokra? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ szeptember 29-30-án hazánk legjelentősebb digitális-fókuszú szakmai konferenciája, az Internet Hungary.

 

A hagyományosan hatalmas szakmai érdeklődést kiváltó esemény két nap alatt összesen 10 különböző tematikájú, egész napos szakmai fórumnak ad otthont. A kiváló nemzetközi és hazai szakértők a digitális társadalom kialakulásának hazai lehetőségeiről, az átalakuló reklámpiacról, a neuromarketingről, a digitális kereskedelemről, a hazai startupok külpiaci esélyeiről, a legfrissebb közösségi média trendekről, a programozott hirdetésekről, a tartalom marketingről, illetve a HR szakma aktuális kihívásairól tartanak előadásokat, kerekasztal beszélgetéseket.

 

Mi az Iszlám Állam közösségi média stratégiája?

 

Számos izgalmas téma kerül terítékre a „Közösségek diadala” nevet viselő program keretében. A résztvevők többek között egy elemzést hallhatnak az Iszlám Állam lehetséges közösségi média stratégiájáról és a szervezet által használt „dark web” kiskapukról. Arról is szó lesz továbbá, hogy vajon összetartóbbak és jobban szervezhetők-e a virtuális közösségek, mint a hagyományosak vagy csak a jelenlétük látványosabb.

 

Elsöpri-e a hagyományos tévézést az online tartalomfogyasztás?

 

Az utóbbi években drámai átalakuláson ment keresztül a zeneipar, hiszen szinte senki sem vásárol már fizikailag lemezt. Vajon ugyanez a sors vár a klasszikus televíziózásra is? Az ún. OTT megoldások, szolgáltatók gombamód szaporodnak és már most jelentős változásokat okoznak a piacon.

 

„Verziófrissítés” alatt a HR szakma

 

A digitalizáció a cégek, szervezetek hagyományos működési modelljeit is teljesen újraírja. A piramis-alakú hierarchikus rendszert egyre inkább felváltja a „lapos” szervezeti forma, melyben a munkavállalók hálózatban kapcsolódnak egymáshoz. Terjednek az atipikus munkavégzési formák, mint például a távmunka, vagy a „desk sharing”. Milyen cégek és milyen munkakörök esetében hatékonyak ezek? Mitől függ a bevezetésük, és mik az eddigi hazai tapasztalatok?

 

Mit kíván a magyar startup?

 

Kiemelt helyet kap a konferencia programjában a hazai startup ökoszisztéma is. Megrendezésre kerül egy több mint egymillió forint összdíjazású startup verseny: az előválogatáson 8 legjobbnak ígért induló vállalkozás bemutatkozhat az esemény résztvevőinek. Továbbá informatív előadásokra is sor kerül azzal kapcsolatban, hogy milyen külpiaci stratégiát érdemes követnie a hazai startupoknak, de szó lesz az amerikai K+F pályázatok működéséről, vagy a Szilícium Völgyben működő befektetők döntéseit befolyásoló szempontokról is.

 

Regisztráció és a konferencia részletes programja itt érhető el.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését. A Vodafone célja, hogy a magyar piacon úttörő ajánlattal hozzájáruljon a távolságok leküzdéséhez és a személyes kapcsolatok erősítéséhez Európában. 

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

Több mint 15 százalékkal, 603,6 milliárd kínai jüanra (92,5 milliárd dollár) nőtt a Huawei Technologies éves árbevétele 2017-ben az előző évihez képest. A most közzétett, auditált pénzügyi jelentés szerint a kínai vállalat nettó profitja tavaly mintegy harmadával (28,1 százalék) volt magasabb az előző évinél, és elérte a 47,5 milliárd kínai jüant (7,3 milliárd dollár). 

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com