Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
Jason Statham tűnik fel az LG legújabb, a moduláris LG G5 okostelefont népszerűsítő, ma debütált reklámfilmjében. A kamera mögött Fredrik Bond, a sokak által jól ismert, kreatív és szenvedélyes reklámfilmrendező kapott helyet, aki számos világméretű kampányon dolgozott már a legnagyobb vállalatok számára.
Az LG legújabb reklámfilmjének középpontjában a G5 okostelefonban és az annak Modular Type névre keresztelt moduláris kialakításában rejlő játékos és szórakoztató élmények lehetősége áll. Az LG Friends gyűjtőnév alatt érkező moduloknak és kiegészítőknek köszönhetően a készülék teljes értékű digitális fényképezőgéppé vagy Hi-Fi zenelejátszóvá alakítható. Az LG G5 tökéletes választás mindazon felhasználók számára, akik értékelik a kiemelkedő techno-lógiai innovációkat, amelyek egyszerűbbé teszik a mindennapokat.
A vállalat kreatív ügynöksége, az Energy BBDO által készített reklámfilmben Jason Statham főszereplésével, izgalmas és szórakoztató formában ismerhet-jük meg az LG G5 világát. A Los Angelesben forgatott reklámfilmben minden karaktert Statham alakít, tökéletes összhangban a G5 szlogenjével: „Life’s Good when you Play More.”
„Biztos vagyok benne, hogy megragadja majd a fogyasztók figyelmét az a látásmód, amelyet az LG G5 és a moduláris kiegészítők testesítenek meg” - mondta Jason Statham a reklámfilmről. „Nagyon élveztem a közös munkát az LG csapatával, remélem, ez a képernyőn is látszik majd, az elsőtől az utolsó képkockáig” – tette hozzá.
„Mióta az MWC-n lelepleztük az LG G5-öt, sokaktól hallottuk, hogy régóta vártak egy ilyen innovatív csúcskategóriás okostelefonra” – hangsúlyozta Chris Yie, az LG Communications Company marketing-kommunikációs alelnöke és vezetője. „Az LG G5 megalkotásakor fő célunk az volt, hogy megmutassuk a kom-munikációs eszközök eddig nem ismert oldalát, amely játékos és különleges felhasználói élményt nyújt, ezzel gazdagítva a mindennapjainkat.”
Az LG legújabb reklámfilmje 2016. április 1-jén debütált az LG Mobile Facebook-oldalán, valamint a kiemelt piacok televízióiban, Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, Európában és Kelet-Ázsiában.
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Jön a GameFly Streaming videójáték-szolgáltatás
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG bemutatta első moduláris okostelefonját, az új LG G5-öt
- Az LG és a B&O Play együttműködése a magasabb szintű zenehallgatás érdekében
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon
- High-end hangminőséget nyújtó TONE Platinum fülhallgató zenerajongóknak
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: