Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása

Világszerte megduplázódhat a mobilról bankolók száma 2019-re – Magyarországon is nő az igény az innovatív banki megoldások iránt

forrás: Prím Online, 2016. július 26. 15:25

Július 18-tól elérhető az Erste MobilBank. Az Erste ügyfelek az alkalmazás letöltése után bárhonnan, bármikor, egyszerűen intézhetik mindennapi pénzügyeiket okostelefonjuk segítségével. 

Az applikáción keresztül minden fontosabb online banki funkció elérhető: megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés, de aki szeretné akár Díjnetes számláit is fizetheti az alkalmazás segítségével. Világszerte trend egyébként a mobilbankolás előretörése, a KPMG által publikált Global Mobile Banking Report szerint 2019-ig megduplázódik, azaz 1,8 milliárdra nő világszerte azoknak a száma, akik a mobiltelefonjukat bankolásra is használják. Az ügyfelek eziránti igénye Magyarországon is egyre erősödik. A MobilBank az Erste harmadik letölthető applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett.

 

Július 18-tól iOS és Android operációs rendszerű okostelefonokra is letölthető az Erste Bank legújabb applikációja, az Erste MobilBank, amely az Erste NetBank leggyakrabban használt funkcióit teszi elérhetővé mobil alkalmazás formájában.

 

„Azt tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az ügyfelek részéről, hogy a banki szolgáltatásokat ott és akkor érjék el, ahol és amikor éppen szükségük van rá. A mobilunk mindig velünk van, vele együtt immár a pénzügyeinket is magunkkal vihetjük” - mondta Egri Szilvia, az Erste Bank Digitális Csatornák osztályvezetője. „Az új MobilBank applikáció fejlesztésekor fő szempont volt az egyszerűség és az átláthatóság. A MobilBankkal a célunk a mindennapi bankolás támogatása, ahol fontos, hogy az ügyfél gyorsan megtalálja, amit keres, és néhány kattintással el is tudja intézni, amit szeretne. Az alkalmazás nyitóképernyője éppen ezért testre szabható. A widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje tetszőlegesen változtatható, hogy az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhassa, és így bejelentkezés után rögtön megtalálja a legfontosabb információkat. A felhasználó számára kevésbé fontos widgetek lejjebb sorolhatóak, de akár törölhetőek is.”

 

 

A MobilBank az Erste harmadik letölthető applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének. Az applikáció megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.

 

Az Erste MobilBank főbb funkciói:

  • Számlainformációk, számlaegyenleg megtekintése.
  • Forint átutalás indítható meglévő sablonra vagy új partnernek.
  • Átvezetés saját számlák között.
  • Információ tranzakciókról, függő tételekről.
  • Díjnetes számlák kiegyenlítése az applikáción keresztül

 

További funkciók:

  • Árfolyamkalkulátor.
  • A tudatos pénzügyeket komfortzóna funkció is segíti, mely vizuálisan megjeleníti, hol tart az adott számla egyenlege az általunk megadott limitekhez képest.
  • „Postaláda” funkciójának köszönhetően könnyedén intézhető a banki levelezés.
  • Egy „koppintással” felhívható az Erste Bank ügyfélszolgálata.

 

Az applikáció biztonságos használatát az ügyfél által a szolgáltatás aktiválásakor megadott mPIN kód, és a tranzakciós SMS szolgálja.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

2019. október 22. 15:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás