Ingenico mobilfizetési terminálokkal látja el tanácsadóit a Generali Biztosító

forrás: Prím Online, 2017. február 3. 10:44

Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője, az Ingenico Group bejelentette, hogy Magyarország egyik vezető biztosítótársasága, a Generali a vállalat mPOS termináljaival látja el pénzügyi tanácsadóit. 

Az OTP Bank részvételével, december elején induló projekt első ütemében 350 db mobilfizetési terminál segíti majd az üzletkötők munkáját. Az Ingenico iCMP mPOS megoldás egy okostelefonhoz vagy táblagéphez kapcsolódva az azon futó üzleti applikáción keresztül képes minden jelenleg forgalomban lévő bankkártya (mágnescsíkos-, chip- és érintőkártya) elfogadására. A szerződés keretében az Ingenico Group telepíti a terminálokat, valamint a Generali számára fejlesztett zártláncú üzleti applikációt, illetve elvégzi a készülékek folyamatos karbantartását is, valamint továbbítja a tranzakciókat az OTP Bank felé.

 

„A minőségi ügyfélkiszolgálás érdekében a személyes kapcsolattartás nem helyettesíthető. A különböző szolgáltatások és az összetett, személyre szabható biztosítási megoldások alapos megértéséhez szükség van a felkészült tanácsadók segítségére. Folyamatosan törekszünk arra, hogy a személyes tanácsadást online és mobileszközök segítségével egyszerűbbé, okosabbá tegyük, és megkönnyítsük ügyfeleink életét ezzel. Az mPOS termináloknak köszönhetően mostantól a díjfizetés is egyszerűbb és gyorsabb lehet” – mondta Komlósi Tamás, a Generali Biztosító értékesítési hálózatának vezetője. 

 

 

„Az mPOS kiváló megoldás olyan piaci szereplők számára, akik nagyszámú, mobil munkatársi hálózattal dolgoznak, és ilyen módon szolgálják ki ügyfeleiket” - mondta el Krasznai Zoltán. Az OTP Bank Kártyaelfogadói Főosztályának vezetője hozzáfűzte a változó ügyféligényekre reagálva, az OTP Bank innovatív megoldásaival mindig is élen járt a hazai banki és fizetési iparág fejlesztésében. „Elsőként vezettük be a PayPass kártya elfogadást  a magyar piacon 2009-ben: a bevezetés óta az OTP által kibocsátott érintéses kártyák száma mára meghaladta a 2,7 milliót”. 

 

Szász Ferenc, az Ingenico Hungary értékesítési igazgatója az együttműködés kapcsán elmondta: „Nagy öröm számunkra, hogy a biztosítási szegmens újabb szereplője választotta az mPOS terminálokat a kártyaelfogadás megkönnyítésére. Bízunk benne, hogy a jövőben újabb piacok is felfedezik ezt az egyszerű, hatékony és nem helyhez kötött kártyaelfogadási megoldást” – mondta el a szakember.

 

„A fizetési innovációban élen járó vállalatként a Mastercard üdvözli az Ingenico és a Generali Biztosító új mPOS megoldását, amely egy újabb lépést jelent a készpénzmentes társadalom felé vezető úton. Tapasztalataink szerint egyre több vásárló és pénzügyi szolgáltatást igénybe vevő ügyfél keresi tudatosan a kártyás fizetési lehetőségeket, hiszen így nem kell nagy mennyiségű készpénzt maguknál tartaniuk, a fizetés pedig gyors, kényelmes és biztonságos.” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Örömmel látjuk, hogy a mobilfizetési terminálok egyre népszerűbbek Magyarországon is, így olyan területeken is elérhető válik a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen.”

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány Fehér bot napi rendezvényéről

Az Informatika a Látássérültekért Alapítvány 2019. október 18-án, a Vakok Általános Iskolájának Nádor Termében tartotta a Nemzetközi fehér bot napja alkalmából  szervezett ünnepi rendezvényét. Az alapítvány immár 16 éve adományoz képernyőolvasó és – nagyító szoftvereket, felújított számítógépeket és digitális diktafonokat vak és gyengénlátó emberek számára. A képernyőolvasó és –nagyító szoftverek hallhatóvá vagy sokszoros felnagyításban láthatóbbá teszik a vak és gyengénlátó emberek számára a számítógép képernyőjén megjelenő információkat. Ezáltal biztosítják számukra az inkluzív tanulás, munkavégzés és a szabadidő hasznos eltöltésének lehetőségét.

2019. október 20. 14:17

5 alapfeltétel a sikeres digitális átálláshoz

Hogyan alakítja át a negyedik ipari forradalom és az azt működtető innovatív technológia a vállalkozások ügyfélkapcsolatait és folyamatait? Hol tartanak a hazai vállalatok a digitális átállás folyamatában? Milyen tanulsága van az eddig végrehajtott projekteknek?  A Deloitte szakértői az idei Salesforce Basecamp Budapest rendezvényen egy kerekasztal beszélgetés során ezekben az izgalmas kérdésekben osztották meg gyakorlati tapasztalataikat.

2019. október 20. 13:18

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás