A digitális biztosítók kora jön

forrás: Prím Online, 2017. május 11. 15:19

Az elkövetkező 5 évben a biztosítást vásárló ügyfelek 45-50 %-át már olyan fiatalok fogják kitenni, akik 1995 után születtek. A biztosítóknak őket is meg kell tudnia szólítani, mobil megoldásokkal és digitális innovációkkal. – hangzott el az UNIQA Terasz VIP sajtóeseményen.

A biztosítási trendek és az insuretech cégek által generált verseny állt a középpontjában az UNIQA kerekasztal beszélgetésének, amit a biztosító azért indított hagyományteremtő céllal, hogy sajtó munkatársait a biztosítási piac egészét illetően évente egy vagy két alkalommal, egyedi tartalmakkal, trendekkel támogassa.

 

„Az UNIQA Biztosító a 2016-os évet sikeresen zárta mind pénzügyileg, mid a társaság struktúrális átszervezését illetően. 2017 a digitális átállás éve lesz az UNIQA Biztosító életében.” – vezette fel a beszélgetést Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója. Kurtisz Krisztián 2016 júliusa óta vezeti a társaságot, és a megújult menedzsmenttel közösen új alapokra helyezték a biztosító működését. „Az idei év egyik legfontosabb célja, hogy felmérjük és kialakítsuk az ügyféligények kiszolgálására legalkalmasabb digitális csatornákat és biztosítsuk azokon az aktív jelenlétet. Ennek érdekében az anyavállalatunk már a tavalyi évben mintegy 500 millió euró nagyságú digitális fejlesztési tervet fogadott el, amely olyan új és innovatív technológiai megoldások és termékek kidolgozását támogatja, amelyek megkönnyítik az ügyfelek – és itt kiemelten fontos megemlítenünk a fiatalabb generációk (Y, Z, Alpha generációk) – igényeinek kiszolgálását.” A Magyarországon már bevezetett és a fejlesztés alatt álló új digitális megoldások a Big Data típusú elemzések mellett támogatják a biztosító és az ügyfelek közötti kapcsolatfelvétel egyszerűsítését és a gyors, hatékony biztosításkötést is. Kurtisz Krisztián hozzátette, természetesen amennyiben az ügyfelek személyes tanácsadást szeretnének igénybe venni, annak sem lesz akadálya, számukra továbbra is rendelkezésre állnak majd a folyamatosan fejlesztett és felügyelt személyes csatornák.

 

Az Aria Hotel Budapestben megtartott sajtóesemény keretében két „sportos” bejelentés is történt.

 

2000 eurós támogatás a Magyar Speciális Olimpiai Szövetség részére

Az UNIQA konszern a 2017. március 18. és 25. között Ausztriában megrendezett Téli Speciális Olimpiai Világjátékok szponzora és biztosító partnere volt. A Világjátékokhoz kapcsolódóan a csoport 10 000 eurót ajánlott fel a résztvevő országoknak, amely összeget három ország speciális olimpiai szervezete között osztották fel, a Világjátékokhoz kapcsolódó közösségi játék helyezései alapján. A kezdeményezés ideje alatt 729 darab #make2017better hashtag-gel megjelölt magyar képfeltöltés született, így a 3. helyen végezve 2 000 euróban részesült a szurkolók jóvoltából a hazai szervezet.

 

A támogatást Polányi Zoltán, az UNIQA Biztosító értékesítési és marketing területéért felelős igazgatósági tagja adta át Lengyel Lajosnak, a Magyar Speciális Olimpiai Szövetség elnökének.

 

 

UNIQA Sportnagyköveti Pályázat 2017.

„Sportnagykövet programunkat 4 éve azzal a céllal hoztuk létre, hogy az egészséges és sportos életmódot közelebb hozzuk a gyermekekhez is, és saját korosztályukból mutassunk számunkra példaképet.” –mondta Polányi Zoltán. A Sportnagykövetek amellett, hogy eredményes sportolók kiváló tanulmányi eredményekkel büszkélkedhetnek. Jelenleg tizenhat, 7-18 év közötti diák vesz részt a programban 14 sportág képviseletében, akikhez idén újabb négy Sportnagykövetet választ ki a zsűri.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országos Marketinggyémánt Díj

Marketingszolgáltatói oldalról a Kreatív Vonalak Kft. lett Az Év Marketing partnere 2017-ben, megbízói/ügyféloldalról pedig a Platán Autóház Kft. viselheti az Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2017 címet.

2017. november 24. 19:26

Az innováció csapatmunka

Online fotóarchívumot építenek, harcolnak az élelmiszer-pazarlás ellen, új technológiák alkalmazásával keltik életre a klasszikus művészeteket és mesélik el történeteiket.

2017. november 24. 17:47

A Telekom nem áll meg a kedvezményekkel

Az elmúlt hétvégét követően a Telekom újabb három napos Black Friday akciót tart 2017. november 24-26-a között. 

2017. november 24. 14:36

Mit gondol, hogy fog kinézni 30 év múlva Dubaj, Moszkva vagy New York?

A Kaspersky Lab népszerű multimédiás projektje, a Föld 2050 frissítést kapott, a meglévő városokat kiegészítették Dubai, Moszkva és New York City futurisztikus víziójával. 

2017. november 24. 13:25

Rekordszámú érdeklődés az eMAG Black Friday akciói iránt az első két órájában

Reggel 7 óra 11 perckor indult el az eMAG Black Friday akciója, ami az első két órában közel 625 ezer látogatót vonzott. 

2017. november 24. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19

Izmos Smart City felhozatallal jön a 2018-as CES

2017. október 31. 15:04

Már csak 1 hét van hátra az ’Az Év Honlapja’ pályázat lezárásáig!

2017. október 25. 08:38
cloudappsportal.com