Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását

forrás: Prím Online, 2017. december 28. 11:48

Népszerű stand-up komikussal, közismert életmódtanácsadóval és Junior Prima díjas színésszel startolnak a Telekom chatbotjai. A Csetrekészekkel új szintre lép a mentorálás a digitális térben, hiszen a tanácsokhoz bárki hozzáférhet, aki változtatni akar az életén.

Év végén sokan készülnek arra, hogy túllépnek a korlátaikon az új esztendőben és valami újba kezdenek. Ahhoz, hogy a fogadalomból meg is valósuljon valami, jól jön egy kis segítség, támogatás, biztatás. A hiányzó lendületet mostantól a Telekom chatbotjaitól is megkaphatjuk: a teendő mindössze a céljainknak megfelelő példakép kiválasztása a www.csetrekeszek.hu oldalon, aki egy hónapon keresztül beszélgetőpartnerünk lesz és ellát tanácsaival.

 

Kiss Ádám stand-up komikus például a munka és a magánélet közötti egyensúly megtalálásában segít. „Találd meg, ami boldoggá tesz az életben, akár azon az áron is, hogy tudsz és mersz nemet mondani, ha kell” – oszt meg egy jótanácsot a közkedvelt humorista, aki a kézifékben, pontosabban annak időben történő behúzásában látja a hosszú élet titkát.

 

Súlyos félreértést oszlat el az egészséges életmód és a mozgás témakörében chatbotoskodó Katus Attila korábbi világ- és Európa-bajnok sportoló, személyi edző: szerinte az egészséges életmódnak nem kell feltétlenül lemondásokkal járnia. „A testmozgást valóban nehéz elkezdeni, de ennek egyik oka a mentális fáradtságunk. Ezen a holtponton túljutva, edzésről edzésre nagyobb élményt fog nyújtani számunkra” – véli az életmódtanácsadó.

 

A tudatos kommunikáció, a folyamatos jelenlét és a változtatásra való képesség elsajátításához Vecsei H. Miklóstól, a Vígszínház színészétől számíthatunk támogatásra, aki a fiatalabb generációkra leselkedő legnagyobb veszélynek az általánosan jellemző, „nem történik semmi” alaphangulatot tartja. „Azt érezzük, hogy lebegünk, bolyongunk, sodor minket az ár. Ahhoz, hogy néha megállítsuk az időt és a kezünkbe vegyük a dolgok irányítását, szükségesek a csendjeink” – fogalmaz a színművész.

 

„Év vége felé sokan döntenek úgy, hogy változást visznek az életükbe, kipróbálnak valamit, amit korábban nem, illetve megfogadják, hogy elkezdenek vagy éppen befejeznek valamit. A Telekom által kínált korlátlan mobilnet segítségével bárhol, bármikor kapcsolatba léphetnek a Csetrekészek virtuális mentoraival, így semmi sem akadályozza meg őket abban, hogy megállíthatatlanná váljanak és megvalósítsák terveiket” – nyilatkozta a december 27-től január végéig tartó aktivitás kapcsán Szabó Béla, a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója. 

 

Mi a chatbot?

Jellemzően gyakorlati célokkal összefüggő társalgásra (például ügyfélszolgálat) kifejlesztett számítógépes program. A Csetrekészek chatbotokat Katus Attila, Kiss Ádám és Vecsei Miklós személyes tanácsai és tippjei alapján fejlesztették, így azok egyéni gondolataikat és saját stílusukat tükrözik.

Kulcsszavak: Chatbot Telekom

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok

Szakemberek szerint jelenleg az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak igazán nagyot a startupok. Ezért is bővíti a Start it @K&H inkubátor folyamatosan mentorcsapatát: legutóbb az Unilever csatlakozott a programhoz, a Google pedig nagyszabású felhőszolgáltatási csomagjával segíti a csapatok fejlesztéseit. A jelenleg egyszerre 20-nál is több startupot aktívan mentoráló inkubátor a szakemberek mellett újabb startupokkal is bővül. Az elkötelezett, innovatív, legalább ötletfázisban levő, minimum 2 fős csapatok jelentkezését – iparági korlátok nélkül – március 20-ig várják.

2019. február 15. 13:26

Még nagyobb figyelmet kapnak az idő szempontjából kritikus szállítmányok

Az ipari ellátási láncokhoz kapcsolódó szolgáltatások globális szállítójaként ismert GEFCO Csoport, mely vezető helyen áll Európában az autóipari logisztikában, bejelentette a Mission Control Centre (MCC) nevű amszterdami létesítményének megnyitását. Innen irányítják majd globális szinten az időkritikus szállítmányok kezelését (Time Critical Solutions, TCS). A központ a hét minden napján, 0-24-ig első osztályú szolgáltatást nyújt a GEFCO ügyfeleinek világszerte, valamint támogatja a vállalat TCS csapatát és partnereit.

2019. február 15. 10:13

Három új LCD-monitor tájékoztatja az utasokat a Déliben

Még több helyről tájékozódhatnak az utasok a Déli pályaudvaron, miután a jelenlegi vizuális utastájékoztató rendszer kiegészült három nagy méretű, ipari üzemre alkalmas, vandálbiztos LCD-monitorral. A megújuló technika alkalmazásával megbízhatóbb és pontosabb információk jutnak el a vasutat használókhoz.

2019. február 15. 08:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Bemutatkozik a Samsung 2019-es QLED TV kínálata

2019. február 15. 12:20

Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete

2019. január 25. 11:21

Technológiával az örökélet felé

2019. január 14. 10:53

Az LG és a Microsoft közösen forradalmasítja az autóipart

2019. január 12. 10:47
cloudappsportal.com