Chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Chatbot

Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés

Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.

2018. február 23. 11:21

"Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen

Az Utazómajom egyedülálló módon Viberre készített animált matricacsomaggal lepte meg a követőit. Az „Utazás majomszokás” néven publikált gyűjtemény részeként 25 egyedi hangulatkifejező kismajommal találkozhatunk!

Kulcsszavak: Chatbot Viber Utazómajom
2018. január 31. 09:31

Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását

Népszerű stand-up komikussal, közismert életmódtanácsadóval és Junior Prima díjas színésszel startolnak a Telekom chatbotjai. A Csetrekészekkel új szintre lép a mentorálás a digitális térben, hiszen a tanácsokhoz bárki hozzáférhet, aki változtatni akar az életén.

Kulcsszavak: Chatbot Telekom
2017. december 28. 11:48

A chatbot segít az ajándékválasztásban

Magyarországon a kereskedelmi bolthálózatok között elsőként a Libri könyvesboltjaiban találkozhatnak a vásárlók virtuális könyvajánlóval. Az új típusú digitális csatornák irányába nyitva a chatbot technológiáját vezette be a cég, annak érdekében, hogy támogassa a vásárlók bolti tájékozódását és segítsen az ajándékválasztásban.

2017. december 15. 12:11

Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be

A Pécsi Tudományegyetem az iLex nemzetközi magyar startuppal karöltve speciális tanfolyamot indított, hogy megismertesse a joghallgatókat a jogászatban használható digitális technológiákkal. 

2017. október 16. 10:52

Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be

Az Oracle OpenWorld 2017 konferencia második napján is számos új megoldás bejelentésére került sor, a főszerep a mesterséges intelligenciáé, chatbotoké, üzleti alkalmazásoké volt.

2017. október 4. 11:48

Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!

A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.

2017. október 1. 08:22

Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

Kulcsszavak: Viber Chatbot
2017. szeptember 13. 10:49

Chatbotom van, és nem félek használni!

Napjainkban egyre többen fedezik fel az üzenetküldő platformok keretében működő chatbotok kommunikációs előnyeit, melyen keresztül hatékonyan érhetőek el a felhasználók. Az eszköz használatakor azonban biztosítani kell az ügyfelek adatvédelmi jogait és informatikai védelmét is. „Garantálni kell, hogy adataik nem kerülnek rossz kezekbe, és csak arra a célra használják fel ezeket, amelyhez hozzájárultak.” – figyelmeztetett dr. Dudás Gábor, a KLART Legal szakértője a Chatbotom van, és nem félek használni! avagy hétköznapi robotika az új adatvédelmi rendelet előszobájában címmel tartott meetupon.

2017. június 26. 10:57

Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

2017. március 30. 11:56

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Leáldozott a mobilappok kora?

Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.

2016. december 23. 09:13

Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia

Az Oracle új kutatása szerint, a márkák 78 százaléka számít a VR (Virtual Reality – virtuális valóság) megoldások használatára 2020-ra az ügyfélszolgálatok esetében, és négyötödük (80 százalék) pedig chatbotok használatával bonyolítja majd az ügyfelek kiszolgálásához kapcsolódó feladatokat.

2016. december 20. 11:20

Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja

Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.

2016. december 17. 10:57

Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja

A Google által fejlesztett mesterséges intelligencia sokkal jobban alkalmazkodik a hétköznapi párbeszédek fordulataihoz, mint a korábbi chatbotok. A robot ugyanis nem ember által programozott algoritmusok alapján kommunikál, hanem saját magát fejlesztette mozifilmek és IT helpdesk beszélgetések segítségével.

Kulcsszavak: Chatbot robot tudomány Google
2015. július 4. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

2018. február 8. 10:28
cloudappsportal.com