Chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Chatbot

Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!

Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket. 

2018. október 26. 15:02

Chatbot segít eligazodni a Port.hu-n

Elindult a Port.hu műsorkereső chatbotja, az Extreme Net Digitális és Kommunikációs Ügynökség közreműködésével. Segítségével nagyon egyszerűen tájékozódhatsz a mozik kínálatáról és azok újdonságairól. 

2018. október 17. 16:21

A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel

A tizenévesek készségszinten használják az internetet, ami mindennapi életük része; a biztonságos nethasználat viszont már korántsem ennyire egyértelmű fogalom számukra. A „ChatStory – a te sztorid” chatbot alkalmazással a Telenor a fiatalok számára ismert környezetben – Messengeren – jelentkezik egy tudatos nethasználatra buzdító új fejlesztéssel. 

2018. szeptember 19. 14:04

Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán

Az E.ON nemrég indította az éjjel-nappal rendelkezésre álló Chat Botit, a tanulékony chatbotot. Az új szolgáltatás célja, hogy az ügyfelek minél gyorsabban választ kapjanak kérdéseikre, illetve megoldást találjanak problémáikra. 

Kulcsszavak: E.ON Chatbot robot
2018. július 29. 10:24

Intelligens kulcsot ad a vállalatok kezébe az SAP

Új termékeket jelentett be az SAP szoftvercég, amelyek segítségével a vállalatok könnyen ki tudják használni a legújabb innovációk - mint például a mesterséges intelligencia – által nyújtott előnyöket. A fejlesztések mindegyike a felhőből érkezik.

2018. június 29. 09:57

A Viber és a Fanbot.ai különleges matricái és chatbotjai gamereknek

A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette legújabb együttműködését a Fanbot.ai-val, amelynek értelmében az oldal eSports chatbotja kizárólag a Viber alkalmazáson keresztül lesz elérhető. 

2018. május 18. 09:59

Egy insurtech is a Fintechshowra keveredett

Akit érdekel a pénzügyi rendszer fejlődése és mondanak neki azok a szavak valamit, hogy PSD2 vagy GDPR, azok jó eséllyel ott voltak a múlt heti Fintechshow-n. Egyúttal megismerkedhettek a 12 legígéretesebb haza fintech startuppal, akik igyekeznek egyre egyszerűbbé, biztonságosabbá és olcsóbbá tenni a bankolást, sőt esetenként kiváltani a nagy multinacionális közvetítő szereplőket. És a legjobb 12 között ott volt egy biztosítási megoldásra szakosodott megoldás is.

2018. május 9. 08:42

Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. 

2018. március 2. 17:29

Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés

Az utóbbi idők egyik legnagyobb digitális hype-ja kétségtelenül a tavalyi évben ismertté váló chatbotok körül alakult ki. A trend ezúttal a szokottnál gyorsabban érte el hazánkat, február elején ugyanis publikálásra került az első magyar chatbot, mely a biztosítási kárbejelentést egyszerű, már-már szerethető folyamattá varázsolja.

2018. február 23. 11:21

"Utazás majomszokás!" animált matricagyűjtemény a Viberen

Az Utazómajom egyedülálló módon Viberre készített animált matricacsomaggal lepte meg a követőit. Az „Utazás majomszokás” néven publikált gyűjtemény részeként 25 egyedi hangulatkifejező kismajommal találkozhatunk!

Kulcsszavak: Chatbot Viber Utazómajom
2018. január 31. 09:31

Virtuális mentorokkal segíti a Telekom az újévi fogadalmak betartását

Népszerű stand-up komikussal, közismert életmódtanácsadóval és Junior Prima díjas színésszel startolnak a Telekom chatbotjai. A Csetrekészekkel új szintre lép a mentorálás a digitális térben, hiszen a tanácsokhoz bárki hozzáférhet, aki változtatni akar az életén.

Kulcsszavak: Chatbot Telekom
2017. december 28. 11:48

A chatbot segít az ajándékválasztásban

Magyarországon a kereskedelmi bolthálózatok között elsőként a Libri könyvesboltjaiban találkozhatnak a vásárlók virtuális könyvajánlóval. Az új típusú digitális csatornák irányába nyitva a chatbot technológiáját vezette be a cég, annak érdekében, hogy támogassa a vásárlók bolti tájékozódását és segítsen az ajándékválasztásban.

2017. december 15. 12:11

Az iLex és az IBM Cloud magyarul beszélő, jogi területen bevethető chatbotot mutatott be

A Pécsi Tudományegyetem az iLex nemzetközi magyar startuppal karöltve speciális tanfolyamot indított, hogy megismertesse a joghallgatókat a jogászatban használható digitális technológiákkal. 

2017. október 16. 10:52

Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be

Az Oracle OpenWorld 2017 konferencia második napján is számos új megoldás bejelentésére került sor, a főszerep a mesterséges intelligenciáé, chatbotoké, üzleti alkalmazásoké volt.

2017. október 4. 11:48

Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!

A KLM ügyfelei Messengeren keresztül is lefoglalhatják repülőjegyeiket, amelyhez mesterséges intelligencia nyújt segítséget. A holland légitársaság új chatbotja, a BlueBot (BB) szöveges üzenetekben segít az ügyfeleknek – a mesterséges intelligenciának köszönhetően anélkül vásárolhatják meg jegyeiket, hogy kapcsolatba kellene lépniük a KLM munkatársaival.

2017. október 1. 08:22

Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

Kulcsszavak: Viber Chatbot
2017. szeptember 13. 10:49

Chatbotom van, és nem félek használni!

Napjainkban egyre többen fedezik fel az üzenetküldő platformok keretében működő chatbotok kommunikációs előnyeit, melyen keresztül hatékonyan érhetőek el a felhasználók. Az eszköz használatakor azonban biztosítani kell az ügyfelek adatvédelmi jogait és informatikai védelmét is. „Garantálni kell, hogy adataik nem kerülnek rossz kezekbe, és csak arra a célra használják fel ezeket, amelyhez hozzájárultak.” – figyelmeztetett dr. Dudás Gábor, a KLART Legal szakértője a Chatbotom van, és nem félek használni! avagy hétköznapi robotika az új adatvédelmi rendelet előszobájában címmel tartott meetupon.

2017. június 26. 10:57

Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

2017. március 30. 11:56

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Leáldozott a mobilappok kora?

Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.

2016. december 23. 09:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

A Microsoft Windows 10 a legújabb operációs rendszer, amely ötvözi a Windows 8 és a népszerű Windows 7 erősségeit. Az egyetlen hátránya, hogy a Pro verzió eredeti ára 172 EUR. A Goodoffer24.com azonban, most korlátozott ideig 10 euróért kínálja a Windows 10 licenszet. 

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

Egyre többen választanak inkább készpénzkímélő fizetési megoldásokat Magyarországon. Míg az elmúlt években a felnőtt internetezők egyharmada fizetett inkább készpénzmentesen – ha tehette; arányuk mára már 44 százalékra nőtt. 

2018. október 8. 10:12
cloudappsportal.com