Chatbot kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Chatbot

Még izgalmasabb meccsnapok elé nézhetnek a szurkolók az FC Barcelona Viber chatbotján keresztül

Az FC Barcelona elindította hivatalos Viber chatbotját, amellyel újabb izgalmas lehetőségek nyílnak meg a klub rajongói előtt: a „BarçaViber Meccs Embere” szavazás mellett a szurkolók betekintést nyerhetnek a klub mindennapi életébe és első kézből értesülhetnek a csapatot érintő hírekről. A chatbot a Barça alig pár hete indult, mostanra már 4,4 millió követővel rendelkező hivatalos Viber publikus profilját és matricacsomagját követően érkezik a platformra.

Kulcsszavak: Viber Chatbot
2017. szeptember 13. 10:49

Chatbotom van, és nem félek használni!

Napjainkban egyre többen fedezik fel az üzenetküldő platformok keretében működő chatbotok kommunikációs előnyeit, melyen keresztül hatékonyan érhetőek el a felhasználók. Az eszköz használatakor azonban biztosítani kell az ügyfelek adatvédelmi jogait és informatikai védelmét is. „Garantálni kell, hogy adataik nem kerülnek rossz kezekbe, és csak arra a célra használják fel ezeket, amelyhez hozzájárultak.” – figyelmeztetett dr. Dudás Gábor, a KLART Legal szakértője a Chatbotom van, és nem félek használni! avagy hétköznapi robotika az új adatvédelmi rendelet előszobájában címmel tartott meetupon.

2017. június 26. 10:57

Mesterséges intelligenciával toboroz tehetséges fiatalokat a MOL

A mesterséges intelligenciát és az emberi interakciót ötvöző új kommunikációs megoldást, úgynevezett chatbotot vet be a MOL-csoport, hogy a fiatal felhasználók hasznos információkat kaphassanak a vállalat toborzó programjáról, a GROWWW-ról. Az olajcég azért döntött a chatbot mellett, mert így a fiatalokat természetes környezetükben, a Facebook Messengeren szólíthatja meg.

2017. március 30. 11:56

Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

2016. december 25. 09:14

Leáldozott a mobilappok kora?

Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.

2016. december 23. 09:13

Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia

Az Oracle új kutatása szerint, a márkák 78 százaléka számít a VR (Virtual Reality – virtuális valóság) megoldások használatára 2020-ra az ügyfélszolgálatok esetében, és négyötödük (80 százalék) pedig chatbotok használatával bonyolítja majd az ügyfelek kiszolgálásához kapcsolódó feladatokat.

2016. december 20. 11:20

Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja

Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.

2016. december 17. 10:57

Az élet értelmét fogalmazta meg a Google chatbotja

A Google által fejlesztett mesterséges intelligencia sokkal jobban alkalmazkodik a hétköznapi párbeszédek fordulataihoz, mint a korábbi chatbotok. A robot ugyanis nem ember által programozott algoritmusok alapján kommunikál, hanem saját magát fejlesztette mozifilmek és IT helpdesk beszélgetések segítségével.

Kulcsszavak: Chatbot robot tudomány Google
2015. július 4. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!

Szeptember 20-án éjfélig lehet normál áron regisztrálni az idén 18. alkalommal megrendezett Internet Hungary konferenciára, úgyhogy - így 19-én este - joggal idézhetjük a konferencia mottóját azok számára, akik eddig elmulasztották a jelentkezést, azaz: "Késésben vagy?" 

2017. szeptember 19. 19:45

Együttműködés a biztonságos jövőért

Partnerségi megállapodást kötött a Fujitsuval a hazai BioSec Group Kft., amely biometrikus technológiára fejleszt megoldásokat. Az együttműködés célja a biztonságtechnikai megoldások új generációjának bevezetése az EMEIA térségben. A megállapodás középpontjában a BioSec tenyérvéna-mintázat alapú biztonsági megoldásai állnak, többek között a BioSec beléptetési-, IT biztonsági- és stadionbiztonsági megoldásai, melyek a Fujitsu termékportfóliójában is elérhetőek lesznek hamarosan.

2017. szeptember 6. 09:21
cloudappsportal.com