okostévé kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: okostévé
Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense
Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.
Az LG három hónapig ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál okostévéin
Három hónapos ingyenes Apple TV+ hozzáférést kínál az LG okostévék tulajdonosainak az LG Electronics (LG). Az ajánlat 93 országban*, köztük Magyarországon is érvényes 2024. február 6-tól 2024. április 30-ig az új Apple TV+ felhasználók számára.** Az ingyenes próbaidőszak a 2018-as, vagy későbbi gyártású 4K és 8K LG okostévéken, az Apple TV alkalmazáson belül érhető el.
A The Frame 2024-es szériáját színhű kijelzőjéért díjazta a Pantone
A Samsung 2024-es The Frame lifestyle televízióját hitelesített ArtfulColor tanúsítvánnyal ismerte el a Pantone*, a színszabványok világszerte elismert szakértője. A minősítés kiemeli a The Frame fejlett adaptív színtechnológiáját, amely kivételes színreprodukcióra képes, és megfelel a Pantone hiteles színekre vonatkozó szigorú szabványainak, amelyek az emberi szem számára szinte megkülönböztethetetlenek a szokványos fényviszonyok mellett.
Izgalmas tartalmakkal ünnepli a webOS kiadásának tizedik jubileumát az LG
Káprázatos élménnyel és rengeteg szórakoztató tartalommal várja a 2024-es CES látogatóit az LG Electronics (LG) webOS zónája. Az LG szórakoztatóelektronikai üzletága idén is látványos, önálló fénykibocsátásra képes OLED kijelzőiből készített egy különleges installációt a kiállításra. A webOS okostévé-platformon inspiráló történetek teszik teljessé a magával ragadó vizuális élményt.
A régebbi LG tévéken is élvezhető lesz a magasabb szintre emelt felhasználói élmény
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy korábbi kiadású LG okostévéken is elérhetővé teszi legújabb webOS rendszerét*, így azok a hálózatba kapcsolt otthoni eszközök központjaként működhetnek majd.
Korlátlan szórakozás és tanulás az LG okostévék új alkalmazásaival
Számos új, okostévéken elérhető alkalmazást mutatott be az LG Electronics (LG). A szolgáltatások különböző szórakozási, tanulási és kikapcsolódási lehetőségeket nyújtanak, rugalmasan igazodva a felhasználók szokásaihoz és elvárásaihoz. A vállalat legújabb innovációit a 2024-es CES keretében, január 9-12. között, Las Vegasban mutatja be.
Megerősített külsővel és kontrollálható tartalommal érkezik a KidsTV
Már elérhető az okostévéket gyártó KIVI egyedi, kifejezetten gyerekszobába tervezett készüléke, amely biztonsági üveggel, beépített éjszakai fénnyel, személyre szabható kerettel és kontrollálható tartalommal a tévézés új, interaktív élményét ígéri.
Megérkeztek a Hisense új tévé-készülékei a magyar piacra
Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai gyártó négy új mini-LED szériája, köztük a zászlóshajó, 85 colos méretben is elérhető UXKQ modell, valamint a kifejezetten gamereknek tervezett, prémium E7KQ Pro QLED készüléke is kapható már itthon.
Salvador Dalí festményei is elérhetők a Samsung Art Store kínálatában
Salvador Dalí 12 szürrealista remekművét már nemcsak múzeumokban, hanem közvetlenül a nappalinkban, a Samsung Art Store*-ból is megtekinthetjük a vállalat The Frame okostévéjén. A Samsung a Fundació Gala-Salvador Dalíval kötött együttműködés keretében helyezi el a festményeket kínálatában. A kulturális magánalapítvány – melyet maga a festő indított – kiemelt célja, hogy Dalí művészeti, kulturális és szellemi munkásságát népszerűsítse Spanyolország-szerte és külföldön egyaránt.
Az LG okostévéi új szintre emelik a tanulás élményét a Masterclass alkalmazással
Az LG okostévé-tulajdonosok ebben a hónapban világszerte hozzáférést kapnak a MasterClass előfizetéses, nemzetközi oktatási streamingplatform applikációjához, amelyen keresztül bárki a világ legjobbjaitól tanulhat számos témában. Azzal, hogy a MasterClass bekerül az LG Content Store kínálatába, a legalább 2018-as kiadású és webOS 4.0-t futtató LG tévék tulajdonosai a megfelelő előfizetés kiválasztása után otthonuk kényelméből, nagyképernyőn férhetnek hozzá számos értékes digitális oktatási tartalomhoz.
A tévé továbbra is stabil társ a háztartásokban
A tévénézési szokások generációról generációra változnak, de a televíziók helye egyelőre megingathatatlannak tűnik a háztartásokban – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből*. Azonban egyre bővül azon szituációk és tevékenységek köre, ahogyan és amikor bekapcsoljuk a készüléket.
Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
Az LG Electronics (LG) a 2023-as CES kiállításon mutatja be új tévékínálatát, amelynek élén az eddigi legfejlettebb OLED széria áll. A vállalat legújabb OLED televíziói az önálló fénykibocsátásra képes pixelek által garantált prémium képminőséggel, kimagasló képfeldolgozási technológiákkal és minden eddiginél több intelligens funkcióval, valamint az LG webOS okostévé-platformjának továbbfejlesztett verziójával érkeznek — mindezzel pedig olyan házimozi-élményt kínálnak, amelyre csak az LG OLED készülékei képesek.
Akár ingyen is használhatják az Apple TV+ alkalmazást az LG tévék hazai tulajdonosai
Több mint nyolcvan országban – köztük Magyarországon is – három hónapig ingyenesen férhetnek hozzá az Apple TV+ streaming-szolgáltatáshoz az LG okostévék tulajdonosai* ; a népszerű, díjnyertes filmeket és sorozatokat már az év végi ünnepek alatt is elérhetik a feliratkozók. A decembertől érvényes akció az Apple TV+ szolgáltatásra újonnan regisztráló felhasználók számára elérhető, és minden olyan, 2018 és 2022 között kiadott, kompatibilis 4K és 8K LG Smart TV modellre vonatkozik, amelyeken az LG webOS 4.0, vagy későbbi verziójú okostévé-platformja fut. Az ajánlat érvényesítéséhez a felhasználóknak egy kompatibilis LG okostévén kell belépniük az Apple TV+ alkalmazásba, majd követni az ott megadott utasításokat.**
Vb 2022: így készülnek a magyarok
Tízből négy magyar követni fogja a november közepén induló labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit, még úgy is, hogy a magyar csapat nem képviselteti magát az eseményen – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense felmérése szerint a legtöbb magyar tévén és családi vagy baráti körben nézi majd a meccseket, a résztvevő csapatok közül pedig a német és a spanyol válogatott a legnépszerűbb.
Három havi ingyenes Stadia Pro hozzáférést ad az LG
Az LG Electronics (LG) a Google Stadia-val együttműködve három havi ingyenes hozzáférést* kínál a Stadia Pro platformhoz az LG okostévé-tulajdonosoknak. A promóciós lehetőség korlátozott ideig érhető el a legalább 5.0-ás webOS verziószámmal ellátott LG televíziókon**, abban a huszonkét országban***, ahol a Stadia, a Google felhőalapú játékplatformja hozzáférhető, köztük Magyarországon is.
A Hisense okostévékre is megérkezett a Disney+
A világ egyik legnépszerűbb streaming szolgáltatása mostantól a 2017-es vagy annál újabb VIDAA operációs rendszert futtató Hisense tévéken is elérhető.
A CES-en mutatkoznak be az LG otthonközpontú életstílushoz illeszkedő televíziói
Az LG Electronics (LG) a 2022-es CES-en mutatja be új tévé-termékcsaládját, a Lifestyle készülékeket. Ezek közös jellemzője, hogy napjaink megváltozott, az otthonlétre fókuszáló életstílusához tervezték őket, így sokoldalú felhasználhatóságot és kényelmi funkciókat kínálnak, miközben a belső terekbe is elegánsan illenek. A Lifestyle termékcsaládba tartozó tévék segítségével irodává, edzőteremmé, művészeti galériává, műhellyé vagy akár szórakoztató központtá alakíthatjuk lakásunkat úgy, hogy a készülékek egyben az otthonunk megjelenését is feldobják.
Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin
Tovább bővül az LG webOS platform által kínált otthoni szórakozási lehetőségek köre: már az Apple Music zenestreaming-szolgáltatás is elérhető az LG Electronics (LG) okostelevízióin.
Az LG három hónapig ingyenes hozzáférést ad okostévéin az Apple TV+ tartalmakhoz
November 15-től kezdve az LG okostévé tulajdonosok három hónapig ingyenesen vehetik igénybe az Apple TV+ szolgáltatást.* A világszerte több mint 80 országban elérhető promóció a 2016 vagy azután vásárolt 4K és 8K LG Smart TV modellekre vonatkozik, és azok a felhasználók vehetik igénybe, akik 2022. február 13-ig regisztrálnak az akcióra.** Az ajánlat az LG Content Store-ból vagy a televízió főmenüjében az Apple TV+ reklámbannerre kattintva egyszerűen elérhető.
Még nagyobb képernyőt, tudatosan
A Samsung legfrissebb hazai kutatásából kiderül, a televízió újra egyre nagyobb szerepet játszik a felhasználók életében. A megkérdezettek közel fele (47%) nézett rendszeresen filmeket az elmúlt másfél évben, és ehhez jellemzően minél nagyobb képernyőt választott. A bevásárlókosarakba került készülékek harmada már 2020-ban is legalább 43 colos volt, ez a trend az otthon töltött idő alatt vásárolt TV-k esetében is megfigyelhető, ugyanakkor a vírushelyzet okozta nehézségek magasabb fokú tudatosságra is ösztönözték a magyar felhasználókat. A választásnál továbbra is fontos szempont, hogy a készülékeken elérhetők legyenek a különféle okos funkciók.
Cikkgyűjtő
További híreink
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.