Hisense kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Hisense
![](/download/viewattach/157474/1/40/1911939-1085590891.jpg)
Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá
Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.
![](/download/viewattach/157168/1/40/1904546-956495143.jpg)
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
![](/download/viewattach/156570/1/40/1888615-937197990.jpg)
Partnerséget kötött a Hisense és az Xbox
A Designed for Xbox Program keretében együttműködik a Hisense az Xbox-szal, így mostantól zökkenőmentesen lehet csatlakoztatni a tévégyártó csúcstechnológiás lézertévéit az Xbox készülékekhez. A két márka szoros partnerségének köszönhetően a több mint 100 hüvelykes óriáskijelzőkön is lehet élvezni az Xbox kínálatában elérhető mintegy 7000 játékot.
![](/download/viewattach/156373/1/40/1883039-50233532.jpg)
Stabilan tartja második helyét a legtöbb tévét értékesítők listáján a Hisense
Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet: több mint 38 ezer tévékészüléket adott el, így 29 százalékkal növelte a tévéeladásokat az előző évhez képest. A globális eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense az egyetlen márka a top 5-ös listán, amely az elmúlt hat évben folyamatosan növelte eladásait az észak-amerikai és európai piacokon.
![](/download/viewattach/155861/1/40/1868899-1732360572.jpg)
Feltekerhető lézertévé, ultravékony képernyő és járművekbe épített vetítőrendszer
Több mint 100 ezer hangegységgel rendelkező szonikus lézertévét és ultravékony, 14 milliméter mélységű óriásképernyős tévét is bemutatott a Hisense a CES 2024 kiállításon. A kínai gyártó ULED X termékcsaládja három új modellel, a 110UX, a 98UX és az egyedi formavilágú 75UX tévével bővült, a lézertévék területén pedig elhozta az első feltekerhető kijelzőt. A Hisense idén az autóiparba is belép, legkorszerűbb kijelző-technológiáját a járművekbe épített kivetítőrendszerében mutatja meg.
![](/download/viewattach/155575/1/40/1861271-2050671150.jpg)
Az autóiparban is úttörő technológiát villant a Hisense
Három innovációs díjat zsebelt be a Hisense a 2024-es CES kiállítás előzetes elismerései közül. A szakmai zsűri az audio és videó alkatrészek kategóriájában díjazta a márka UX mini-LED ULED szériájának legújabb tagját, az óriásképernyős, több mint 40 ezer fényerő-szabályozott zónával rendelkező 110UX tévémodellt. Elismerték még a vállalat első autóipari megoldását, a járművekbe épített vetítőrendszerét és kiemelték a Hisense beépíthető, okos funkciókkal ellátott mosogatógépét is.
![](/download/viewattach/155368/1/40/1855611-947114533.jpg)
Kopogtatnak a jövő okos háztartási gépei
Még messze vagyunk attól, hogy széles körben használjuk az okos háztartási eszközöket, de folyamatosan nő az érdeklődés irántuk. Az okosotthonok térnyerésének az adhat majd löketet a jövőben, ha a háztartási gépeket is teljes mértékben be lehet integrálni a rendszerbe. A legnagyobb áttörést a fejlesztésben egyrészt az energiahatékonysági törekvések, másrészt a készülékek öndiagnosztizálási képessége hozhatják el.
![](/download/viewattach/154834/1/40/1840717-1157857317.jpg)
Megérkeztek a Hisense új tévé-készülékei a magyar piacra
Óriásképernyős, emberi agyi mintázatokat szimuláló mini-LED modellt és 75 colos játékorientált QLED okostévét is bevezetett a magyar piacra a Hisense. Idén szeptembertől a kínai gyártó négy új mini-LED szériája, köztük a zászlóshajó, 85 colos méretben is elérhető UXKQ modell, valamint a kifejezetten gamereknek tervezett, prémium E7KQ Pro QLED készüléke is kapható már itthon.
![](/download/viewattach/154318/1/40/1827041-373569947.jpg)
IFA 2023: csúcsminőségű termékeket és technológiát villantott a Hisense
8K-s lézertévét, több innovatív ULED Mini-LED készüléket és számos intelligens háztartási gépet is kiállított a Hisense az IFA-n. A berlini technológiai kiállításon a vállalatcsoport „Go Tech, and Beyond” elnevezésű standjánál a Hisense Csoport technológiai megoldásait, így többek között a Hi-Light optikai rendszert, a VIDAA OS operációs rendszert és a ConnectLife alkalmazást is megtekinthették a látogatók.
![](/download/viewattach/154244/1/40/1824699-1352681441.jpg)
Újabb EISA-díjakat húzott be a Hisense
Két kategóriában is elnyerték az EISA 2023-2024 legjobb termék díját a Hisense Mini-LED ULED televíziói. A márka 65U8KQ modellje az év Mini-LED tévéje lett, a 65U7KQ Mini-LED pedig a „Best Buy Mini-LED”, vagyis a legjobb ajánlatok kategóriájában lett díjnyertes. A Hisense idén már harmadik alkalommal nyerte el a rangos szakmai elismerést, ami igazolja a folyamatos technológiai fejlődését és kijelöli a helyét a világ vezető szórakoztatóelektronikai és háztartási készülékgyártó márkái között.
![](/download/viewattach/152429/1/40/1774167-309284773.jpg)
Új hangprojektort dobott piacra Hisense
Az U5120GW névre keresztelt soundbar összesen 12 hangszóróval és 5.1.2 csatornás térhatású hangzással érkezik. Dolby Atmos technológiájának köszönhetően 360 fokban képes betölteni a teret, stúdiószerű (Hi-Res audio tanúsítvány), tökéletes akusztikai érzetet nyújtva. A készülék támogatja a legnépszerűbb audiórendszereket és formátumokat, AI-alapú technológiája pedig képes jelenetenként változtatni a hangszíneket, legyen szó mozizásról, zenehallgatásról vagy akár gamingről. A soundbar – amely már elérhető a hivatalos viszonteladóknál – az EISA „Az év házimozi hangprojektora 2022 – 2023” szakmai díjat is magáénak tudhatja.
![](/download/viewattach/151692/1/40/1753480-1954839441.jpg)
Történelmi csúcsra értek tavaly a Hisense tévéeladásai
Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat. Az egész éves folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense nemcsak a saját márkatörténetében ért el rekordot, hanem a globális tévépiacon is az első helyre küzdötte fel magát a tavaly decemberi hónapot tekintve.
![](/download/viewattach/150759/1/40/1727621-1847013427.jpg)
Majdnem minden háztartásban van tévé, erre használjuk a legtöbbet
Tízből kilenc háztartásban van tévé, amelyet a magyarok közel fele naponta 1-3 órára kapcsol be – derült ki egy friss kutatásból. A felmérésben részt vevők tévénézésre és streamingre használják leggyakrabban a készülékeket, és az árra a legérzékenyebbek, ha tévévásárlásra kerül a sor. A Hisense kutatásából az is kiderült, hogy sportközvetítéseknél a minél nagyobb képernyőméret és a tévé képfelbontása a legfontosabb, új készüléket pedig mindössze a megkérdezettek 13 százaléka venne az elkövetkezendő egy évben.
![](/download/viewattach/150618/1/40/1723367-1752533591.jpg)
Vb 2022: így készülnek a magyarok
Tízből négy magyar követni fogja a november közepén induló labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit, még úgy is, hogy a magyar csapat nem képviselteti magát az eseményen – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense felmérése szerint a legtöbb magyar tévén és családi vagy baráti körben nézi majd a meccseket, a résztvevő csapatok közül pedig a német és a spanyol válogatott a legnépszerűbb.
![](/download/viewattach/150263/1/40/1714321-2124186707.jpg)
Újabb mini-LED széria a magyar piacon
A 65 colos Hisense U8HQ mini-LED a hagyományos LED-televíziókhoz képest ötvenszer kisebb méretű LED-izókkal rendelkezik, így mélyebb fekete árnyalatot, jobb kontrasztot és a dinamikus jelenetekhez is tűpontos részleteket kínál, széles betekintési szög mellett. Az okostévé ráadásul nagy teljesítményű 2.1.2 hangrendszerrel van felszerelve, amelynek elülső hangszórói támogatják a Dolby Atmos térhatású hangtechnológiát. Az új készülék – amely októbertől érhető el a magyar piacon –, már az EISA kritikusainak díját is magáénak tudhatja.
![](/download/viewattach/149834/1/40/1703183-1455315667.jpg)
Az őszi focivébére újít be a Hisense
Új modellel bővíti ULED-sorozatát a Hisense. A márka az U7HQ névre hallgató készülékét a sportrajongóknak tervezte: a 2022-es labdarúgó-világbajnokság hivatalos modellje több mint egymilliárd színárnyalatot képes megjeleníteni és minden eddiginél részletesebb képet ad. A zavartalan meccsnézéshez az U7HQ 120 Hz-es képfrissítési technológiát és külön sportmódot kínál, ráadásul a készülékre még a foci VB indulása előtt megérkezik a FIFA+ app is – ezzel pedig a Hisense lesz az első olyan gyártó a magyar piacon, amelynek okostévéin elérhető ez a szolgáltatás.
![](/download/viewattach/149752/1/40/1700732-1937637620.jpg)
Két EISA-díjjal gazdagodott a Hisense
Negyvenedik alkalommal díjazta az Expert Imaging and Sound Association (EISA) az év legjobb audiovizuális készülékeit. A globális tévé- és szórakoztatóelektronikai piacon is egyre meghatározóbb szereppel bíró Hisense idén két díjat is magáénak tudhat: a vállalat 4K Mini-LED ULED 65U8HQ névre hallgató tévéje a “Prémium LCD TV”-k kategóriában lett a legjobb, míg a Hisense U5120GW soundbar a „Legjobb házimozirendszer” címet vihette haza.
![](/download/viewattach/149609/1/40/1696606-1516290395.jpg)
Újabb sportszponzorációt jelentett be a Hisense
Néhány nappal a Serie A, vagyis az első osztályú olasz labdarúgó-bajnokság kezdete után partnerségi megállapodást kötött az FC Internazionale Milano és a Hisense. A cég olaszországi leányvállalata a 2024/2025-ös szezonig állapodott meg a “Nerazzurri” (fekete-kékek) becenevet viselő csapattal, ezzel pedig az olasz sport térképére is felírta magát.
![](/download/viewattach/148816/1/40/1674555-1809748159.jpg)
A Hisense okostévékre is megérkezett a Disney+
A világ egyik legnépszerűbb streaming szolgáltatása mostantól a 2017-es vagy annál újabb VIDAA operációs rendszert futtató Hisense tévéken is elérhető.
![](/download/viewattach/148011/1/40/1652069-427948754.jpg)
Sikeres a Hisense és a PSG együttműködése
Második évébe lépett a Paris Saint-Germain, világhírű labdarúgóklub és a Hisense globális partnersége, amelyet egy kisfilmmel ünnepel a két brand.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.