A Nikon egy esküvői fényképezéssel foglalkozó lookbookot ad ki

forrás: Prím Online, 2018. június 5. 08:28

Nikon Európai Esküvői Közösségének 2017-es létrehozását követően a Nikon bemutatja első esküvői fényképezési lookbookját – egy illusztrált útmutatót a klasszikus, az aktuális és a feltörekvő trendekhez – a Nikon válogatott, kiemelkedő európai esküvői fotósokból és véleményvezérekből összeállított testületének előrejelzései alapján.

Saját portfólióikból merített ihletük és több éves tapasztalatuk alapján a Közösség tagjai három új esküvői fényképezési trendet jeleztek előre a 2018-as évre, amelyek véleményük szerint egyre nagyobb hangsúlyt fognak kapni az elkövetkezendő évek során. Míg az „arany órában” vagy „történetmesélő stílusban” való fényképezés örök klasszikus marad, a Közösség három olyan központi trendet azonosított, amelyek ettől a szezontól kezdve egyre jobban elterjednek. 

 

 

„Divatfotó stílus”, készítette: Ross Harvey, D750 és AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G használatával

 

 

„Egyszerűség”, készítette: Nadia Meli, D750 és AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G használatával

 

Divatfotó stílus

A felső kategóriás és az exkluzív, egyedi esküvői ruhák által adott inspiráció alapján a Közösség azt feltételezi, hogy egyre több pár próbál majd stílusosabb megjelenést csempészni fényképeikbe. A menyasszony az általa viselt exkluzív ruhának megfelelően „couture” stílusú fényképekre vágyik – eltávolodva a korábban népszerűnek számító, hagyományos, beállított fényképektől. 

 

Egyszerűség

Bizonyos fényképészeti stílusokat túlerőltettek: túl sok részletre koncentrálnak, és túlzott mértékben felhasználják az esküvői díszleteket. A Közösség ennek eredményeként a trend teljes „alaphelyzetbe állítására” számít. A Közösség előrejelzése alapján 2018-ban a párok egy része visszatér az alapvető értékekhez, és időtlen fényképek készítésére fognak törekedni, amelyek az egyszerűséget, tisztaságot és józan gondolkodást helyezik a középpontba. 

 

Csak profik

Egy olyan korban, ahol a közösségi média a napi rutin részévé vált, a Közösség észlelte már az olyan párok megjelenését, akik felkérik vendégeiket, hogy a házassági ceremónia alatt ne készítsenek és osszanak meg felvételeket. Ezzel összhangban úgy látják, egyre nagyobb mértékben támaszkodnak a professzionális esküvői fotósok munkájára. Mivel a vendégek teljes és osztatlan figyelmüket a párnak szentelik, a fényképész is könnyebben örökíthet meg minden természetes pillanatot és érzelmet. 

 

 

„Csak profik”, készítette: Chloé Lapeyssonnie D750 és AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED használatával

 

 

 „Egyszerűség”, készítette: Simona Smrčková és Kamil Saliba, D750 és AF-S NIKKOR 85mm f/1.8G használatával

 

A Nikon Európai Esküvői Közösségének lookbookja Nikon fényképezőgépek és NIKKOR objektívek használatával, valódi esküvőkről készített, látványos képekkel van illusztrálva. A Közösség tagjai emellett megosztották ügyfeleiknél tapasztalt kedvenc klasszikus és jelenlegi trendjeiket is, mint a „vaku kreatív használata”, a „kontrasztos megvilágítás” és a „riport stílus”. 

 

A képek mellett a képstílusok reprodukálására vonatkozó, kezdő és tapasztalt esküvői fotósoknak szóló gyakorlati tippek és tanácsok is találhatók.   

 

A Nikon Európai Esküvői Közössége lookbookjának létrehozásában vállalt szerepéről Chloé Lapeyssonnie ezt mondta: „Az elmúlt évek során több száz esküvőn vettem részt, és testközelből követhettem az esküvői fényképezés evolúcióját. Remélem, hogy a Nikonnal együttműködésben feltárt trendek arra fogják ösztönözni a fotósokat, hogy folyamatos kihívások elé állítsák magukat, és új utakat keressenek a fényképezésben. A feltörekvő fotósok számára egyúttal bemutathatjuk, hogy milyen sokféle módon örökíthető meg egy esküvő. Nagyszerű élmény volt egy csapatban dolgozni és összevetni tapasztalatainkat a Nikon más fotósaival.” 

 

A Nikon lookbook online a Nikon Europe webhelyén érhető el: https://www.nikon.hu/hu_HU/learn_explore/wedding_photography/wedding_landing.page

A Nikon Európai Esküvői Közösségével kapcsolatos információk itt találhatók

Ha a Nikon díjnyertes termékeiről bővebb tájékoztatást szeretne kapni, látogasson el a következő webhelyre: www.europe-nikon.com.  

 

A lookbookban bemutatott Nikon felszerelések: 

Fényképezőgépvázak 

 

Objektívek 

 

Vaku

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

A kisvállalkozásoknak is egyre biztonságosabb a felhő

A hálózati kommunikációs gyártó Zyxel bejelentette a Nebula Felhő Hálózati Megoldás legújabb frissítését. A tajvani központú vállalat ezzel az iparágban elsőként DPPSK funkciót kínál a biztonságosabb vezeték nélküli hálózatokhoz a KKV-k számára, akik így felhőből vezérelhető hálózati szolgáltatásokat is képesek nyújtani a Nebulán keresztül.

2020. július 4. 16:14

Új Webex fejlesztésekkel támogatja a Cisco a távmunkát és a visszatérést az irodákba

A távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások az elmúlt időszakban kiemelten fontossá váltak – nemcsak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex idén áprilisban félmilliárd bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 milliárd percet töltöttek a platformon. Ez a megszokott forgalom háromszorosa volt. 

2020. július 4. 14:25

20%-kal nőtt a televíziók átlagos képátmérője az elmúlt öt évben

A háztartásokban világszerte egyre nagyobb televíziók jelennek meg, az átlagos méret az elmúlt öt évben 40-ről közel 48 colosra nőtt* , ez pedig a magyar otthonokban is meglátszik. Legyen szó régi eszközök cseréjéről, az első okostévéről, vagy a család harmadik készülékéről, a hazai felhasználók 73 százaléka számára fontos a képátmérő egy új tévé vásárlásakor, így a használatban lévő készülékek több mint egy harmada 43 colosnál is nagyobb, négyötöde pedig 5 évnél fiatalabb. 

2020. július 4. 11:48

Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

2020. július 4. 10:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás