Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese

forrás: Prím Online, 2018. július 3. 13:45

A Magyar Telekom Igazgatósága 2018. július 1-jei hatállyal kinevezte a Magyar Telekom lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesévé Szabó Melindát, aki egyben a Magyar Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

„Nagy örömmel fogadtam el ezt a feladatot. Fontos számomra, hogy mind szolgáltatásainkban, mind kommunikációnkban megmutathassuk ügyfeleinknek, hogy már most hogyan teszi jobbá és hatékonyabbá életüket a digitalizáció. A Telekom kiváló hálózata és integrált otthoni szolgáltatáscsomagja remek kiindulási pont ahhoz, hogy az ügyfelek hangját meghallva, az igényeiknek legmegfelelőbb szolgáltatásokat fejlesszük ki és a legjobb ügyfélélményt biztosítsuk” – mondta el kinevezése kapcsán Szabó Melinda.   

 

Szabó Melinda lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesként a vezérigazgatóvá kinevezett Rékasi Tibort váltja, így tevékenysége kiterjed a Magyar Telekom ügyfélszolgálati és személyes ügyfélkapcsolati, műszaki kiválósági, lakossági marketing és értékesítési, lakossági marketingkommunikációs tevékenységek, valamint a márkakommunikáció irányítására.

 

Szabó Melinda marketing szakközgazdászként diplomázott, később MBA fokozatot szerzett. 1999-ben csatlakozott a Westel900-hoz marketing managerként. 2005-től a T-Mobile marketing igazgató-helyetteseként dolgozott (lakossági és soho szegmensekkel foglalkozott), majd 2008-tól a vezetékes T-Home lakossági szegmens irányításáért is felelt. 2010 júliusától lakossági marketing igazgatóként folytatta karrierjét a Magyar Telekomnál, ahonnan 2013 októberében szülési szabadságra ment. 2015-ben csatlakozott a Vodafone Magyarországhoz, ahol a teljes B2B szegmens marketingjéért felelt, majd 2016-tól az értékesítési és marketing vezetője lett az SMB szegmensnek.

 

Szabó Melinda feladata a Magyar Telekomnál a Telekom márka további erősítése, az integrált szolgáltatások körének bővítése és a digitalizáció ösztönzése a legjobb ügyfélélmény nyújtása érdekében.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Folytatódott a növekedés az OTT-ONE Nyrt.-nél

2020 harmadik negyedévében több mint 4 milliárd forintos árbevételt, illetve mintegy 60 millió forintos EBITDA értéket ért el az OTT-ONE Nyrt. – derült ki a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett társaság mai napon közzétett, a 2020-as év első három negyedévére vonatkozó üzleti gyorsjelentéséből. A koronavírus-járvány okozta gazdasági lassulás továbbra sem éreztette hatását a társaság üzleti eredményein: a harmadik negyedévvel együtt éves árbevétele immár több mint 11 milliárd forint, amely közel 10 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos időszakában elért összeget. Az első féléves eredményeket jelentősen befolyásoló profiltisztítás, elsősorban az amortizációs költségek időarányos csökkenése formájában, a harmadik negyedévben már pozitív hatásként jelent meg a társaság számaiban.

2020. november 29. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hazánkban elsőként továbbított röntgenfelvételt egy diák 5G-n keresztül

2020. november 24. 12:01

A virtuális térben is nagyszabású startup találkozót szervezett a Hiventures

2020. november 21. 10:18

Robbanhat itthon év végén az e-kereskedelmi forgalom

2020. november 12. 15:52

EasyBID – a hirdetési bevételek növelése automatikusan

2020. november 2. 10:45
online sportfogadás