Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
3D-s ülésmodelleket vezetett be honlapján az Emirates – ezzel az első légitársasággá vált, amely digitális felületein VR technológiát alkalmaz. A honlap látogatói az egyedi vizualizációs motornak köszönhetően lenyűgöző, interaktív 3D-s 360 fokos betekintést nyerhetnek az Emirates A380-as és Boeing 777-es járatainak belsejébe. Az utasok így megismerhetik ülőhelyüket, megtapasztalhatják a tágas kabin előnyeit és felfedezhetik a fedélzeti eszközök nyújtotta lehetőségeket.
Az emirates.com-on elérhető új szolgáltatással az utasok navigációs hotspotok segítségével nézhetnek körbe az Economy, Business és First osztályokon, illetve az Emirates A380-asain található Onboard Lounge-ba és Shower Spa-ba is betekinthetnek.
„Miközben folyamatosan azon dolgozunk, hogy mind a szárazföldön, mind pedig a levegőben páratlan utazási élményt nyújtsunk utasainknak, arra is törekszünk, hogy világszínvonalú digitális élményt is kínáljunk. Nagy örömünkre szolgál, hogy mi lehetünk a világon az első légitársaság, amely a legújabb online VR technológiát alkalmazza. Így utasaink már beszállás előtt betekintést nyerhetnek az Emirates által nyújtott élménybe. Tesztjeink során azt tapasztaltuk, hogy utasaink különösen értékelték, hogy 3D-s ülés- és kabinmodellek segítségével választhatják ki az ülőhelyüket” - mondta Alex Knigge, az Emirates vállalati kommunikációs, marketing és digitális márka alelnöke.
A kiváló minőségű 3D-s grafika rendkívül valósághű élményt nyújt. Az élmény jelenleg a három osztályos konfigurációban működő Emirates A380-as esetében érhető el, de hamarosan a teljes Emirates flottát lefedi majd, beleértve az A380-asok és a B777-esek összes konfigurációját.
A még jobb felhasználói élmény érdekében a honlapon elérhető 3D-s 360 fokos látószög virtuális valóságként is megtekinthető. Az emirates.com látogatói bármilyen VR headsetet használva, mint például a Google Cardboard, szabadon mozoghatnak a kabinon belül és választhatnak ülést. Ez a díjnyertes technológia minden eszközzel kompatibilis, nincs szükség külső applikációk vagy pluginok használatára. A 3D-s ülésmodellek a Renacen együttműködésével készültek el, a projektért a vállalatot Crystal Cabin díjjal jutalmazták a legjobb előremutató koncepció kategóriában az idei Crystal Cabin Awards-on.
A 3D-s ülőhelytérkép mobiltelefonon vagy az Emirates (iOS és Android) applikáción keresztül is elérhető. Az alkalmazás lehetővé teszi az ülések közti szabad navigációt, sőt, a leendő utasok a helyüket is lefoglalhatják a 3D-s környezetben.
A 3D-s kabin modellek mellett, új, utazási élményt bemutató termékvideók is elérhetők az emirates.com-on. Az új videók segítségével az utasok betekintést nyerhetnek az Emirates egyedülálló utazási élményébe. A digitális felhasználói élmény javítása érdekében az Emirates folyamatos kutatásokat folytat utasai körében.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetvédelmi honlapot hozott létre az iASK
- VR élmény a Budapest Parkban!
- Az ország legjobb ételeit keresik Magyarország első gasztrovlogjában
- Ingyenes VR technológiás applikáció felújítóknak, építkezőknek
- Utazások még több pixelben
- Indul Magyarország első nincsnet-felmérése
- Marketing régen és ma
- Magyarországon a Picodi.com
- Elindult az áruszállítók Ubere, a Fuvar.hu!
- Megújult a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum arculata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.
Tippek a hosszabb üzemidőhöz a HONOR-tól
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Álljunk meg egy parkolásra – így parkolunk a fizető övezetekben
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.