BTS témájú tartalmak LG okostelefonokon
A világhírű K-Pop fiúbanda, a BTS rajongói örömmel fogadják majd az LG Electronics (LG) legújabb bejelentését, mely szerint új, BTS témájú tartalmak érhetők el kizárólag az LG okostelefonokon. A telefonos tartalmak az LG, és napjaink egyik legnépszerűbb K-Pop bandája, a BTS jelenleg is tartó együttműködésének legfrissebb eredményeként jöttek létre.
Az LG telefontulajdonosok az LG SmartWorld alkalmazáson keresztül tudják letölteni az új BTS-csomagot, amely a banda minden tagjáról egy, azaz összesen hét témát tartalmaz. A témákkal teljesen megváltoztatható a telefon felhasználói felülete, beleértve a kezdőoldalt, a menüt és a hívófelületet is. A témák minden tavaly óta kiadott LG okostelefonra letölthetők, a felhasználók bármelyik tag témáját kiválaszthatják.
Egy másik újdonság is várja a banda rajongóit: az LG G7ThinQ telefonhoz készült BTS-témájú telefontok nemcsak stílusosan védi a készüléket, de használatával teljesen személyre is szabhatjuk a felhasználói felületet, hiszen az NFC technológiával felvértezett tokot a készülékre helyezve a K-Pop bandához kapcsolódó témák közül választhatunk.
Az LG G7ThinQ-t az okos telefontokhoz csatlakoztatva a hét bandatag saját témáján felül egy, a teljes csapatot felvonultató témát is elérhetünk, azaz összesen nyolc téma közül választhatunk. Mindegyik téma egyedi hátterekkel, színösszeállításokkal és a BTS tagjaihoz illő sajátos ikondizájnokkal dobja fel az LG G7ThinQ felhasználói felületét.
“Az új BTS tartalmakkal és az LG G7ThinQ BTS telefontokkal a banda rajongói új és egyedi módon változtathatják meg a telefonjuk megjelenését” — mondta Kacsó Dániel, az LG Electronics mobilkommunikációs divíziójának regionális marketingvezetője. “Mivel minden tagnak van egy saját témája, minden rajongó megtalálhatja kedvencét.”
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében
- Középkategóriás telefon felsőkategóriás funkciókkal
- Hat ország 60 újságírójának mutatták be az LG legújabb okostelefonjait
- Az LG felsőkategóriás okostelefonja új szintre helyezi a felhasználói kényelmet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Process Solutions: Mit várnak el a gazdasági vezetők és a cégvezetők a könyvelési szolgáltatójuktól?
A technológiai fejlődés és az üzleti környezet változásaival párhuzamosan a cégvezetők, vállalati döntéshozók elvárásai is folyamatosan változnak. Nemcsak a törvényi megfeleltetéssel kapcsolatos kötelezettségek betartását várják el könyvelőiktől, hanem stratégiai partnerséget és technológiai innovációt is.
Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
Legújabb, innovatív viselhető-, audió- és irodai okoseszközeit mutatta be a Huawei a Dubajban rendezett nagyszabású nemzetközi eseményén.
Telefonunk tárhelye kihat készülékünk működésére
A technológia fejlődésével egyre nagyobb jelentősége van az okostelefonok tárhelyének. Az egyre jobb minőségű képek és videók, a komplex alkalmazások és az MI megoldások mind egyre inkább csak igénylik a tárhelyet. Ugyan a HONOR eszközei kifejezetten magas tárhellyel érkeznek, mi magunk is tehetünk azért, hogy a legtöbbet hozzuk ki belőlük.
Vissza a valóságba a Nokia 3210-zel
25 évvel az eredeti megjelenése után a Human Mobile Devices (HMD) idén újra elhozza a legendás Nokia 3210-et – most megújult, izgalmas "Y2K" arany, tengerkék és sötétszürke színekben. A cél pedig ezúttal sem más, mint összekötni az embereket – csakhogy ezúttal a képernyőtől való elszakítással.
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.