Keddig lehet jelentkezni a Technology Fast 50-re

forrás: Prím Online, 2018. július 30. 11:47

Július 31-ig, azaz kedd éjfélig lehet jelentkezni a Technology Fast 50 Central Europe versenyre. A rangsorban tavaly a 24. helyen szereplő Starschema-nak a kitartás, az agilitás és a körülményekhez való folyamatos alkalmazkodás hozta meg a sikert, aminek köszönhetően az Apple-t, a Walt Disney-t és a Tesla-t is ügyfeleik között tudhatják.

A Deloitte idén már 19. alkalommal keresi a legdinamikusabban fejlődő innovatív vállalatokat. A versenyre a 2014-2017 között látványos bevételnövekedést felmutató, innovatív cégek jelentkezését várják a régió 18 országából. A megmérettetés nagyszerű kiugrási lehetőség lehet az infokommunikáció, fintech, biotechnológia, média- és szórakoztatóipar, vagy a szoftver-, és hardverfejlesztés területén tevékenykedő vállalkozásoknak. Látva a korábbi évek győzteseinek listáját (Tresorit, NNG, Solvo Biotechnology, Starschema), a részvételből mind a startupok, mind a régebb óta működő vállalkozások profitálhatnak. 

 

A múlt évben 541 százalékos növekedéssel a 24. helyet megszerző Starschema mára kinőtt a startup kategóriából, nem csak azért, mert 11 éve alapították, de a többmilliárd forintos árbevétel és az ügyfélkör is ezt jelzi. „A nagy nemzetközi ügyfeleink megszerzését részben annak köszönhetjük, hogy az adatforradalom kínálta lehetőségeket, a big data megoldások iránti növekvő érdeklődést és keresletet sikerült megragadnunk, emellett pedig egy tudatos döntés révén egy szűk részterületen tettünk szert komoly szaktudásra, amit igényeltek a globális vállalatok” – mondta el Csillag Péter, a Starschema ügyvezető igazgatója.

 

A jó időzítés bizonyos esetekben fontos szerepet játszott a társaság sikerében, azonban több mint 10 év eredményeit ez önmagában nem igazolja. „A sikerhez vezető utat már a legelején szisztematikusan megterveztük kisebb szakaszokra és ezeket rendkívüli kitartással teljesítettük. Amikor pedig úgy éreztük, hogy változtatni kell, akkor attól sem riadtunk vissza. Agilitás és hosszú távú kitartás: ezek nem csak technológiai vállalatoknál, de bármilyen cégnél a sikerrecept fő összetevői” – mutatott rá Csillag Péter. Az erőfeszítéseik eredményeit jól mutatja, hogy olyan globális vállalatoknak nyújtanak szolgáltatásokat, mint az Apple, a Walt Disney vagy éppen a Tesla.

 

A Deloitte Fast50 rangsorban való szereplés a piaci szereplők gratulációja mellett azért volt fontos a Starschema számára, mert független forrásból kaptak visszajelzést arra, hogy itthon és a régióban is az egyik leggyorsabban fejlődő cég. „Nagyon jó viszonyítási pont volt ez számunkra. Olyan pályán mozgunk, ami a nemzetközi piacra visz minket, gyors növekedés mellett. Célunk, amellett, hogy a napi működésben értéket teremtsünk, az, hogy magát a vállalatot is értékké tegyük, ehhez pedig fontosak a külső pozitív visszajelzések is” – fűzte hozzá a Starschema vezetője. 

 

„A versenyen több kategóriában is értékelik a vállalkozásokat, valamint a leginnovatívabb fejlesztések is elismerést kapnak. Idén először díjazzuk a társadalmi szempontból kiemelkedő hatású újításokat is” – mondta Csűrös Balázs, a Deloitte pénzügyi tanácsadási üzletágának partnere.

 

A Technology Fast 50 Central Europe versenyre itt lehet jelentkezni, 2018. július 31-ig. A rangsort 2018. október 11-én mutatják be. Valamennyi, a feltételnek megfelelő jelentkező automatikusan részt vesz a Deloitte EMEA Technology Fast 500 versenyen is. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál

Nagyot fordult a világ az online kereskedelemben az elmúlt egy évben, a globális járványhelyzet, a bezártság és az átalakult fogyasztói igények miatt örökre megváltozott a kapcsolat a vásárlók és az e-kereskedők között. Az emberek az új, bizonytalan mindennapokban már nem csupán termékeket és szolgáltatásokat választanak az interneten, sőt, az árazás is visszaszorult a dobogó első helyéről: a vásárlók valódi kapcsolatot és bizalmat keresnek a webáruházakban. Óriási viszont a verseny és a zaj, így komplett szemléletváltásra van szükség, amely az egész vásárlói életciklus során   és megértést mutat a vevők felé. A webshopoknak tehát olyan sikerreceptet kell találniuk, mely az üzleti célok, a felhasználói élmény és a technológiai fejlesztések tökéletes kombinációjából áll össze.

2021. március 6. 16:59

Sokkal több nőt tudna alkalmazni a magyar infokommunikációs piac

Egyre több nőt foglalkoztatnak a hazai IT-szakmában, ám még mindig jóval az uniós átlag alatt van az arányuk – derül ki az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért háttérkutatásából. Ennek a legfőbb oka, hogy az informatikai állásokra és képzésekre itthon nem jelentkezik elegendő női munkavállaló - ezen kell a leginkább változtatni. A sokszínűbb informatikai csapatok gazdasági szempontból is jótékonyan hatnának a hazai vállalatokra, ezért ők már most is szívesen alkalmaznak női digitális szakembereket.

2021. március 6. 12:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59