Megerősített hálózattal készül az államalapítás ünnepére a Vodafone
A Vodafone Magyarország a gondtalan felhasználói élmény biztosítása érdekében kapacitásbővítéssel készül augusztus 20-ra, az államalapítás ünnepére.
A statisztikákból ugyanis kiderül, hogy az augusztusban tapasztalható átlagos forgalomhoz képest az eddigi években augusztus 20-án körülbelül másfélszeresére nőtt a beszéd és az adatforgalom is.
A magyar államalapítás ünnepén nemcsak az augusztus 20-i tűzijáték, hanem számos Szent István napi esemény is rengeteg embert vonz, a tömegrendezvényeken pedig könnyen elkeveredhetnek egymástól a barátok, családtagok. Ilyenkor különösen fontos, hogy elérjék egymás telefonon, de a tűzijáték idején előtérbe kerül a látvány és az élmények azonnali megosztása is a családtagokkal, barátokkal, illetve a közösségi média felületeken, ezért a Vodafone megerősített hálózattal készül az idei ünnepi napra. Mint az a forgalmi adatokból kiderül, Budapesten, az augusztus 20-i tűzijáték területén az augusztusban tapasztalható átlaghoz képest körülbelül 60%-kal többet telefonálnak a Vodafone ügyfelei, a mobil adatforgalom pedig közel 55%-kal magasabb az ünnepen. A budapesti tűzijáték területét vizsgálva a mobilhasználati szokások változása is kiolvasható a korábbi évek statisztikái alapján: 2015-ről 2016-ra 168%-kal, míg 2016-ról 2017-re 196%-kal nőtt a mobil adatforgalom a fővárosban, augusztus 20-án.
Az augusztus 20-i beszédforgalom növekedésének hátterében valószínűleg a korábban említetteknek megfelelően az egymástól a tömegben elkeveredett és egymást megtalálni próbáló barátok, családtagok hívásai állnak, míg a megnövekedett adatforgalom okát a közösségi média által generált azonnali megosztási igényben kell keresni – a látványos budapesti tűzijáték népszerű tartalom az Instagram és Facebook live videókat, posztokat, és Instagram storykat készítők, vagy éppen Snapchat használók számára.
Épp ezért, a Vodafone mind a 4G-re dedikált rádiós sávszélességét, mind a 3G-s hardverkapacitását bővítette az államalapítás ünnepének idejére, hogy lehetővé tegye a hálózatok teljesítőképességének maximális kihasználását, amire egyébként normál időszakban nincs szükség.
Tavaly Budapest mellett Visegrádon és Hollókőn, illetve Hortobágyon volt kiemelkedő a forgalomnövekedés – előbbi kettőn népszerű Szent István napi rendezvények indokolhatták ezt, míg utóbbin a híres Hortobágyi Hídivásár.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- A Vodafone bevezette a Tuti Net tarifát
- Vodafone a holdon
- A vodafone 90 gigabájtnyi meglepetéssel készül a szerelmeseknek
- Vodafone mérnökök segítenek az Irma hurrikán sújtotta területeken
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával
- A szállásfoglalásért +1GB adatforgalmi keretet kaphatnak a Vodafone előfizetők
- Vodafone: +1GB adat a nyaraláshoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megérkeztek Magyarországra a CHASING professzionális robot-tengeralattjárók
Magyarországon is megkezdődött a CHASING víz alatti drónkutatással és -fejlesztéssel, valamint integrált gyártási technológiákkal foglalkozó vállalat termékeinek kereskedelmi forgalmazása. A vállalat világelső a fogyasztói- és ipari víz alatti robotok szegmensében.
A képernyőn túl: immerzív internet vállalatok számára
Bár maga a metaverzum kifejezés már 1992-ben létrejött, fejlődésében az elmúlt években jelentős változás következett be. A kiterjesztett virtuális valóság mögött álló technológiák egyre megfizethetőbbek lettek, a COVID-19 világjárvány okozta kulturális változás eredményeként pedig egyre szélesebb körben lett elfogadott vélekedés, hogy a digitális világok az emberi kapcsolatok életképes helyszínei lehetnek. A vállalkozások megduplázták a virtuális világok iránti érdeklődésüket: a Deloitte adatai szerint tavaly több tízmilliárd dollárnyi kockázati tőkebefektetés érkezett ilyen területre, az elemzők 2024-re 800 milliárd dolláros piacot becsülnek.
Elismerték a Schneider Electric egyenlő fizetésekért tett erőfeszítéseit
A Világgazdasági Fórum egyik szervezete iránymutatóként nevezte meg a Schneider Electric-et a sokszínűség, egyenlőség és befogadás területén indított Globális béregyenlőségi kezdeményezéséért. A Schneider Electric, az energiamenedzsment és az ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat programja 2014-ben indult el 12 országban, kísérleti jelleggel, azóta több mint 100 országban valósult meg, és 2020 végére a vállalat dolgozóinak 99,6 százalékát érte el.
Interaktív kiállításon ismerhetők meg a különböző iparágaknak szánt LG készülékek
Az LG Electronics (LG) a barcelonai Integrated Systems Europe (ISE) 2023 kiállításon mutatja be a csúcstechnológiát képviselő digitáliskijelző-megoldásainak teljes portfólióját, beleértve a LED, a Micro LED és az átlátszó OLED kijelzőket is. A készülékeket több digitalizált térben tárják a közönség elé, bemutatva a különböző iparágak – többek között a kiskereskedelem, a vállalati szféra, az oktatás és a vendéglátóipar – számára kínálkozó felhasználási lehetőségeket és alkalmazásokat.
A legtöbb pénzt az internetre költjük, de a tévé előtt töltjük a legtöbb időt
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.