Pályázat videós tehetségeknek
A BugTV, a Klikkmánia cégcsoport YouTube marketinggel és csatorna menedzsmenttel foglalkozó üzletága „I. BugTV – Youtuber akarok lenni!” címmel pályázatot hirdet a jövő videós tehetségei számára. A nyertes pályázók 12 hónapig teljes körű ügynökségi támogatást kapnak a videócsatornájuk felépítéséhez.
A BugTV pályázatot hirdet olyan tehetséges és eredeti ötletekkel rendelkező videósok számára, akik eddig nem tudták igazán megmutatni magukat, de szeretnének minél több embert elérni és igazán nagy YouTube csatornát építeni. A pályázaton egy lány és egy fiú nyertest hirdetnek, akik a BugTV Mrs. és Mr. Bogárkái lesznek egy éven keresztül.
Nyeremények
A BugTV a nyertesek számára professzionális tanácsadói és menedzsment szolgáltatásokat biztosít, úgy mint tartalom és publikálási stratégia, tartalommarketing és közönségnövelés, tartalom és szerzői jogi védelem & management, YouTube SEO (a csatorna és az ott található összes tartalom optimalizációja), szponzor és sales támogatás, online marketing stratégia. A minél nagyobb követőbázis és nézettség elérését a BugTV reklámköltéssel is támogatja, továbbá a nyertesek 50.000 Ft értékben választhatnak bármilyen terméket a bestbyte.hu kínálatából.
Pályázati feltételek
A pályázati anyagoknak tartalmaznia kell egy koncepciót, egy maximum 1 perces bemutatkozó videót, és egy maximum 10 perces videót szabadon választott, de koncepcióba illő tartalommal. A nevezés határideje: 2018. október 31. A feltételeknek megfelelő pályázatokat a BugTV szakmai zsűrije 2018. november 16-ig fogja elbírálni az alábbi szempontok szerint:
- a koncepció eredetisége
- a pályázó koncepció iránti elkötelezettsége
- a pályázó jövőképének realitása
- bemutatkozó videó képi- és hangvilága, beszédtechnika, személyiségjegyek
- bemutatkozó epizód koncepciója, képi és hangvilága, felhasznált tartalmak, vágástechnika
A pályázatokat ezen a weboldalon keresztül várják. A nevezésnek meglévő csatorna nem feltétele, de ha valaki már rendelkezik YouTube csatornával, nem lehet több, mint 10 000 követője. A pályázatban való részvétel alsó korhatára 14 év. A részletes részvételi tájékoztatót itt lehet elolvasni.
Az eredményhirdetés időpontja: 2018. november 19.
Kapcsolódó cikkek
- Robotokat lehet nyerni
- 3D téradatbázis készül Pécsen, Székesfehérváron, Veszprémben és Szegeden
- Pályázat, hogy ne kallódjanak el a tehetséges gyerekek
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Az idő a legnagyobb versenytárs
- Még egy hónapig lehet jelentkezni a Siemens regionális újságírói pályázatára
- Július 2-ig várják a „Digitális Esély 2018” pályázatokat
- Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
- Pályázati felhívás – Képviseld hazánkat Brüsszelben!
- Kétmillió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.