Ilyen volt az idei eMAG Black Friday

forrás: Prím Online, 2018. november 27. 12:32

Az immár ötödik alkalommal megrendezett Black Friday-en, az év legjobban várt értékesítési eseményén az eMAG 6,8 milliárd forint értékben könyvelhetett el megrendeléseket Magyarországon, ami majdnem 19 százalékkal ugorja meg a tavalyi év Black Friday forgalmát. Az oldal 2,7 millió látogatót regisztrált, ami 40 százalékkal haladja meg az előző év adatait, a látogatók összesen 253.859 terméket rendeltek az oldalról, 27 százalékban a Marketplace-ről. 

„Az eMAG a magyar e-kereskedelem legdinamikusabban fejlődő szereplőjévé nőtte ki magát. Az idei Black Friday igazolta a fogyasztók eMAG-ba vetett bizalmát és az online piac térnyerését, a rekordmennyiségű kártyás vásárlás, mobilforgalom és Marketplace megrendelések formájában. Az eMAG Black Friday-en több, mint 1300 eladóhoz érkeztek megrendelések, ami rávilágít arra, hogy a fogyasztók élvezik az online kereskedelem kínálta előnyöket: a termékek sokszínűségét és a vásárlás átláthatóságát” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG magyarországi ügyvezető igazgatója. 

 

Tisztán látható tendencia a fogyasztói viselkedésben, hogy a vásárláshoz és az oldal látogatáshoz is egyre gyakrabban használják okostelefonjukat: a teljes látogatottság 65 százaléka érkezett mobiltelefonokról, ami 8 százalékkal több, mint a tavalyi évben. Az eMAG honlapja hibátlanul helytállt, a csúcsforgalomban 164 000 látogató böngészett az oldalon egyidejűleg, ami közel 7 teltházas Groupama arénányi embernek felel meg. Mindemellett a kártyás fizetések jelenléte az egész nap folyamán szembetűnő volt, ami megerősíti az online kereskedelembe és az eMAG-ba vetett bizalmat. Ennél fogva több, mint 40 000 magyarországi vásárló választotta a kártyás fizetést, amikor megrendelték a kívánt termékeiket az eMAG-ról. 

 

A fontosabb Black Friday adatok: 

  • A legerősebb perc: habár a magyar vásárlók nagy számban rendeltek termékeket az egész nap folyamán, a csúcspont 07:16-kor érkezett el, amikor egyszerre 1047 árucikket rendeltek az oldalról 
  • A legdrágább értékesített autó: BMW 318d Limousine 4 ajtós, 5 üléses (150 LE) személygépkocsi, 8 sebességfokozat, Limousine karosszéria, Alpesi fehér szín (11 456 920 Ft) 
  • A legmagasabb értékű rendelés összege: 2.341.639 Ft. 
  • A legtöbb termékből álló rendelés 39 árucikket foglalt magába, köztük számos elektronikai és háztartási árucikket, ami egy állandó trend volt vásárlóink körében – idén az eMAG felhasználói különös érdeklődést mutattak kisebb nagyobb háztartási gépek, tévék, laptopok, okostelefonok és deco ajánlatok iránt. 

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szárnyal a vállalati aukciók világa, jövőre újabb robbanás jöhet

A törlesztési moratórium lejártával sok cég kényszerülhet megválni a hitelre vásárolt korszerű gépeitől, eszközeitől, amelyek így a másodpiacra kerülhetnek. A jó állapotú, használt berendezések újabb lökést adhatnak a felfutóban lévő online árveréseknek. A legnagyobb magyar vállalati aukciósház, a régióban is piacvezetőnek számító Intergavel Kft. épp most bonyolította le 1000. aukcióját, és akad szektor, ahol már több vagyontárgyat adnak el, mint mindenki más együttvéve.

2021. december 2. 15:21

Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország

Másfél év alatt modernizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország. Az évente 9-11 ezer tonnányi, tizenhét országot – közte hazánkat is – ellátó, élelmiszeripari segédanyagokat gyártó vállalat meglévő gyártósorait digitalizálja jánossomorjai üzemében. 

2021. december 2. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December elején nyit az első magyar kriptotőzsde

2021. november 30. 21:13

Dr. Charaf Hassan a Vodafone Magyarország Alapítvány kuratóriumának új elnöke

2021. november 18. 16:49

A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei

2021. november 9. 21:45

Magyar innováció nyert ezüstérmet az év egyik legfontosabb egészségügyi startup versenyén

2021. október 30. 14:59