Digitális tanácsadóval újít a Vodafone

forrás: Prím Online, 2018. december 17. 11:52

A megfelelő karácsonyi ajándék kiválasztása sokak számára okoz nehézséget, a Vodafone ezért legújabb kezdeményezésével idén a bizonytalankodók segítségére siet. Az ünnepi készülődés időszakában a budapesti bevásárlóközpontokban, valamint nyolc vidéki nagyvárosban található márkaüzletében különleges ajándék tanácsadó szolgáltatással igyekszik megkönnyíteni a vásárlók életét.

A személyre szabottság jegyében idén karácsonykor izgalmas újítással állt elő a Vodafone: tizenöt kijelölt üzletében teljes munkaidőben „dolgozó”, karácsonyi ajándékötletekre specializálódott tanácsadót alkalmaz. A Vodafone ajándék tanácsadója, Alíz feladata, hogy személyre szabottan segítsen kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot a betérő ügyfelek számára.

 

A professzionális munkaerő különlegessége, hogy nem élő személyről van szó, hanem egy kislány nevében kommunikáló virtuális asszisztensről. A kijelölt Vodafone üzletekbe belépve a vásárlók egy interaktív LCD-kijelzőn keresztül léphetnek kapcsolatba Alízzal, a Vodafone reklámjaiból ismerős cserfes kislánnyal, aki nagyjából egy perc konzultációt követően már javaslatot tud tenni egy személyre szabott ajándékra. A program a megajándékozni kívánt személy jellemző tulajdonságai, szokásai alapján javaslatot tesz, milyen ajándéknak örülne leginkább. Az ajándékok közül a legtöbb elérhető a Vodafone üzleteiben, így ha megtetszik az ötlet, akár ott helyben meg is vásárolható. Ezzel az újítással a Vodafone újabb lépést tett afelé, hogy digitális megoldásokkal ügyfelei javát szolgálja.

 

 

A Vodafone virtuális karácsonyi tanácsadója illeszkedik a vállalat digitalizációs törekvéseihez, és egyre inkább teret nyernek az üzletekben a hétköznapi életet megkönnyítő digitális megoldások. Miskolci Katalin, a Vodafone Magyarország Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettese elmondta: „Ügyfeleink részéről egyre nagyobb a nyitottság a digitális megoldások felé. Azt tapasztaljuk, hogy az újítások fogadtatásában a praktikus előnyök mellett az élmény is fontos szerepet játszik, ezért igyekszünk szerethető, emberi megoldásokkal kedveskedni ügyfeleinknek. Fontos céljaink közé tartozik, hogy egyre nagyobb mértékben építsünk digitális megoldásokra, és ügyfeleinknek egyre kedvezőbb és innovatívabb szolgáltatásokat kínálhassunk a jövőben. Alíz, az ajándék tanácsadónk ugyan még „gyerekcipőben jár”, bájosan tükrözi ezt a törekvésünket.”

 

Az ajándék tanácsadó szolgáltatás hét budapesti bevásárlóközpontban (Allee, Westend, Arena Mall, Duna Plaza, Pólus Center, Mammut, KÖKI Terminál), valamint nyolc vidéki nagyvárosban, Debrecenben, Győrben, Kecskeméten, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden érhető el.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

SUSE OpenStack Cloud 9: Rocky a ringben

Már elérhető a SUSECON konferencián április elején bemutatott SUSE OpenStack Cloud 9, amely az OpenStack Rocky kiadására épül. A SUSE nagyvállalati felhasználásra szánt felhőplatformjának legfrissebb verziója egyesíti magában a HPE és a SUSE felhőtechnológiáinak előnyeit, valamint leegyszerűsíti a telepítés utáni felhőműveleteket és a bare metal szerverek konfigurálását az egyes szolgáltatásoknak vagy felhasználási területnek megfelelően.

2019. május 22. 18:05

Egyszerű és biztonságos fizetési mód a FlixBus magyar utasainak

A FlixBus folytatja innovatív útját: a nemzetközi távolsági buszszolgáltató elérhetővé tette felhasználóinak az Apple Pay fizetési lehetőséget. A jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé válik az egyszerű, biztonságos és titkosított mobilfizetési móddal.

2019. május 22. 16:27

Digitalizál a Kométa

Informatikai fejlesztéssel modernizál a Kométa, hazánk egyik legnagyobb sertésfeldolgozója és húskészítmény gyártója. A digitalizációs projekt az évente több mint 50 000 tonna hús feldolgozásához kapcsolódó folyamatokat teszi hatékonyabbá. 

2019. május 22. 15:01

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

Igénylik a digitális tuningot a magyar kisvállalkozások

A UPC Magyarország által meghirdetett Nagy Tuning Show verseny keddi gáláján olyan vállalkozásokat díjaztak, amelyek ötletes megoldásaikkal példát mutathatnak a többségnek, hogyan válhatnak még sikeresebbé a digitalizáció segítségével. Szükség is van az inspirációra, hiszen a hazai kis- és közepes vállalkozások online jelenlétét felmérő kutatásból kiderült, hogy a vállalkozók szinte kivétel nélkül fontosnak tartják az üzleti célú digitális megoldásokat, de csak mintegy harmaduk tud valóban jól eligazodni a honlapok, applikációk és a közösségi média világában.

2019. május 22. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyarország első állandó, élő 5G bázisállomását indította el a Vodafone Zalaegerszegen

2019. május 20. 11:20

A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik

2019. május 6. 15:02

Közel 50 millió forint EU-s támogatást kapott a MIDI Mobil ID Innovációs KFT.

2019. április 25. 11:05

2040-re már több elektromos autót helyeznek forgalomba, mint hagyományos járművet!

2019. április 17. 11:04
online sportfogadás