Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 16:24

2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adja a Telekom online értékesítési platformja.

A Telekom online webshopja 2018-ban piacvezető lett az online mobilkészülék- és tablet értékesítésben. A teljes online mobiltelefon és tablet forgalom egyharmadát adja a piacvezető távközlési szolgáltató online értékesítési felülete, amely csak ebben a két termékkategóriában 8,3 milliárdos összesített forgalmat generált 2018-ban – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből. E két termékkör teljes hazai online értékesítésének volumene tavaly csaknem 25 milliárd forintot tett ki.

 

„A teljes magyar online kiskereskedelmi forgalom 2018-ban 425 milliárd forint volt, ebből közel 25 milliárdot generáltak a mobiltelefonok és a tabletek” – jellemezte a hazai online kiskereskedelmi szektort Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója. 

 

A Telekom webshopjában évente 85 ezer mobiltelefon talál gazdára, összesen pedig mintegy 140 ezer terméket vásárolnak a Telekom online értékesítési platformján, ahol 1600 féle különböző variációban kínálják a termékeket és szolgáltatásokat. 

 

„Az emberek úgy választanak készülékeket, hogy az minél inkább igazodjon a saját igényeikhez, hogy bármilyen élethelyzettel találják is szembe magukat, a készülékek és a digitális világ segítségével készen álljanak a megoldásra. A vásárlók felismerték, hogy rendkívül széles választékban, a számukra legszükségesebb és igen kedvező konstrukcióban legtöbben a Telekomnál találják ezt meg.  A GKI Digital piacelemzésének eredménye egyértelmű pozitív visszacsatolás, mely jól mutatja a Magyar Telekom elkötelezettségét az online vásárlás szerepének folyamatos növelésében, illetve hogy minél magasabb ügyfélélményt biztosítsunk a meglévő és leendő ügyfeleinknek mind a vásárlásuk, mind a tájékozódásuk során. A Telekom az online értékesítés iránti bizalom növelésével is hozzájárul az ország digitális fejlődéséhez” – mondta Pereszlényi Zoltán a Magyar Telekom, Lakossági marketing és értékesítés menedzsment igazgatója.

 

„Fő célkitűzésünk, mellyel e nagyszerű eredményt is sikerült elérnünk, hogy ügyfeleink a számukra legmegfelelőbb ajánlattal találkozzanak. Ezt a legkorszerűbb módszerek, mint például az adat-vezérelt működési modell alkalmazásával érjük el. Folyamatos fejlesztésekkel és finomhangolásokkal érjük el, hogy a vásárlóink megbízzanak bennünk és tudják, hogy a Telekom ajánlatai közül a saját igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat kínáljuk számukra. A kommunikáció után hamarosan már a megrendelés teljesülésért felelős terület is átáll az adat-vezérelt működésre” – tette hozzá Szegedin András, a Magyar Telekom eSALES és Digitális Kampánymenedzsment osztályvezetője.

 

_______________

* Módszertan: Az e-kereskedők piaci részesedésének megállapításakor a GKI Digital a magyar nyelven működő, forintban árazó, fizikai terméket (is) értékesítő online áruházak 5200-as sokaságát vette alapul. A részesedések a 2018-as naptári évre vonatkozó, online értékesítésből származó forgalom alapján kerültek meghatározásra. Az eredmények alapját negyedéves rendszerességű, nevesített, kereskedői adatbekérések, valamint a GKI Digital saját forgalmi modellezései és lakossági kutatásai adják.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Liferay szoftvervállalat rangos nemzetközi elismerést kapott

A Covid-19 járvány kihívásai ellenére is 25%-kal megugrott a dolgozói elkötelezettség a Liferay Hungary-nál. A Kincentric független elemző felmérése alapján, a Liferay 68%-ról 93%-ra tudta növelni a cégen belüli dolgozói elkötelezettséget. Ezzel 11%-kal magasabb értéket ért el, mint Magyarország legjobb munkaadói. A hitelesség, az emberségességes, inspiráló vállalati kultúra, valamint a technológiai felkészültség mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkatársak a legjobbat hozzák ki magukból.

2021. március 5. 16:28

Valóban többet árt a Big Tech, mint használ?

Az évtizedes múltú óriás tech-cégek, mint a Facebook, Google, Apple, vagy az Amazon az elmúlt öt-tíz évben jelentős hatalomra és befolyásra tettek szert – gondoljunk csak arra, hogy a Facebook magába olvasztotta az Instagramot és a WhatsApp-ot, ezzel két konkurenst is kiütve a mezőnyből. Az Egyesült Államok Képviselőháza még 2020 októberében kimondta, hogy ez a négy techcég „olyan uralkodó monopóliummá vált, amilyenekké legutóbb az olaj- és útépítő nagyvállalatoknak sikerült”.

2021. március 5. 14:57

Az életpályát is meghatározhatja, mivel játszik a gyerek

Hatalmas generációs szakadék van a szülők és a gyerekek között, ami napról napra mélyül, miközben a kicsik a digitális világ dzsungelében annak farkastörvényei szerint nevelkednek, erről beszélt Tóth Dániel, a Pszichológus Pasi az Üzlet & Utazás legújabb epizódjában. A szakember szerint a szülőknek ha nem is kell lekövetniük heti szinten is a technológiai újdonságokat, muszály követniük csemetéik online életét másként a gyermekeik egy útvesztőben találják magukat, ahol nem számíthatnak senkire, és ők maguk is elvadulnak. Mint mondta, a közösségi média a belső értékeinket kiüresíti, és számos veszély is leselkedik ezeken a platformokon a fiatalabbakra.

2021. március 5. 12:13

A járvány utáni világban kéz a kézben jár a környezetvédelem és a költséghatékonyság

Hosszú élettartam, energiahatékonyság és hulladékcsökkentés – ezek a munkavállalók és munkáltatók számára a legfontosabb tényezők a távmunkában használt irodai eszközök esetében, állapította meg egy, a világ 26 országában végzett felmérés. Az Epson több mint négyezer résztvevő körében végzett kutatásából az is kiderül, hogy miközben a megkérdezett cégvezetők a kontinens nyugati felén már a legfontosabb üzleti prioritások közé sorolják a környezeti és társadalmi szempontokat, ezek Kelet-Közép-Európában a pénzügyi, HR és üzleti kihívások által uralt fontossági sorrend végén kapnak csak helyet.  

2021. március 5. 10:59

Újabb 7 millió eurós befektetést kap és tovább terjeszkedik a régióban a Codecool

Több mint 2,5 milliárd forintos tőkebefektetéshez jutott a Codecool, a közép-kelet-európai régió egyik vezető programozóiskolája és IT szakember közvetítő cége. Az IT szakemberek képzését megreformáló, 3-12 hónapos kurzusokat kínáló vállalat további terjeszkedésre és termékei fejlesztésére készül új partnere, az Integral Venture Partners, valamint korábbi befektetői, a Lead Ventures és a PortfoLion Capital Partners támogatásával. A programozóiskola még az év első felében újabb campust nyit a régióban.

2021. március 5. 09:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

2021. február 1. 14:47

A DokiApp-ot választották az év applikációjának

2021. január 18. 14:59