Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán

forrás: Prím Online, 2019. április 25. 16:24

2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adja a Telekom online értékesítési platformja.

A Telekom online webshopja 2018-ban piacvezető lett az online mobilkészülék- és tablet értékesítésben. A teljes online mobiltelefon és tablet forgalom egyharmadát adja a piacvezető távközlési szolgáltató online értékesítési felülete, amely csak ebben a két termékkategóriában 8,3 milliárdos összesített forgalmat generált 2018-ban – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből. E két termékkör teljes hazai online értékesítésének volumene tavaly csaknem 25 milliárd forintot tett ki.

 

„A teljes magyar online kiskereskedelmi forgalom 2018-ban 425 milliárd forint volt, ebből közel 25 milliárdot generáltak a mobiltelefonok és a tabletek” – jellemezte a hazai online kiskereskedelmi szektort Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója. 

 

A Telekom webshopjában évente 85 ezer mobiltelefon talál gazdára, összesen pedig mintegy 140 ezer terméket vásárolnak a Telekom online értékesítési platformján, ahol 1600 féle különböző variációban kínálják a termékeket és szolgáltatásokat. 

 

„Az emberek úgy választanak készülékeket, hogy az minél inkább igazodjon a saját igényeikhez, hogy bármilyen élethelyzettel találják is szembe magukat, a készülékek és a digitális világ segítségével készen álljanak a megoldásra. A vásárlók felismerték, hogy rendkívül széles választékban, a számukra legszükségesebb és igen kedvező konstrukcióban legtöbben a Telekomnál találják ezt meg.  A GKI Digital piacelemzésének eredménye egyértelmű pozitív visszacsatolás, mely jól mutatja a Magyar Telekom elkötelezettségét az online vásárlás szerepének folyamatos növelésében, illetve hogy minél magasabb ügyfélélményt biztosítsunk a meglévő és leendő ügyfeleinknek mind a vásárlásuk, mind a tájékozódásuk során. A Telekom az online értékesítés iránti bizalom növelésével is hozzájárul az ország digitális fejlődéséhez” – mondta Pereszlényi Zoltán a Magyar Telekom, Lakossági marketing és értékesítés menedzsment igazgatója.

 

„Fő célkitűzésünk, mellyel e nagyszerű eredményt is sikerült elérnünk, hogy ügyfeleink a számukra legmegfelelőbb ajánlattal találkozzanak. Ezt a legkorszerűbb módszerek, mint például az adat-vezérelt működési modell alkalmazásával érjük el. Folyamatos fejlesztésekkel és finomhangolásokkal érjük el, hogy a vásárlóink megbízzanak bennünk és tudják, hogy a Telekom ajánlatai közül a saját igényeiknek leginkább megfelelő megoldásokat kínáljuk számukra. A kommunikáció után hamarosan már a megrendelés teljesülésért felelős terület is átáll az adat-vezérelt működésre” – tette hozzá Szegedin András, a Magyar Telekom eSALES és Digitális Kampánymenedzsment osztályvezetője.

 

_______________

* Módszertan: Az e-kereskedők piaci részesedésének megállapításakor a GKI Digital a magyar nyelven működő, forintban árazó, fizikai terméket (is) értékesítő online áruházak 5200-as sokaságát vette alapul. A részesedések a 2018-as naptári évre vonatkozó, online értékesítésből származó forgalom alapján kerültek meghatározásra. Az eredmények alapját negyedéves rendszerességű, nevesített, kereskedői adatbekérések, valamint a GKI Digital saját forgalmi modellezései és lakossági kutatásai adják.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

NMHH mobilpiaci jelentés

A mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mennyiségi mutatóinak alakulását bemutató új, 2019 első félévének adatait is magába foglaló mobilpiaci jelentését tette közzé ma a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A dokumentumból kitűnik, hogy a legtöbb trend folytatódott. Tovább erősödött a 4G: fél év alatt csaknem 4 százalékponttal nőtt a mobilinternetre 4G-n keresztül csatlakozott SIM-kártyák aránya és 5 százalékponttal az ilyen hálózaton bonyolított hívásforgalom. Ugyanakkor megtorpant az SMS-küldés népszerűsége.

2019. december 6. 18:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

2019. november 26. 11:05

Önvezető autós parkolás először Magyarországon!

2019. november 18. 14:23

Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei

2019. november 8. 10:07
online sportfogadás