Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól

forrás: Prím Online, 2019. december 22. 12:33

A karácsonyi időszakban ismét meglepetésekben részesülnek a UPC ügyfelei a Vodafone és a Paramount Channel jóvoltából: a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna három napon át lesz elérhető a Vodafone-UPC digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfelei számára. A reklámmentes tévécsatorna december 24. és 26. között kínál közkedvelt filmeket és sorozatokat minden korosztály számára. 

Kizárólag a Vodafone-UPC ügyfelei láthatják magyarországi tévéadásban először a Könnyű, mint a pehely című tinisorozatot, melynek a teljes első évadát bemutatja a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna. A Vodafone ezzel a sehol máshol nem látható tévécsatornával lepi meg a UPC Magyarországnál digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfeleit az idei ünnepi időszakban. 

 

Az ünnepi műsorban a Paramount Channel, a Comedy Central, a Nickelodeon, a Nick Jr. és az MTV kínálatának olyan válogatott tartalmai lesznek láthatóak a UPC digitális tévészolgáltatás 12. (HD) és 13. csatornahelyein, mint például a Mancs őrjárat, a Spongyabob és a Dóra a felfedező, Kovács András Péter és Hadházi László Comedy Club stand-up estjei, a Készhelyzet és a Tömény történelem humoros epizódjai, az MTV késő esti sorozatai és a Paramount Studio A-kategóriás sikerfilmjei. Az egész család számára ünnepi hangulatot kínál többek között a Nickelodeon karácsonyi kínálatából válogatott Kicsiny karácsonyi kaland.  

 

A non-stop, napi 24 órás adásban sem reklámok, sem ismétlések nem lesznek, hogy minél sokszínűbb műsorból választhassanak kisebbek és nagyobbak egyaránt, minden műfajból, a gyereksorozatoktól a humoron át a családi mozikig.

 

A Vodafone-UPC digitális tévé szolgáltatással rendelkező ügyfelek számára a Paramount karácsony ünnepi csatorna automatikusan elérhetővé válik, ehhez nem szükséges külön beállítaniuk semmit.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Bemutatták a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit

A támogató és együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően igazi szakmai csúcstalálkozó volt az idei Marketing Summit,  ahol közel 100 előadó közreműködésével mutatták be a marketing gazdaságot motorizáló szerepeit. Az eseményt több mint 500 szakember részvételével múlt hét csütörtökön, szeptember 16-án szervezték a festői szépségű Haris Parkban. A marketing gazdaságot átszövő szerepein túl az eseményen posztumusz életműdíjat kapott Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alapító tagja, valamint idén is átadták a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismeréseit, és a Városmarketing díjakat is. 

2021. szeptember 23. 20:33

Bemutatjuk a legkedvezőbb árú 5G-s Nokia telefont

HMD Global, a Nokia telefonok gyártója bemutatta a Nokia G-széria legújabb tagját. A Nokia G50 az eddigi legkedvezőbb árú 5G-képes Nokia okostelefon, amely ötvözi a finn minőséget és a hosszú üzemidőt.

2021. szeptember 23. 19:06

Érkezik Veszprémbe a Fotósviadal

Egy egész hétvégés programmal tér vissza Veszprémbe a Fotósviadal, ahol ezúttal a megszokottól eltérő kihívásokkal szembesülhetnek a résztvevők. A rengeteg izgalmas fotótéma közt olyan helyszíneket is találunk, amelyek a turisták előtt általában rejtve maradnak, de egy jótékonysági árveréssel egybekötött fotókiállítást is megtekinthetünk a Balatont bemutató fotósok legjobb munkáiból a “Samsung - The Frame” projekt digitális fotóművészeti kiállítóterében, Tihanyban.

2021. szeptember 23. 17:34

Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak

Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

2021. szeptember 23. 15:55

Védtelenül állnak a következő online betöréssel szemben a cégek

Idén még gyakoribbá váltak az internetes támadások, ennek ellenére a vállalatok nagy része nem fordít elég figyelmet a kibervédelemre – mutat rá az EY több mint 1000 informatikai vezető bevonásával készült nemzetközi kutatása. Minden harmadik döntéshozó szerint csupán idő kérdése, hogy cégük mikor válik egy súlyos online betörés áldozatává.       

2021. szeptember 23. 14:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

2021. szeptember 15. 14:15

Öt érmet is elhoztak a magyar diákok a juniorok informatikai diákolimpiájáról

2021. augusztus 31. 09:58

A Xiaomi várakozásokat felülmúlóan teljesített a második negyedévben

2021. augusztus 26. 14:46