Az LG elhozta a mosás következő generációját

forrás: Prím Online, 2020. január 9. 16:16

Az LG Electronics (LG) a CES-en mutatta be legfejlettebb ruhaápolási innovációját. A 2020-as CES legjobb innovációinak járó díjat kiérdemlő LG ThinQ elöltöltős mosógép a mesterséges intelligenciát alkalmazó Direct Drive (AI DD) motorral és szintén AI-alapú terméktámogatási szolgáltatással érkezik.

Az AI DD meghajtású mosógép az LG úttörő jelentőségű Direct Drive motorjába fektetett 20 éves fejlesztési munkára épít. Az új háztartási eszköz nem csak a ruhatöltet mennyiségét és súlyát képes felmérni, de a mesterséges intelligencia és fejlett szenzorok alkalmazásával a szövetek típusát is azonosítja minden programindítás előtt. Mélytanulási technológiájával a mosógép ezeket az információkat húszezer — a mosási szokásokhoz kapcsolódó — adattal hasonlítja össze, ennek nyomán pedig optimalizálja a beállításokat a lehető legjobb mosási eredmény eléréséhez. A készülék ezzel nem csak a hatékonyságot növeli, de 15 százalékkal meghosszabbítja a ruhadarabok élettartamát is.*

 

Az LG eddigi legokosabb mosógépe felismeri a pólókból és nadrágokból álló (azaz az ágyneműktől és egyéb vegyes szövettípusoktól eltérő) vegyes töltetet és úgy programozza be a mosási ciklust, hogy a dobmozgások, a hőfok és a program hossza ehhez illeszkedve a legjobb eredményt hozza. Az LG új, felhasználóbarát adagolási funkciója képes automatikusan, a töltet méretéhez és a mosás időtartamához igazítva adagolni a folyékony mosószert és az öblítőt. Az új LG Smart Pairing funkció önműködően küldi el az adott töltethez ideális szárítási beállításokat a készülékkel kompatibilis LG szárítógépnek, így a felhasználók a ruhatisztítási folyamat végén a lehető legjobb eredményt kapják. 

 

Az intelligens mosógép az LG ThinQ mobilalkalmazáson keresztül kapcsolódik az Amazon Alexához, így képes értesítéseket küldeni arról, ha a mosószer kifogyóban van. A felhasználók az alkalmazáson keresztül felhatalmazhatják az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatását (Amazon Dash Replenishment, ADR) arra, hogy automatikusan újrarendelje az előzetesen kiválasztott mosószert és öblítőt, így a megrendelt termékek egyből házhoz érkeznek.

 

 

Az AI DD mosógépet az LG intelligens terméktámogatási szolgáltatásával (Proactive Customer Care) is ellátták, amely a vállalat fejlett mesterséges intelligenciájának segítségével teszi még kényelmesebbé a házimunkát, miközben a termék élettartamát és teljesítményét is növeli. A szolgáltatás azonnal, még a bekövetkezésük előtt értesíti a felhasználót az esetleges problémákról, figyelmeztet a szükséges javításokra és hasznos karbantartási tanácsokat is ad az LG termékekhez, hogy azok a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák.

 

Az AI-funkciók mellett a mosógép további kényelmi funkciókat is kínál, amelyek időt spórolnak a felhasználónak és garantálják a kiemelkedő teljesítményt:

  • a TurboWash 360 jelölés azt jelenti, hogy az erőteljes fúvókák egyszerre több szögből irányítják a ruhákra a vizet teljesen körülölelve azokat, így a mosószer mélyen a ruha szálai közé hatolhat. Ezzel a technológiával még nagyobb ruhamennyiség esetén is tökéletes eredmény érhető el, akár 30 percnél rövidebb mosóprogramokkal is;
  • a 3D Multi Spray rendszer egyszerre öt különböző irányból fújja a vízsugarakat, ezzel gyorsan feloldva a makacs szennyeződéseket;
  • az LG TWINWash megoldás pedig időt takarít meg azzal, hogy egyidejűleg két adag ruha mosását teszi lehetővé: egy kisebb töltet az alsó mosódobba helyezhető, amíg a nagyobb adag ruha a felső, hagyományos mosódobban tisztul.

 

Az LG új, nagykapacitású elöltöltős mosógépe a CES-es debütálás után először Észak-Amerikában, az év első felében kerül forgalomba, a további piacokon ez után lesz elérhető.

 

___________________ 

* Az Intertek által végzett független teszt alapján, melynek során 3,6 kg-os töltettel a WM4500HBA és a WM3900HWA LG modelleket hasonlították össze. Az eredmény a töltet összetétele és a környezeti tényezők függvényében eltérő lehet.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A SodaStream újrahasznosított műanyagból készülő szódagépeket fejleszt

A SodaStream hétfőn elindította idei Föld Napja kampányát, amely a „Ne csak megossz, cselekedj” mottóval szólítja meg az embereket. A világ legnagyobb szódagépgyártója humoros és szórakoztató módon arra kívánja felhívni a földlakók figyelmét, hogy ne elégedjenek meg azokkal a lehetőségekkel, amit a közösségi oldalak kínálnak, hanem a való életben is tegyenek lépéseket egy-egy jó ügy, például a Föld védelme érdekében. A SodaStream kampányához Randi Zuckerberg is csatlakozott, aki az ezzel kapcsolatos videóban is feltűnik. 

2021. április 20. 13:55

Univerzális automatizálással léphetnek új szintre a gyártócégek

Sikeresen reagált a COVID-járvány jelentette kihívásokra az Ipar 4.0 megoldásokat már a krízis előtt alkalmazó termelőcégek túlnyomó többsége a McKinsey&Company felmérése szerint. A Schneider Electric az idei Hannover Messe kiállításon alkalmazások, szolgáltatások és termékek sorát mutatta be, amelyek segíthetik a vállalkozásokat abban, hogy az új ipari forradalom éllovasai legyenek, illetve felszólította az iparági szereplőket az univerzális automatizáció támogatására. 

2021. április 20. 12:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35

Április végéig lehet jelentkezni a MOL frissdiplomás programjára

2021. március 17. 11:05