A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
A Linistry a vásárlással vagy ügyintézéssel járó nagyobb tömeg elkerülésével, a fizikai közelség visszaszorításával szeretne hozzájárulni a koronavírus terjedésének megfékezéséhez. Az innovatív magyar startup felajánlást tesz, amelynek keretén belül minimum tíz kiválasztott helyen térítésmentesen vezeti be virtuális sorbanállás-szolgáltatását. A rendszernek köszönhetően a forgalom megtartása mellett csökken a tömeg, így akadályozható a vírus terjedése.
A koronavírus megelőzése kapcsán a szakértők az alapvető higiéniás szabályok betartását, a gyakori kézmosás fontosságát hangsúlyozzák, de hozzáteszik: a nagyobb tömeg nagyobb kockázatot jelent. Ettől függetlenül a mindennapok során elkerülhetetlen, hogy emberek közelébe menjünk, például bevásárlás vagy ügyintézés alkalmával. A Linistry a vásárló- és ügyfélterekben a fizikai közelséggel együtt járó, és így a vírus terjedését segítő sorban állás csökkentése érdekében felajánlja, hogy legalább tíz jelentkező számára térítésmentesen telepíti és legalább két hónapon át üzemelteti szolgáltatását. A lehetőség iránt érdeklődő cégek jelentkezhetnek a magyar startupnál, amely kapacitás függvényében vállalja a szolgáltatás bevezetését.
A rendszer működése a virtuális sorban álláson alapul, így elkerülhető a tömeg vásárlás vagy ügyintézés során. A különböző szolgáltatóknál a felhasználók mobiltelefonjuk segítségével, alkalmazás letöltése nélkül, távolról húznak egy virtuális sorszámot. Ekkor tájékoztatja őket a rendszer a várható sorra kerülésről, majd később akkor is érkezik értesítés, amikor a helyszínre kell menni. A távoli sorban állást nem használók számára a helyszínen is van lehetőség arra, hogy a digitális sorszámot „húzzanak” és távozzanak, amíg nem kerülnek sorra. Így biztosítható, hogy az üzlethelyiségben a legminimálisabb létszámú csoport tartózkodjon, csak és kizárólag azok, akik éppen soron következnek.
A Linistry olyan intézmények, magánvállalatok vagy vállalkozások jelentkezését várja, amelyeknél a sorban állás jellemzően együtt jár a mindennapokban az ügyfelek, vásárlók kiszolgálásával, ilyenek például a különböző szervizek, ügyfélszolgálatok, de akár a nagyobb forgalmú gyógyszertárak is. A jelentkezést a cég weboldalán egy pár perc alatt kitölthető űrlap formájában adhatják be az érdeklődők. A startup szakemberei a jelentkezések elbírálását követően legkésőbb március 30-ig értesítik a szolgálatást igénylőket. A kiválasztott minimum tíz cégnél a Linistry díjmentes telepítése a lehető leghamarabb megkezdődik, majd a startup további legalább két hónapig üzemelteti a rendszert (amely a pandémiás helyzettől függően kiterjeszthető).
„Hazánk komoly egészségügyi kockázatnak van kitéve, így minden eddiginél nagyobb összefogásra van szükség ennek csökkentése érdekében. Fejlett és sikeres virtuális sorbanálló-rendszer kifejlesztőjeként a saját fejlesztésünkkel szeretnénk a koronavírus-járvány magyarországi terjedését lassítani. A sorban állást a jelenlegi helyzetben az emberek érthető módon szeretnék elkerülni, mi ebben tudunk segíteni” – mondta el Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója.
Jelentkezés: https://landing.linistry.com/hu/?setlang=1
Kapcsolódó cikkek
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
- Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól
- Lakossági tájékoztató kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- A Telekom segíti ügyfeleit a koronavírus miatt kialakult helyzetben
- Távmunka és kríziskommunikációs innováció
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nem kell már protekció, hogy egy beszállító elérje a HR-es döntéshozókat
Melyik beszállító ne ismerné a végeláthatatlannak tűnő procedúrát, amíg egy multi céghez bekerül? A kiválasztási és árajánlatadási, valamint elfogadási folyamat végeláthatatlan és időigényes útvesztőjében gyakran el is tévednek mind a szolgáltatók, mind pedig a kiválasztást végző cégek HR-esei. Ráadásul sok esetben protekció vagy ismeretség nélkül lehetetlen eljutni a megfelelő illetékesig, aki dönthet a beszállítóval kapcsolatban. Ezen próbál segíteni egy újonnan indult ingyenes online platform, ami összeköti a HR-eseket és a beszállítókat.
Magyar társasházi beléptetőrendszer hódíthatja meg a kanadai és az észak-amerikai piacot
A Chameleon Smart Home Nyrt., a vezető magyar okosotthon-startup és az UpHome Canada Ltd. megállapodást kötött, amelyek keretében a kanadai vállalat kizárólagos jogot kapott a Chameleon Smart Home rendszereinek forgalmazására Kanadában és az észak-amerikai piacon. A HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA kanadai Partnerirodájának közreműködésével létrejött disztribúciós együttműködés tovább erősíti a tőzsdei okosotthoncég pozícióját Kanadában és lehetőséget biztosít az új piacok irányába történő további terjeszkedéshez.
Egyszerre használ digitális és offline megoldásokat a megújult budaörsi áruház
Digitálisan kiterjesztett vásárlói zónák, QR-kódos összekötés a webshoppal és egy teljesen újragondolt, a valós felhasználói környezetet idéző vevői tér – az Euronics megújult budaörsi áruházában online és offline eszközök egyszerre segítik a vásárlót, egyedülálló ügyfélélményt kínálva. Az üzletben szinte minden elem úgy lett kitalálva, hogy vezesse a betérőket, akik az áruházban tett látogatásukat később akár online is folytathatják.