Így is megfogható a koronavírus-helyzet: lépjen mindenki a tettek mezejére!

forrás: Prím Online, 2020. március 19. 09:18

A leküzdendő probléma közös. Vannak mindenkire igaz megoldások, de kreatívnak kell lenni, hogy az adott cég egyéni igényi szerint reagáljon és tegyen egységesen a koronavírus megfékezéséért! Szolidaritás és felelősség – ez a koronavírus elleni küzdelem mottója. Telenor szubjektív Endrei-Kiss Judittól, a Telenor HR vezérigazgató-helyettesétől.

„Ezek a napok a szolidaritás és felelősség napjai. A mi személyes felelősségünk is, hogy mi történik a következő napokban. Viszont most itt a cselekvés pillanata, ideje, hogy vállalatvezetőként valóban felelős döntéseket hozzunk meg. Hogy mi mit teszünk a Telenornál? Néha ki kell állni a sorból!

 

  •     Bezártuk pénteken a törökbálinti székházunkat – mindenki hazaküldtünk az irodából (egyelőre nincs tudomásunk fertőzött kollégáról).
  •     A boltokban dolgozó kollégáink védőfelszerelést kapnak, karantént, óvintézkedéseket hoztunk meg és mérlegeljük, ki hogyan tud otthon maradni, ha szükséges.
  •     A kritikus pozíciókat betöltők nem használhatják a tömegközlekedést; pool autókat és saját taxikat használunk, vagy a saját kollégáink segítenek a szállításban.
  •     Nem fizetés nélküli szabadságot, rendes szabadságot, távollétet, állásidőt állapítottunk meg, és táppénzre sem hajazunk, hanem elfogadtuk a home office munkavégzést.
  •     Mindenkit arra kérünk, hogy tegye meg a tőle telhető legtöbbet. Ebben segítjük a kollégáinkat – technikai megoldással, tudással, támogatással, újraosztjuk a feladatokat –, és elfogadjuk, hogy a KPI-ok most másként teljesülnek. 

 

Amihez – a szinte bárki által bevethető intézkedéseken túl – a munkatársak kreativitása kellett és összefogással meg is valósítottuk:

  •     A székházban a konyha tovább üzemelhet, így az étterem dolgozói sem veszítik el a munkájukat: a kollégáknak megszerveztük az ételrendelést és otthoni kiszállítást. Így azon túl, hogy a home office-ból ritkábban kell boltba járniuk, és kevesebbszer kell főzni – ami főleg azoknak nagy teher, akiknek a gyerekeik is most otthon vannak –, a rendelt étellel azokat is segíthetik, akik a környezetükben élnek és szükségük van erre (pl. szüleik, nagyszüleik).
  •     Támogató konzultációt biztosítunk – lesznek, akiket jobban megvisel a következő napokban várható helyzet – amihez jelentkeztek önkéntes coach-ok, pszichológusok.
  •     Megszerveztük a belső segítő közösségeket: match make-elünk. Van, aki eszközt keres a gyereke otthoni tanulásához és van, akinek elfekvő laptopja van otthon. Ők egymásra találnak, de ugyanígy, ha akár telefonra, szállításra, satöbbire van igény, a közösség segít.
  •     A HiperSuli csapattal és a digitális tanárokkal az iskolabezárások bejelentését követő 24 órán belül javaslatcsomagot publikáltunk a szülőknek és pedagógusoknak, hogy kapaszkodót adjunk szaktudásunkkal: https://hipersuli.hu/tavoktatas/.
  •     És persze van a 100GB extra adat: https://www.telenor.hu/extra-hipernet, ami bátor vállalás egy mobilszolgáltatónak, de hatalmas segítség a Telenor ügyfeleinek és a családi tarifában lévő telenoros hozzátartozóknak. Hiszen mindenki telefonál és mobilnetezik.

 

Szóval elképesztően büszke vagyok a kollégáimra és a vezetőtársaimra! Hihetetlen, amit ezekben a napokban beletesznek, döntésben, cselekvésben. És tudjátok mit? Ez az employer brand. CSELEKEDJETEK TI IS! Szembesüljünk a valósággal és eszerint cselekedjünk! Mindenki a maga lehetőségeihez képest. Vállalatokon belül, kívül, mindenki a maga lehetősége szerint. Ha összefogásra hívnak, ne álljunk meg a külsőségeknél, azt nézzük, van-e értelme, közelebb visz-e minket ahhoz, hogy az emberek emberi körülmények között folytathassák életüket, amíg sikerül megállítanunk a koronavírust! Szolidaritás és felelősség, ez a koronavírus elleni küzdelem mottója!” – Endrei-Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR vezérigazgató-helyettese.

Kulcsszavak: koronavírus Telenor

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB eladta az Energetikai Hálózatok üzletágát a Hitachinak

Az üzletág eladása lehetővé teszi, hogy az ABB a kulcsfontosságú piaci trendekre és vevői igényekre, így a közlekedés és az ipar villamosítására, az automatizált gyártásra, a digitális megoldásokra, valamint magasabb szintű, fenntarthatóbb termelékenységre koncentráljon. 

2020. július 4. 18:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás