Már a Szentendrei Skanzenben is sorban állás nélkül lehet belépőjegyet venni

forrás: Prím Online, 2020. május 22. 20:01

Holnaptól, május 23-tól elérhetővé válik a Szabadtéri Néprajzi Múzeum (szentendrei Skanzen) belépőjegyeinek mobilfizetéssel történő megvásárlása és érvényesítése. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. és az Skanzen együttműködési megállapodásának köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül is elérhetővé válik a belépőjegy digitalizált formája, így a látogatóknak nem kell sorban állniuk a jegypénztárnál.

Mobilfizetéssel azonnal, sorban állás és várakozás nélkül, okostelefonon keresztül, megvásárolható a szentendrei Skanzen belépőjegy, amely a vásárlást követve azonnal felhasználható, nincs átfutási idő, nincs szükség nyomtatásra, ellenőrizhető és nyomon követhető akár a későbbiek során is. A mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegynek nincs tranzakciós vagy egyéb költsége, pontosan annyit fizet a felhasználó, mint amennyit a pénztáránál fizetne.

 

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. az elmúlt években a Budaörsi Varsapark, a Debreceni Állatkert és Vidámpark, a Fővárosi Állatkert, a Gödöllői Királyi Kastély, valamint a Kecskeméti Vadaskert belépőjegyeinek digitalizált formájú értékesítését valósította meg.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy az országban már több vadasparkban és állatkertben jól működő mobilfizetési megoldást a Skanzenben is be tudjuk vezetni, hiszen ezzel sorban állás nélkül oldható meg a belépőjegyek értékesítése és egyúttal a vendégeinket és a kollégáinkat is védjük a koronavírus fertőzésétől. A következő időszakban a Skanzen 1000 forintos sétálójeggyel, a megszokott nyitvatartási rend szerint, keddtől vasárnapig, 9.00 és 17.00 óra között látogatható. A sétálójeggyel a házirend kereteit betartva járhatók be a tájegységek, a 60 hektáros terület, az utcák. A házaink egyelőre zárva lesznek, egyes épületbelsők kívülről megtekinthetők, de belépni egyelőre nem lehet” – nyilatkozta Dr. Cseri Miklós a Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum főigazgatója.

 

„Jelentős forgalmat bonyolítottak az elmúlt hónapokban azok a szolgáltatások, amelyek a virológiai kitettséget csökkentik, köztük az általunk kínált készpénzmentes szolgáltatások is, amelyek árdrágítás nélkül biztosítanak egyszerű és gyors, digitalizált fizetési megoldásokat. A most elindított, mobilfizetéssel elérhető Skanzen belépőjegy és ellenőrzési megoldással a látogatók sorban állás nélküli tudják megtekinteni a Skanzen látványosságait, az attrakciókat. A látogatónak le kell töltenie okostelefonjára a mobilfizetési applikációt, ki kell választania a megfelelő belépőjegyet és nincs más dolga, mint élvezni a gyors és készpénzmentes fizetés előnyeit. A megvásárolt belépőket elegendő telefonon bemutatni, nincs szükség egyéb teendőkre, azonnal felhasználhatóak.” – nyilatkozta Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Digitális képességekkel a munkanélküliség ellen

A digitális képességek fejlesztése lehet a leghatékonyabb módja, hogy olyan embereket segítsünk vissza a munka világába, akik a közelmúltban valamilyen okból kiszorultak a munkaerőpiacról. A hátrányos helyzetű álláskeresőket karolja fel a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Incorpora projektje, amelyhez a Microsoft Magyarország is csatlakozott – digitális kompetenciafejlesztő tréninggel.

2020. július 12. 10:03

Kezd újraindulni az élet a járműiparban

Komoly következményekkel járt a koronavírus miatti leállás, amelyhez hasonlót még a 2008-as gazdasági világválság idején sem tapasztalt a járműipar. A COVID-19 nem várt kihívások elé állította az autógyárak beszállítóit is; fennmaradásuk érdekében gyorsan alkalmazkodniuk kellett az új helyzethez. Már megkezdődött a fellendülés, igaz a cégek teljes kapacitásának visszaállásáig még hosszú hónapokat kell várni.

2020. július 11. 14:55

A virtuális tárgyalóban is fontos a személyesség

Sokan fognak visszatérni a munkahelyükre a járvány után, de még többen lesznek azok, akik továbbra is a távolból, vagy részben távolról fognak dolgozni – ez derül ki a Microsoft friss, már a járvány után készített, globális felméréséből. Az elmúlt hónapok tapasztalatai azt bizonyították: minél személyesebb és életszerűbb a találkozás a virtuális térben, annál hatékonyabb az értekezlet. A Teams sci-fi-be illő fejlesztésekkel siet az új ügyféligények elébe.

2020. július 11. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újdonságok a szegedi informatikatörténeti kiállításon

2020. július 3. 18:53

Új funkcióval bővült a WIWE

2020. június 15. 16:23

Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása

2020. április 30. 09:47

Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében

2020. április 29. 17:15
online sportfogadás