Azért fizet egy budapesti étterem, ha nem lájkolod őket
Szokatlan akciót indított egy belvárosi étterem, hogy kimozdítsa az embereket a számítógép elől. A Tapassio nevű tapasozó 3000 forintot von le mindenkinek a számlájából, aki felvállalja, hogy egy hétig nem lájkolja a Facebook-bejegyzéseiket. Ezzel a húzással szeretnék ösztönözni a lakosságot arra, hogy a koronavírus miatti bezártság után ismét keressék fel kedvenc vendéglátóhelyeiket.
Bár már hivatalosan újra járhatunk éttermekbe, sok helyen elmaradnak a vendégek. A Budapest belvárosában működő Tapassio szokatlan akciót indított, hogy visszacsábítsa a négy fal közé ragadt, képernyők előtt ülő vendégeit.
„Megelégeltük a virtuális világ örömeit és úgy döntöttünk, hogy minden elmaradt Facebook like-ot 1000 ft-tal jutalmazunk” – mondják a tulajdonosok.
Az étterem átlagban hetente háromszor posztol valamit a közösségi oldalára, így összesen 3000 forintot vonnak le személyenként a számlából, amennyiben a vendégnek sikerül kontrollálnia like-olási kényszerét. Mindössze jelezni kell a felszolgálónak, hogy az adott héten egyetlen alkalommal sem kedvelte a bejegyzéseiket.
Mint mondják, azért találták ki az akciót, mert az egyhelyben ücsörgés kevés ahhoz, hogy a személyzet is jóllakjon. Remélik, hogy a szokatlan felhívás visszahozza az embereket a „való világba” és újra felfedezik a főváros éttermeit.
A Bazilika melletti Tapassio étterem tavaly nyáron nyitott meg. A tapasozóban olasz-magyar-spanyol séfgárda állított össze különleges kínálatot, a „minifogásokkal” az egymással osztozás örömét is átadják a hozzájuk érkezőknek. A tapas-kóstolásnál ugyanis kevés finomabb és szórakoztatóbb szokás létezik.
Kapcsolódó cikkek
- A Facebook 3 millió dollárt fektet az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapba
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Változnak az adatkezelési beállítások a Facebookon
- Otthonvédelem online
- Már nem csak saját névvel regisztrálhatunk a Facebookra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Egy napra az anyukák vették át a vezető szerepet a Yettelnél
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
Az AI a technológia jövője, a HONOR pedig úttörő benne
A technológia világában mostanában szinte minden a mesterséges intelligenciáról (AI) szól, a hírek egy része pedig riasztó jelleggel csapódik le: sokan munkák elvesztését, emberek által végzett szakmák megszűnését látják benne.
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.